Smoki Maeterii - opowiadania fantasy

Bilans nadszedł!!!

Szanowni gracze!

Od ponad 6 lat pracujemy nad Waszą ulubioną grą. Przez te lata dodawaliśmy nowe rodzaje uzbrojenia, monstra i przedmioty. Po pewnym czasie balans w grze się załamał pod naporem tylu nowości, więc aby gra była spójną całością, grywalną i stawiającą przed Wami nowe wyzwania, postanowiliśmy przeprowadzić generalny BILANS.

Mityczne już słowo, o którym pisaliśmy wielokrotnie na forum - nadszedł! Jest to zarazem jedna z najważniejszych chwil dla nas, jako twórców, oraz dla Was, ponieważ zbilansowany świat będzie cieszył nie tylko starych wyjadaczy, ale i nowych fanów gry (a tych z pewnością przybędzie).

Jest to także preludium do kampanii reklamującej Smoczych Jeźdźców, aby przyciągnąć więcej użytkowników.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany sprawią, że bicie monstrów/produkcja/wykonywanie questów nie będą tak monotonne i przewidywalne jak teraz.

Ważna informacja!

Gdy już zalogujecie się do gry, nie bądźcie przerażeni :-)

1. Wasze postacie zostaną 'rozebrane' z uzbrojenia
2. Kamienie zostaną wyciągnięte z broni, po czym trafią automatycznie do Waszych bagaży
3. Statystyki postaci zostaną zresetowane, jakbyście użyli mikstury - prosimy o ponowne ich przydzielenie

Teraz konkrety. Co się zmieniło? WSZYSTKO! :-)

Postać:

- każda z ras będzie miała dwa dominujące parametry (np krasnoludy wytrzymałość i siłę więcej na wiki.smoczyjezdzcy.pl)
- planujemy dodać nową rasę

Przedmioty i zawody:

- nowe wartości dla uzbrojenia/pokarmów/leków/środków transportu
- bilans zawodów - zmiana lub usunięcie substratów produkcji, więcej doświadczenia i energii do produkcji
- na łowiskach nie będzie wymagany zawód rybaka
- wycofanie grzybów ze sklepu - dodano je na łące

Walka:

- zmiana skryptu walki
- od teraz tarcze będą bardzo użyteczne
- poprawiono uzyteczność łuków i kusz
- tymczasowe wycofanie wiary ze skryptu walki

Magia:

- dodano nowy skrypt użycia magii w walce (czar inicjacyjny używany na początku walki + czar turowy działający co rundę - opcja tylko dla profesji magicznych)
- monstra zrobione pod kuglarzy
- magia laski/różdżki będzie się łączyła z magią z czaru turowego zamieniając wrogiego wojownika w sieczkę

Monstra:

- zmiana statystyk monstrów
- koniec z biciem monstrów "na skórkach". Od teraz trzeba się ciepło ubierać!

- pojawiła się "hall of fame" dotychczasowych monstrobójców. Od teraz zapisujecie nową kartę!

Ekspienie:

- poprawiono statystyki NPC (od teraz lepiej się ubrać przed wycieczką po trudniejszym terenie)
- stal w górach, a smarowidło na bagnach będą wypadały, aby zrekompensować nieco naprawę
- dodano cenne i błyszczące niespodzianki na ww. terenach ;-)

Monety Maeterii:

- czterokrotnie zwiększono ilość nabywanych MM, cena pozostaje bez zmian :-)
- więcej MM do połączenia cennych kamieni, wydłubania kamieni, i w paru innych miejscach
- możliwa produkcja za monety. Koszt jest uzależniony od wartości przedmiotu i faktu jak wiele poziomów w danym zawodzie nam brakuje. Za produkcję przy użyciu MM nie otrzymamy punktów w zawodzie, oraz tylko 1/4 punktów doświadczenia postaci

Questy:

- planujemy dodać tryb "tablica misji", w którym będzie można samodzielnie pobrać zadanie. Jednocześnie wycofamy misje dzienne

Informacje:

- pojawiły się nowe artykuły na wikipedii Smoczych Jeźdźców, gdzie znajdziecie jeszcze więcej informacji! Zapraszamy wiki.smoczyjezdzcy.pl



Komentarze:

Elendil (2015-02-01 09:36:41)
I nastała ciemność i stagnacja...
Avi ☺ (2015-01-10 20:21:53)
BEdzie dobrze :D

Zaloguj się aby móc komentować.
Smoczy Jeźdźcy 2008-2017 All Rights Reserved
Design by WasinArt.pl