Smoki Maeterii - opowiadania fantasy

Nastał czas ryku, drapania pazurami i gubienia łusek

I nastał czas ryku, drapania pazurami i gubienia łusek - oczywiście przez smoki :)

Nastał czas Koloseum, miejsca w którym zacięty bój toczy się pomiędzy naszymi chowańcami. Mamy dwie możliwości wystawienia naszego pupila....


Pierwszy: atakujemy nim tylko te chowańce, które znajdują się obecnie w Koloseum i "zabieramy go" spowrotem do naszego bagażu. Druga opcja polega na tym, że atakujemy obecnie przebywające w Koloseum chowańce i zostawiamy go tam, żeby mógł zostać zaatakowany przez innego chowańca. Czas oczekiwania na możliwość powtórnego zaatakowania danego chowańca to 5 minut.

Jedna walka może trwać maksymalnie 100 rund. Na czym polega taka walka? To proste. Wchodzimy do Koloseum i w pierwszej kolejności wybieramy chowańca, którego chcemy wystawić do walki. Pamiętajmy, żeby go wcześniej odpowiednio nakarmic, bo głodny chowaniec to "martwy" chowaniec :) Następnie wybieramy przeciwnika i czekamy na wynik walki.

Kiedy nasz chowaniec staje się "martwy", czyli niezdolny do walki? Wtedy kiedy jego wytrzymałość spada poniżej 20% jego maksymalnej wytrzymałości. Przykład: Mały szary smok ma maksymalnie 2000 wytrzymałości. Będzie on niezdolny do walki jeśli jego wytrzymałość spadnie poniżej 200.

Kiedy nasz chowaniec wygrywa walkę? Jeśli zada swojemu przeciwnikowi podczas całej walki sumę obrażeń równą 20% maksymalnej wytrzymałości lub gdy zada przeciwnikowi mniej obrażeń ale wytrzymałość przeciwnika spadnie poniżej 20% jego maksymalnej watrości.

Przykład: Wybraliśmy na przeciwnika małego szarego smoka. Nasz chowaniec wygrywa jeżeli zada mu w sumie 200 punktów obrażeń lub zada ich mniej ale wytrzymałość szarego smoka spadnie poniżej 200.

Kiedy nasz chowaniec przegrywa? Przegrana następuje wtedy kiedy nasz chowaniec straci łącznie 20% ze swojej maksymalnej wytrzymałości lub jego wytrzymałosc spadnie poniżej 20% jego maksymalnej wytrzymałości. Przykład: Naszym chowańcem jest mały szary smok. Przegra walkę jeśli otrzyma w sumie 200 punktów obrażeń lub jeżeli jego wytrzymałość spadnie poniżej 200.
Remis następuje wtedy, kiedy nie zachodzi w przeciągu 100 rund walki żadna z sytuacji opisanych powyżej.

Chowaniec zwyciężając starcie moze rozwinąć jeden ze swoich dodatkowych parametrów:
- szpony odpowiedzialne są za zwiększony atak,
- łuski za zwiększoną obronę,
- błony za zwiększoną szybkość
- zęby odpowiedzialne za zwiększoną szansę na cios krytyczny.

Jeżeli 3 razy wyświetli nam się informacja, że po wygranej walce podniósł się parametr szponów to znaczy, że ich poziom będzie wynosił 3, oraz że daje nam to 3 dodatkowe punkty ataku.

Dodatkową nagrodą za wygraną walkę, oprócz doświadczenia jakie zdobywa chowaniec, mogą być zdarte łuski przeciwnika (jedynie w przypadku kiedy przeciwnikiem jest smok) w liczbie od 1 do 3 i kolorze zależnym od rasy przeciwnika. Łuski otrzymamy w chwili wycofania naszego chowańca z Koloseum.



Brak komentarzy. Bądź pierwszym, który to skomentował:

Zaloguj się aby móc komentować.
Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved