Smoki Maeterii - opowiadania fantasy

Pierwsze potwory już zbilansowane- zapraszamy do testów!

Mamy już zbilansowane pierwsze monstra. Są to potwory, które będą wyzwaniem dla postaci około poziomu 30 i z pierwszym poziomem profesji wojownika lub maga, tj. Wykidajło bądź Kuglarz.


Parametry monstrów można sprawdzić w symulatorze, a monstrami, o których mowa są:

Rzeźnik Szuwarek

Silny zawodnik, duży atak i spora obrona, ale do pokonania przez wszystkie typy wojowników.

Olbrzym

Ogromny atak, ale niska obrona. Najlepiej podchodzić do niego z tarczą. Łucznicy również mają zadanie ułatwione z powodu ataku z dystansu.

Cyklop

Średni atak i obrona - dobry dla wszystkich.

Wipper

Odporny na magię ognia i wody. Atakuje wodą. Jakby tego było mało ma bardzo duży atak i dość duża jak na ten poziom obronę. Za to "tylko" 50k zdrowia ;)

Magus Surivus

Ogromna obrona, na tym poziomie postaci tylko mag atakujący ogniem (lub w przyszłości druid wodą) zadają mu dość duże obrażenia, gdyż jest bardzo odporny na magię wiatru i ziemi. Atakuje również wiatrem i ziemią.

Midas

Średniej klasy zawodnik lecz cholernie wytrzymały (200k zdrowia). Zalecana walka w min 3-4 osoby.


Monstra zostały tak ustawione, aby postaci z 30 poziomem były w stanie wygrać z nimi nawet w pojedynkę i bez użycia eliksirów.
Stworzyliśmy 4 modele postaci, z którymi skonfrontowaliśmy w/w potwory, były to:

1) Elf z łukiem Astrachańskim
2) Trol z trującym nadziakiem i stalową pawężą
3) Człowiek z 2-ręczną brzytwą Zoltana
4) Czlowiek z czarem Ogniste Strzały w głowie i Laską Żywiołów w rękach

Wszyscy byli Wykidajłami oprócz oczywiście numeru 4, który był Kuglarzem.

Każda z postaci miała na sobie:

- pełne uzbrojenie obronne z 30 lvl
- dodatkowo w hełmie, napierśniku i naramiennikach były włożone po 2 małe diamenty (+20% obrony każdy)
- pas rycerski (4 miejsca, z chlebem, wódką i piwem w różnych konfiguracjach)
- szary smok około 35 lvl (max obrona, atak lub atak magiczny u kuglarza)
- jakieś słabsze pierścienie

Wszystkie bronie użyte były z 24 lvl, gdyż chcieliśmy udowodnić że wojownik będzie w stanie sam zdobyć swoją wymarzoną broń (i nie będzie musiał kupować jej od "większych" od siebie wojowników)

W każdej broni był duży diament (40% do ataku), za wyjątkiem Laski Żywiołów w której osadzony był duży rubin (+40% magii ognia).


Tarcza była wyszkolona na max, czyli 95% bloków.
Kuglarz używał ognistych strzał na 10 poziomie.


Wszystkie postaci których użyliśmy w testach (niektóre w wielu różnych wariantach) są dostepne dla wszystkich w symulatorze, zarówno w części dotyczącej walki, jak i edycji. Zachęcamy do modyfikacji, tworzenia swoich wariantów, dodawania eliksirów itp. W ten sposób razem na pewno uda nam się znaleźć słabe punkty bilansu.

Parametry które podaliśmy nie są ostateczne, ale mniej więcej tak właśnie będą wyglądać te monstra.



Brak komentarzy. Bądź pierwszym, który to skomentował:

Zaloguj się aby móc komentować.
Smoczy Jeźdźcy 2008-2017 All Rights Reserved
Design by WasinArt.pl