o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Ekonomia w grze

Autor / Czas Treść
07 cze 2011, 18:23
Fons Vitae
mężczyzna Fons Vitae

Postów: 198
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Ja lubię wyzwania, więc wybrałbym trzecią opcję, która na pewno nie zmieniłaby się przez lata (przynajmniej miesiące) i byłaby dobrze zrobiona ;)
Ewentualnie ja mógłbym to zrobić... Mam trochę czasu, no ale nie mam wystarczającej ilości informacji... Czyli potrzebny byłby mi dostęp do nich lub przesłanie mi ich...
Jeśli chodzi o gryzonie, to następne po nich w zarobku są lasy... 300-330 sz / 1000 energii
Co do drugiej opcji to musiałaby się na nią zgodzić na nią większość aktywnych graczy
07 cze 2011, 18:24

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Dunkan - nie w tym problem...

Chociaz w tym też. Okazuje się ze jeden gracz jest w stanie"rozwalic"rynek zelaza i siarki???

Problem,to proponowane zmiany przez Fonsa.

Czy po tych jego zmianach cudownie - siarka,zelazo czy co tam jeszcze ...będzie tanie i w nadmiarze?

Nadal - może ja może kto inny może spowodowac,że zniknie z rynku(oczywiście na chwilę)

A ja nie chcę aby złoto (jako waluta)zmniejszyło swą wartośc.

A niestety te jego propozycje do tego doprowadzą
07 cze 2011, 18:26

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Fons - przestań psuc to co jest dobre.

Mam doświadczenia z inną grą - a widzę że większość chyba też...

W tamtej nie płaci się po 1,5 czy 10.ale po 100 1000 czy jeszcze więcej.

Pytam - po co to????????
07 cze 2011, 18:30
Fons Vitae
mężczyzna Fons Vitae

Postów: 198
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Ja po prostu chciałem, aby każdy zawód produkcyjny był równy w zarobku... Wiem, że dużo trzeba byłoby pozmieniać, ale w grze nie byłoby wybierania kilku tych samych kierunków... Poza tym ludzie nie produkują wszystkiego, a przy moim pomyśle wszystko zrównoważyłoby się ;)
07 cze 2011, 18:33

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Gdybyśmy odsprzedawali do bazarku???

Ale chyba nie na tym to ma polegać????

Właśnie rynek powinien stwarzać możliwośc zarobku - takze spekulacji...

Przynajmniej mi się tak wydaje.

I tu będzie mechaniz samoregulacji.

Dużo towaru - tani,mało - drogi - więc i zarobek godziwy.
07 cze 2011, 18:37
Fons Vitae
mężczyzna Fons Vitae

Postów: 198
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Wyobraź sobie, że czegoś można pozdobywać bardzo dużo za małą ilość energii... Sprzedajesz to lub przetwarzasz z tak samo częstym przedmiotem i też sprzedajesz... Bogacisz się od kogoś, kto nie zna się tak dobrze na grze i produkuje rzeczy rzadsze w porównaniu do pierwszego przypadku i również sprzedaje... Ten drugi nie zna się jeszcze na cenach i sprzedaje wszystko bardzo tanio...
W moim pomyśle byliby sobie równi pod względem bogactwa ;)
07 cze 2011, 18:44

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Pierna - jeśli chodzi o "samograjów" jak to zgrabnie ująleś...

Nie ma i nie będzie tego problemu.Z prostego powodu - nie sposób opanowac wszystkich zawodów na kazdym stopniu wyszkolenia,więc zawsze będziemy potrzebowali pomocy innego gracza.

Może niezbyt często,ale kiedyś tam na pewno.

Wybór profesji wymusza szkolenie zawodów.
MUSZE - jako wykidajło - miec własny pokarm i leki..

Z bicia raczej nie da się na to zrobić...
Podobnie stal do naprawy..

I już limit zawodów praktycznie wyczerpany,więc na jakieś egzotyki to nie bardzo sobię mogę pozwolić...

07 cze 2011, 18:45
Fons Vitae
mężczyzna Fons Vitae

Postów: 198
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Mi nie chodzi o sprzedawanie u NPC... Ludzie sprzedawaliby innym graczom po określonych cenach pomiędzy sprzedażą u NPC, a kupnem od NPC...
Sprzedaż na bazar jest ostatecznością, gdy nie ma popytu, a teraz można dużo stracić na ćwiczeniu zawodu
07 cze 2011, 18:50

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Fons - to nadal nie jest argument.

Ciebie kręci co innego niż mnie.

Zazwyczaj - z czystego lenistwa - odsprzedaję znalezione przedmioty po takiej cenie jaką bazarek proponuje.

Dunkanowi - zależało na podniesieniu poziomu bardziej niż na zarobku...więc robił swoje...

Ja - jeśli nie biję - to się przygotowuję do kolejnego bicia...

A złoto??

Pomijalna sprawa...


Powtarzam raz jeszcze - nie chciał bym,żeby do SJ zawitała inflacja...
07 cze 2011, 18:56
Fons Vitae
mężczyzna Fons Vitae

Postów: 198
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Jeśli nie chcesz inflacji, to spytaj się Dunkana ile ma łącznie kasy... Podejrzewam, że z 200k sz :P
Oczywiście bicie potworków na mapie byłoby optimum zarobku, a sprzedaż z produkowanych przedmiotów miałby swoje minimum i maximum :P
Ja chcę, aby na produkcji zarabiałoby się minimum 100-150 sz, a maximum 4 razy tyle na 1000 energii, a na znalezionych przedmiotach 25-50 sz


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved