o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Ważne ogłoszenia dla graczy! Proszę czytać i nie spamować.

Autor / Czas Treść
17 lut 2013, 20:25
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Blokada wpłat i wypłat bankowych została czasowo wycofana. :)
20 kwi 2013, 08:55
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Gracz Nemeczek uzyskuje status spamera do dn. 21-04, godz. 10:54.
---
powód: niecenzuralne wypowiedzi, niejednokrotne obrażanie gracza Hellboy666.
jako ostrzeżenie tylko jeden dzień, gdy będzie się to powtarzać kara będzie surowsza.
24 kwi 2013, 10:55
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Gracz Nemeczek uzyskuje status spamera do dn. 08-05, godz. 12:51.
Gracz Trzpień uzyskuje status spamera do dn. 08-05, godz. 12:51.

------

powód: nagminne łamanie zasad netykiety. Ukrywanie przekleństw skierowanych do gracza.
Wcześniejsza kara nie poskutkowała, recydywa.
Jako, że gracz posiada multikonto, oba konta uzyskują status spamera. Gdy okaże się, że gracz Nemeczek vel Trzpień utworzy kolejne konto celem obrażania graczy, zostaną one zablokowane.
09 cze 2013, 12:47
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Przy żywieniu smoków i innych jajorodnych (jak gryf czy skurczybyk) ilość odzyskanej wytrzymałości liczona jest w "jednostkach" i zależna od wymaganego poziomu do dosiadania wierzchowca. To znaczy, że im większa bestia, tym mniej wytrzymałości odzyska z karmy.

Jednostka odzyskiwanej wytrzymałości jajorodnych liczona jest wg wzoru:

jednostka = 50 / wymagany poziom wierzchowca

Dla przykładu mały zielony smok ma wymagany poziom 25 do dosiadania. Jego jednostka odzyskiwanej wytrzymałości to 50 / 25 = 2. To znaczy, że przy karmieniu go karmą małą (dającą 100 jednostek) mały zielony smok odzyska 100 x 2 czyli 200 wytrzymałości.


Dodatkowo odzyskiwana wytrzymałość każdej lokomocji waha się teraz losowo w granicach +/-10%.
09 cze 2013, 17:37
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Wieść o chowańcach rozniosła się po całej Màeterii. Dumny ze swych pociech szczerbaty hodowca Kozodoj obwieścił, że z okazji tego wielkiego przełomu ofiaruje swoich trzech ulubieńców mieszkańcom krainy.

- Za zebranie największych doświadczeń w czasie najbliższego tygodnia oddam:
gryfa imieniem Timor - w grupie najmłodszych mieszkańców,
małego zielonego smoka imieniem Spiro - w grupie średnio dojrzałych,
czarnego smoka imieniem Asper - w grupie najstarszych bywalców!

Tak oznajmiwszy hodowca pomaszerował do swojej stajni z radosnym uśmiechem na twarzy, czekając niecierpliwie na zwycięzców jego konkursu. :)
19 lis 2013, 01:06
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Otwarto nowy serwer testowy. Można na nim testować stopniowo wprowadzane nowości, zmiany parametrów i mechaniki gry. W celu pomyślnych testów można zgłaszać się na nim do mnie po różne przedmioty, złoto a nawet MM. Wasze obecne konta zostały już skopiowane, więc nie musicie rejestrować się tam ponownie. Wystarczy wylogować się tutaj (oraz zamknąć dodatkowe karty, takie jak forum czy radar) i zalogować się pod adresem:

www.smoczyjezdzcy.pl:8080

Postaram się codziennie jakieś zmiany i nowości wprowadzać w każdej niemal dziedzinie gry.
26 lis 2013, 21:38
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Na serwerze testowym można już przeglądać broń i uzbrojenie. Nie są jeszcze zbilansowane tylko pod względem magii i inteligencji. Amulety, pierścienie, płaszcze i różdżki nie były bilansowane, eliksiry również nie - przy testach proszę zatem pomijać te przedmioty. Ścieżki produkcyjne i monstra również nie zostały zbilansowane, więc proszę nie brać ich pod uwagę. Testy mają polegać na walce pvp i wyszukiwaniu właściwego bilansu i najlepszych ścieżek rozwoju dla danych ras.
21 sty 2014, 19:37
Nuca de Dios
kobieta Nuca de Dios
Zmiany parametrów smoków w czasie dorastania:

Z każdym osiągniętym poziomem Waszego smoka otrzymuje on 1PR (punkt rozwoju). Maksymalnie Wasz smok (np mały szary smok) może osiągnąć 5 poziom, więc będzie posiadał 5PR do rozdzielenia pomiędzy wybrane przez Was parametry, tylko wtedy (osiągając swój maksymalny poziom) może ewoluować. Jak wiadomo smoki będą ewoluować w coraz większe odmiany (mały szary smok>średni szary smok>większy szary smok>duży szary smok), ale podczas ewolucji na wyższy poziom straci on połowę swoich PR.
Przykład: Przydzielając 10PR naszego podopiecznego w atak, po ewolucji będzie miał ich tylko 5 przydzielonych do tego parametru.
Maksymalnie możemy przydzielić do danego parametru ilość PR równą wielkości tego parametru.
Przykład: Nasz smok ma atak równy 10 więc maksymalnie możemy przydzielić do niego 10PR.

Ważne!
Nie będzie ewolucji pomiędzy rasami smoków tj. jeżeli będziecie chcieli mieć dużego zielonego smoka to musicie wyhodować go z jaja zielonego smoka i ewoluować. Duży szary smok jest ostatnim stadium ewolucji szarego i nie ewoluuje do małego zielonego smoka.
23 sty 2014, 22:39
Nuca de Dios
kobieta Nuca de Dios
W koloseum można wystawiać swoje chowańce do walki. Spośród nich można też wybrać jednego i wystawić do walki z dowolnym przeciwnikiem. Można też zostawić swoje chowańce w koloseum i czekać aż inni go będą atakować. Ataku na danego przeciwnika chowaniec może dokonywać raz na 5 minut. Czas walki chowańców maksymalnie może wynosić 100 rund. Jeżeli chowaniec w ciągu pojedynku zada łącznie przeciwnikowi sumę obrażeń równą 20% jego maksymalnej wytrzymałości, wygrywa starcie. Zwycięstwo również można odnieść, gdy przeciwnik otrzyma mniej obrażeń, lecz jego wytrzymałość spadnie do 20%. Jeżeli to on straci 20% swojej maksymalnej wytrzymałości lub jego wytrzymałość spadnie do 20% wartości maksymalnej - przegrywa. Jeśli natomiast żadne z tych przypadków nie ma miejsca w przeciągu 100 rund, następuje remis. Chowaniec może brać udział w pojedynkach, jeżeli jego wytrzymałość jest większa niż 20%. W momencie zwycięstwa chowaniec może rozwinąć jeden ze swoich parametrów dodatkowych. Szpony odpowiedzialne za zwiększony atak, łuski odpowiedzialne za zwiększoną obronę, błony odpowiedzialne za zwiększoną szybkość i zęby odpowiedzialne za zwiększoną szansę na cios krytyczny. Każda z tych cech dodaje bonusu dopiero po osiągnięciu 5 poziomu. Dodatkowo chowaniec, pokonując smoki, może zedrzeć z nich od 0 do 3 łusek w kolorze zależnym od koloru smoka będącego jego przeciwnikiem. Zgromadzone przez chowańca łuski otrzymuje się w momencie odebrania go z koloseum.

W najbliższym czasie powstanie karta posiadająca szczegółowe informacje posiadanych chowańców.
22 lut 2014, 00:43
Nuca de Dios
kobieta Nuca de Dios
Rozpoczęłam zmiany w systemie produkcji. Obecnie udostępniłam Wam przykładowe zmiany jakie według mnie powinny wystąpić w młynarzu i piekarzu. Zmiany te są potrzebne według mnie, żeby "rozbudzić" trochę grę.
Chcę zaczerpnąć Waszej porady, więc jeżeli uważacie, te zmiany za złe, to wprowadzę z powrotem "stare" ścieżki produkcji w tych zawodach. Jeżeli zmiany Wam odpowiadają, to będę wprowadzać kolejne nowe ścieżki produkcji.

Oczywiście wraz ze zmianami w produkcji zamierzam pozmieniać też system odsprzedaży (większość przedmiotów będzie można odsprzedawać drożej niż obecnie do systemu).


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved