Bilans nadszedł!!!
Szanowni gracze!
Od ponad 6 lat pracujemy nad Waszą ulubioną grą. Przez te lata dodawaliśmy nowe rodzaje uzbrojenia, monstra i przedmioty. Po pewnym czasie balans w grze się załamał pod naporem tylu nowości, więc aby gra była spójną całością, grywalną i stawiającą przed Wami nowe wyzwania, postanowiliśmy przeprowadzić generalny BILANS.
Mityczne już słowo, o którym pisaliśmy wielokrotnie na forum - nadszedł! Jest to zarazem jedna z najważniejszych chwil dla nas, jako twórców, oraz dla Was, ponieważ zbilansowany świat będzie cieszył nie tylko starych wyjadaczy, ale i nowych fanów gry (a tych z pewnością przybędzie).
Jest to także preludium do kampanii reklamującej Smoczych Jeźdźców, aby przyciągnąć więcej użytkowników.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany sprawią, że bicie monstrów/produkcja/wykonywanie questów nie będą tak monotonne i przewidywalne jak teraz.
Ważna informacja!
Gdy już zalogujecie się do gry, nie bądźcie przerażeni :-)
1. Wasze postacie zostaną 'rozebrane' z uzbrojenia
2. Kamienie zostaną wyciągnięte z broni, po czym trafią automatycznie do Waszych bagaży
3. Statystyki postaci zostaną zresetowane, jakbyście użyli mikstury - prosimy o ponowne ich przydzielenie
Teraz konkrety. Co się zmieniło? WSZYSTKO! :-)
Postać:
- każda z ras będzie miała dwa dominujące parametry (np krasnoludy wytrzymałość i siłę więcej na wiki.smoczyjezdzcy.pl)
- planujemy dodać nową rasę
Przedmioty i zawody:
- nowe wartości dla uzbrojenia/pokarmów/leków/środków transportu
- bilans zawodów - zmiana lub usunięcie substratów produkcji, więcej doświadczenia i energii do produkcji
- na łowiskach nie będzie wymagany zawód rybaka
- wycofanie grzybów ze sklepu - dodano je na łące
Walka:
- zmiana skryptu walki
- od teraz tarcze będą bardzo użyteczne
- poprawiono uzyteczność łuków i kusz
- tymczasowe wycofanie wiary ze skryptu walki
Magia:
- dodano nowy skrypt użycia magii w walce (czar inicjacyjny używany na początku walki + czar turowy działający co rundę - opcja tylko dla profesji magicznych)
- monstra zrobione pod kuglarzy
- magia laski/różdżki będzie się łączyła z magią z czaru turowego zamieniając wrogiego wojownika w sieczkę
Monstra:
- zmiana statystyk monstrów
- koniec z biciem monstrów "na skórkach". Od teraz trzeba się ciepło ubierać!
- pojawiła się "hall of fame" dotychczasowych monstrobójców. Od teraz zapisujecie nową kartę!
Ekspienie:
- poprawiono statystyki NPC (od teraz lepiej się ubrać przed wycieczką po trudniejszym terenie)
- stal w górach, a smarowidło na bagnach będą wypadały, aby zrekompensować nieco naprawę
- dodano cenne i błyszczące niespodzianki na ww. terenach ;-)
Monety Maeterii:
- czterokrotnie zwiększono ilość nabywanych MM, cena pozostaje bez zmian :-)
- więcej MM do połączenia cennych kamieni, wydłubania kamieni, i w paru innych miejscach
- możliwa produkcja za monety. Koszt jest uzależniony od wartości przedmiotu i faktu jak wiele poziomów w danym zawodzie nam brakuje. Za produkcję przy użyciu MM nie otrzymamy punktów w zawodzie, oraz tylko 1/4 punktów doświadczenia postaci
Questy:
- planujemy dodać tryb "tablica misji", w którym będzie można samodzielnie pobrać zadanie. Jednocześnie wycofamy misje dzienne
Informacje:
- pojawiły się nowe artykuły na wikipedii Smoczych Jeźdźców, gdzie znajdziecie jeszcze więcej informacji! Zapraszamy wiki.smoczyjezdzcy.pl