Dragon Lords Demo is out!
Zgodnie z obietnicą, demo jest tu!
Zapraszam do zajrzenia i przetestowania! Pamiętajcie, że to tylko Sneak Peek tego, co będzie się działo. A plany są szeroko zakrojone! Wiele z mechanizmów, które chcieliśmy wprowadzić do SJ, a których nie udało się dodać, tutaj na pewno zostanie rozwiniętych. Mam na myśli takie rzeczy jak miasta, stanowiska władcy i straży miejskiej itp.
Przed nami jeszcze dużo pracy, ale chciałem, abyście mogli zobaczyć i skomentować to, co zostało stworzone do tej pory, bo Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna.
Jednym z elementów, które spędzały mi sen z powiek, jest system walki. Wciąż nie mam jasnej wizji, jak powinno to być rozwiązane... Na chwilę obecną walki z NPC w DL wyglądają praktycznie tak samo jak w SJ – wynik walki jest obliczany na serwerze i wysyłany do aplikacji klienckiej, tzn. gracza. Widzisz tylko rezultat, bez możliwości ingerencji w przebieg walki. Oczywiście kwestia tego, jak będzie to ostatecznie wyglądać, jest wciąż otwarta. Mam kilka pomysłów i nadzieję, że uda nam się wspólnie ustalić coś fajnego, pasującego do klimatu SJ/DL.
W najbliższym czasie stworzę jakiś kanał, gdzie będzie można podzielić się spostrzeżeniami, pomysłami i wylać słowa krytyki. Może forum? Discord? Reddit? Dajcie znać w komentarzu, co według Was będzie najlepsze. Ja skłaniam się ku forum, ale zobaczymy.
Ok, dość gadania, czas na konkrety! ;)
Na chwilę obecną gotowa jest wersja demo na Windows – pobierz paczkę, rozpakuj i odpal plik .exe:
W najbliższych dniach dodam też wersję demo do pobrania na inne platformy.
Pamiętajcie, że to tylko demo i Wasz progres nie będzie zapisany na serwerze na stałe. Gdy gra będzie gotowa, wszystko zostanie zresetowane. Mam jednak w planach przyznać wszystkim, którzy pomogą ukształtować ostateczną wersję gry, jakąś specjalną odznakę, więc zachęcam do rejestracji.
Ostatnia sprawa: choć sama gra będzie miała również polską wersję językową, strona promująca grę oraz cała komunikacja z graczami odbywać się będzie w języku angielskim. Mam nadzieję, że to nie problem. Powód tej decyzji jest prosty – tym razem bardzo chciałbym dotrzeć do większej liczby graczy, aby móc uczynić z tej gry swoją pełnoetatową pracę. A tym samym stworzyć wyjątkową rozrywkę dla Was wszystkich. I dla siebie też. :)
Do usłyszenia!
Jesli masz/macie ochote to stworzylem forum gdzie mozna raportowac bledy i gdzie bedziemy prowadzic dyskusje o rozwoju gry. Zapraszam do rejestracji :) https://forum.dragon-lords.com/t/bugzzz-in-dl-demo/9