Zawalidrogi idą na spacer...
Część z Was pewnie już to zauważyła, ale mamy w grze małą nowość, która ma za zadanie usprawnienie trochę rozgrywki. Chodzi o monstra blokujące dojście do różnych miejsc wydobywczych. Jeśli monstrum jest w grze już 24h może się ono znudzić i pójść na spacer :) Warunkiem koniecznym jest aby monstrum od minimum 24 godzin było już w grze.
Monstrobójcy nie muszą się martwić, gdyż dodatkowymi warunkami koniecznymi są:
- monstrum ma minimum 90% swojego zdrowia nominalnego
- monstrum ma minimum 90% swojej kondycji nominalnej
- monstrum nie było atakowane od 30 minut,
więc jak widzicie, jeśli ktoś wziął się na poważnie za dane monstrum nie musi się obawiać, że nagle mu one gdzieś ucieknie.
Monstrum po powrocie ze spaceru jest w pełni wypoczęte i chętne do spotkania ze śmiałkami ;)
Na razie objęte tym zjawiskiem są 3 monsta:
- Gnom Drapher (znika na 3-8h)
- Gryf (znika na 1-2h)
- Wywerna (znika na 15-30 minut)
Każde z w/w monstrów może (choć nie musi) pójść na spacer o pełnej godzinie między 9tą a 19tą (oczywiście spełniając warunki o których pisaliśmy wyżej).
Jeśli macie pomysł na kolejne monstra na tej liście - dajcie znać na forum, a na pewno rozważymy Wasze propozycje!
Pozdrowienia