o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Chciałbym się poskarżyć

Autor / Czas Treść
24 sie 2011, 15:49
Tiri
kobieta Tiri

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Ja się skarżę sama na siebie bo będę od dziś Wszytskich okradać. Jak leci. Kolejno. Zero produkcji tylko kradzież. O. /nie licząc produkcji samogonu/. :P
26 sie 2011, 17:32
umma bis
mężczyzna umma bis

Postów: 99
Pomógł: 0
Reputacja: 1
a ja sie skarże na to , że na 40 szt samogonow weszly 3 na podbicie kradzieży , wten sposób to my imperium nie zbudujemy:)
26 sie 2011, 18:13
Nemeczek
mężczyzna Nemeczek

Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
Jak inni robili kradzież to lepiej wchodziło ;)
26 sie 2011, 18:55
Attagen
kobieta Attagen

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
trzeba lepsze używki robić :)

Ale to widać, że to jakiś poziom rzędu 10k kradzieży się robi ;p
26 sie 2011, 20:18
Nemeczek
mężczyzna Nemeczek

Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
Kradzież powinna spadać. Wcześniej alkohol wchodził dobrze, złodzieje zrobili sobie kradzież a teraz co? Dopiero zaczynam robić OPK ...
26 sie 2011, 20:32
Tiri
kobieta Tiri

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Nie powinna spadać.
Nam i tak nie wchodził kazdy samogon. Może co trzeci albo co czwarty dawał punkty. A teraz... trochę kiszka, ale rozumiem że gracze są przeciwni złodziejom.
27 sie 2011, 19:16

mężczyzna Solaufein

Postów: 552
Pomógł: 27
Reputacja: 65
Złodziejstwo jeśt źle pomyślane i psuje grę.

Brak górnej granicy kradzieży powoduje bezsens inwestowania w OPK.
Wzór na skutecznośc kradziezy k= k/(k+opk) jest niefortunny.

Kradzież to dla złodzieja rzemiosło rzecz najważniejsza, złodziej w zasadzie może koncentrować się tylko i wyłacznie na tym co dla jego profesji najwazniejsze czyli na robieniu kradziezy. Inni gracze nie mogą tego samego zrobić z OPK bo musieliby zaprzestac czynności własciwych dla swojej profesji.

Zakładając ze komuś uda się zrobić OPK na poziomie kradziezy najlepszego złodzieja to i tak jak wynika ze wzoru na skutecznośc kradziezy będzie praktycznie bezbronny bo nadal złodziej będzie miał 50 proc szans na skuteczna kradzież.

Dopiero przy OPK 9-krotnie większej niż kradzież najlepszego zlodzieja okradany może czuć się względnie bezpieczny i wtedy byłby sens inwestowania w OPK. Ale taki stosunek jest w praktyce niemożliwy do uzyskania bo trzeba by było być lepszym antyzłodziejem niz jest złodziej złodziejem.

Wprowadzić górną granicę kradziezy albo tkzw. bezpieczną OPK przy której szansa na powodzenie kradzieży byłaby np 5%.

Zmienić wzór na kradzież na np taki:

k= k/(k+10*OPK)
Wówczas OPK będzie miała sens.

Proszę zwrócić uwagę, że nowi gracze zaczynający grę są w coraz gorszej sytuacji w stosunku do weteranów złodziejstwa którzy inwestują w swoja kradzież od miesięcy.

Taki nowicjusz praktycznie z każdym upływającym tygodniem będzie miał coraz mniejszą szansę na zrobienie OPK na jakimś sensownym poziomie zapewniajacym jako takie bezpieczeństwo.

A za chwilę złodzieje maja zabierać przedmioty, co przy całkowitej bezkarności i braku ryzyka ze strony złodzieja sprowadzi gę pozostałych graczy do ucieczki przed złodziejem. A jeden bardzo dobry złodziej ze względu na niewielki rozmiar swiata będzie w stanie sterroryzować wszystkich graczy.


A najlepiej to zlikwidować złodziejstwo bo jest ono bez sensu, w sytuacji gdy nie inne profesje nie mają szansy zadać złodziejowi krzywdy porównywalnej z tą jaką może sprawić im złodziej. W życiu jest tak, ze złodziej może szybko dorobić się kokosów ale ryzyko jakie ponosi wykonujac swój "zawód" jest proporcjomalne do zysków i wpadka często przekreśla cały jego dorobek a w naszym wirtualnym swiecie złodziej nie ponosi nawet namiastki ryzyka w stosunku do strat jakie być może będzie nógł zadać innym profesjom okradając je (w przyszłości) z przedmiotów na które pracowali miesiącami.

27 sie 2011, 19:27
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
to moze wprowadzic po prostu smierdzenie?^^
28 sie 2011, 09:08
Attagen
kobieta Attagen

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Przyznam kradzież nie jest do końca fair. Z tego względu że jak ona się nie uda to złodziej nie ma konsekwencji.

Może by wprowadzić opcje, że jak się nie uda ukraść (nie zawsze jak się nie uda ale dodać jeszcze jedno losowanie na szybkość czy zdarzy zniknąć przed odwróceniem się okradanego) to osobie okradanej pojawiają się "złapałeś złodzieja x za rękę co robisz a) zabierasz mu (10%) z sakwy [Tak ci sakwę przetrzebię, że nawet grosik w niej nie zostanie.] b) wybijam zęby okradającemu (walka) c) puszczam
28 sie 2011, 10:41
umma bis
mężczyzna umma bis

Postów: 99
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Sol z calym szczunkiem ale kopletnie gadasz bez sensu , uskuteczniasz propagande Goebbelsa ze klamstwo powiedziene wiele razy staje sie po jakims czasie prawdą .


gówno prawda , zostań zlodzejem i napisz swoją opnie i zdanie na ten temat ,

ja sie nie wypowiadam na temat bicia monstrow bo sie na tym nie znam , a śmieszych torii nier zamierzam tworzyc ,

to tyle na ten temat , bo juz mam dośc bzdur jak to tym zlodziejom dobrze a iinym żle


Smoczy Jeźdźcy 2008-2025 All Rights Reserved