| 07 lis 2012, 07:40 
   
  Elroth Postów: 31
 Pomógł: 0
 Reputacja: 0
 
 | wprowadzane są coraz większe utrudnienia najpierw obniżenie cen surowców przy skupie na bazarze , później utrudnienia w zawodach , teraz zwiększenie statystyk monstrów. Moim zdaniem pójście dalej tym torem spowoduje zrażenie się starszych graczy i zniechęcenie nowych a nie o to chyba chodzi?. A co do zwiększenia interakcji pomiędzy graczami , nie każdy tego szuka ta gra dawała świetne możliwości dla osób chcących pograć sollo, ale to się powoli zmienia a gier opartych na pvp jest cała masa na rynku. Takie jest moje zdanie ale oczywiście inni mogą mieć odmienne.
 |  | 
												
							| 07 lis 2012, 09:44 
   
  Plenti Postów: 110
 Pomógł: 0
 Reputacja: -2
 
 | Zajrzałem sprawdzić czy coś się zmienia na lepsze :) -wydłużenie czasu oczekiwania na kolejny atak na monstrum, porażka.
 Nie wiem do czego zmierzają autorzy, ale obawiam się że do konkluzji, że nikt ich nie docenia a Oni się tak przecież starają....
 - skrócenie czasu pomiędzy atakami PVP, z punktu widzenia trola którego każdy elf z łukiem obija bez problemu oraz zachęcania do walk międzyrasowych punktami wiary. Bez komentarza. Chociaż nie, skomentuję. Nie potraficie zbilansować walk międzyrasowych to nie twórzcie wielu ras. Po prostu nie potraficie tego zrobić i oszukujecie nowych graczy pozorami równych szans.
 
 Bełkot o niespodziankach i pozytywnych zmianach, przypomina mi kampanie wyborcze dowolnej frakcji. Coraz mniej mam ochoty tu zaglądać i łudzić się że będzie zmiana na lepsze.
 |  | 
												
							| 07 lis 2012, 10:50 
   
  Jodhaa Akbar
								
								
																
								Skąd: lubelskie - miasto sitarzy :), lat 38 Postów: 376
 Pomógł: 20
 Reputacja: 59
 
 | Wkur**a mnie "zwolnienie" gry kiedy spotykam na drodze mysz albo szczura... no chyba że to tylko u mnie występuje... |  | 
												
							| 07 lis 2012, 15:09 
   
  qaz Postów: 462
 Pomógł: 6
 Reputacja: 18
 
 | co do myszy na wyższych poziomach lata to watahami mi to obojętnie ile ich tam jest , czy mnie zleją czy nie  ale exp jest taki sam,  nagroda ta sama,  ale  pobór  30 energii  za spotkanie  to przegięcie
 
 
 |  | 
												
							| 08 lis 2012, 22:26 
   
  Maras Postów: 88
 Pomógł: 0
 Reputacja: 0
 
 | Apropo energii.... moje poziomy stolarz arcymistrz, drwal fachowiec,
 240 miejsca 29909 energii.
 po przerobieniu na beczki (40 sztuk na tych poziomach)
 26271 energii - 3638 energii mniej, chodzenie po drogach.
 Prawie 100 energii na 1 beczkę to trochę przesada.... ta zmiana w stolarzu to już trochę na przekór...
 
 |  | 
												
							| 22 lis 2012, 21:08 
   
  qaz Postów: 462
 Pomógł: 6
 Reputacja: 18
 
 | 45 minut gry + rozmowy na priv  i : 
 wyklinane 22 k energii na bagnach , zdobyte 4 k expa  ,   9 topielcy trafionych  potrzeba 20 do questu
 
 jak się skacze za wilkołakami to ich nie ma a są topielce i na odwrót - zastanawiające ?
 
 na wyższych poziomach stworki zjadają dużo więcej energii (myszy nawet po 30 ) , monstra dają mniej
 
 expa około 12% mniej  jak dobrze policzyłem na zmianie poziomu ,
 
 nie wiem  jaki  jest  wasz cel Autorzy ale coraz bardziej rozumiem "starych" graczy którzy sobie odpuścili
 
 czy tak ma być ?
 
 i pasek podręczny pokarmu nie wiem na jakiej zasadzie ma działać - ale nie działa prawidłowo,  przy
 
 skakaniu  - zdobyty pokarm/lek  wyrzuca z paska pokarmy tego samego typu pozostając na mim solo ,
 
 pojawiają  się tez  wszystkie pokarmy oznaczona jako aktywnie i nie aktywne
 |  | 
												
							| 09 gru 2012, 12:28 
   
  LaziTaki Postów: 290
 Pomógł: 21
 Reputacja: 47
 
 | Behemot nie wygląda jak włochata małpa jest to mylące dla wykonujących quest "Problemy Niziołka"
 (ja wiedziałem bo kiedyś rzeczywiście wyglądał jak małpa przed zmianą grafiki)
 |  | 
												
							| 10 gru 2012, 11:54 
   
  Jodhaa Akbar
								
								
																
								Skąd: lubelskie - miasto sitarzy :), lat 38 Postów: 376
 Pomógł: 20
 Reputacja: 59
 
 | Co z tego że gra została przeniesiona na nowy serwer... że wprowadzono MM skoro rozpier*** grę dalej?! Podwyższanie statystyk monstr(jak młodzi mają coś ubić skoro ustawiacie wszystko na graczy powyżej 35lvl?), wydłużanie czasu pomiędzy biciem, wprowadzanie ulepszonych kamyczków w które mało kto będzie inwestował... do tego często gra dalej muli... nie było mnie na weekendzie ale teraz weszłam i chodzenie mam co 3sekundy! 
 dlaczego mało kto gra? bo jest w Hu** dużo graczy! Młodzi nie grają bo nie mają pomysłów jak i co robić... już sam quest początkowy ich nudzi... wystarczy popatrzeć na topkę i graczy aktywnych z poziomów 11-25 :)
 
 GRA-TU-LA-CJE !!! BAWCIE SIĘ DALEJ...
 |  | 
												
							| 11 gru 2012, 16:41 
   
  Pierna de Dios
								
								
																
								Skąd: Gdańsk, lat 36 | Ranicie nasze serca Kochani :-( 
 |  | 
												
							| 11 gru 2012, 19:27 
   
  rudas Postów: 222
 Pomógł: 0
 Reputacja: 2
 
 | moze i ranimy ale nie mozecie zrozumiec ze zawsze bedzie paru graczy ktorzy wszystko szybko ubij,doszliscie do wniosku ze za duzo trofek wpada to np  zwiekszcie wymagania dla sprzetu, zostawcie monstra a zajmijcie sie produkcja, przyspieszeniem gry, questami zeby gra byla ciekawsza, nowym sprzetem dla jubilera bo bedzie niedlugo arcy :) poprostu popracujcie nad tym czym zajmuje sie wiekszosc graczy a nie tylko paru |  |