08 gru 2011, 19:45
Aviapro
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Do straganiarza 2xszybszy przyrost energii na ognisku
A do ciulacza 4x |
|
08 gru 2011, 19:46
Aviapro
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Straganiarz:
-Sprzedaz surowcow na bazarze x4 tzn jesli ktos normalnie moze sprzedaz na bazarze za 1 zlota on moze sprzedac za 4
-2x szybszy przytost energii na ognisku
-
Kuglarz:
-Odporność na każdy atak magiczny 30%
-Zwiekszona podatnosc na ciosy fizyczne o 15%
-Działanie mikstur 2 razy dluzsze
Wykidajło:
-Szybsze ataki na monstra stacjonarne
-
-
Sakworwij:
-Atak tylko w PVP +20%
-Obrona tylko w PVP +20%
-Maksymalne zuzycie energii w chodzeniu po mapie 4 energii tzn chodzi o bagna gory itd Ze wzgledu na swoja profesje gdzie musisz duzo biegac
Ciułacz
-Sprzedaz surowcow na bazarze x12 patrz straganiarz
-Zmniejszenie zuzycia energii przy produkcji o polowe
-Wiekszy % na lokatach
-3xrazy szybszy przyrost eny na ognichu
Rębajło
-Szybsze ataki na monstra stacjonarne i ruchome
-Odpornosc na ciosy PvP 15%
-Rąbanie drewna x 4 :PPPP
Do tego wszystkie profesje oprocz kugla wyki i rebajly -10%atk i obr na monstra
To tylko przykladowe ktos sie moze zgadzac albo nie . Ale przynajmniej nie bedzie gadane ze nikt nic nie proponuje . Nie wszystkie propozycje sa doskonale no ale coz sam wszystkiego nie bede ukladal . Najlepiej zeby ktos dopisal co wyrzucic z tych podanych i dopisal cos od siebie |
|
08 gru 2011, 19:52
mistrzu
Postów: 133
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
jest pare rzeczy o które mozna sie kłócic ale ogółem mi sie podoba. Całkiem ciekawy pomysł. |
|
08 gru 2011, 20:00
Aviapro
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Ciekawym rozwiazaniem odnosnie bandytow byloby usuniecie tej niebieskiej kropki z mapy . I tak przeciez widac 8 strzalow zanim do kogos sie podejdzie
|
|
08 gru 2011, 20:04
Vivola
Postów: 28
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Można by jeszcze dodać że wykidajłę i rebajłę częściej zwierzaki atakują. |
|
08 gru 2011, 20:07
Vivola
Postów: 28
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Można by jeszcze dodać że wykidajłę i rebajłę częściej zwierzaki atakują. |
|
08 gru 2011, 20:26
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
ja bym poprosił o możliwość produkowania kaktusów.
Może plantator ?
ceciorki i mandragorę może robić a tego dużo można złapać przy zbieraniu buraków, lnu czy zboża
a kaktus jest tylko możliwy do znalezienia na pustyni (słabo leci) i na plantacji kawy ale również jest najmniejsza możliwość wypadnięcia
też można by pomyśleć nad produkcją nawozu
bo produkcja jednej sztuki zżera sporo energii
może z jednego worka robić 2lub 3 sztuki nawozy na poziomie fachowca hodowcy ?
czyli
hodowca
czeladnik
1worek+ 1 szt. zł => 2 nawóz
fachowiec
1worek+ 1 szt. zł=> 3 nawóz
plantator
fachowiec (żeby nie było łatwo)
8nawóz + 2woda + 1 szt. zł => kaktus
|
|
08 gru 2011, 20:38
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
a w sprawie szuwarka
może dodać mu ametyst jako trofeum ?
bo jak się dobrze orientuje to chyba ametystu nie można zdobyć z monstra tylko jest w kopalni żelaza
lub dać ametyst jakiemuś innemu monstrum ;) |
|
08 gru 2011, 21:17
Corazón de Dios
|
Gryf, Kościany Smok, Minotaur - z tych monstrów może wypaść ametyst. Z rzeźnika Szuwarka nie wypada już chleb. Zamieniłem go na kolejny ametyst. |
|
08 gru 2011, 21:57
Corazón de Dios
|
Bardzo ciekawe pomysły na zróżnicowanie profesji. Jednak część z nich zostanie przypisana rasom. Niemniej wszystko to moze nas natchnąć na urozmaicenie gry tak, aby każdy mógł znaleść zabawe. Co do produkcji kaktusów i nawozu, zastanowimy się○ nad tym jeszcze, choć sam pomysł jest wedlug mnie dobry. |
|