o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
19 kwi 2012, 12:26

mężczyzna Gorgoth

Postów: 14
Pomógł: 3
Reputacja: 2
Wprowadzenia statusu PK (player killer) na graczy którzy tego dokonują oraz nałożenie za w/w czasowej sankcji karnej. Np przez 1h po zabiciu innego gracza PK dostaje status Mordercy za zabicie którego Rębajło ma jakiś bonus np. dodatkowy exp i/lub punkty łowcy za, które byłaby przydzielana jakaś nagroda. Zrekompensowało by to brak korzyści dla tej profesji (złodziej uzyskuje korzyści z łupów, Kupiec z handlu).

Zlikwidowanie minusu na zdrowiu.
Ba na razie wszystko wskazuje na to że osoba przegrywająca walkę zostaje "wyssana z sił życiowych/krwi stąd minus. Co wskazywało by na "wampiryzm".
Zamiast tego wprowadzenie 1 minutowego czasu oczekiwania na odrodzenie po śmierci z 1 hp.

Dzięki temu nowi gracze nie musieli by siedzieć na ogniskach przez długie godziny zabijani przez graczy z wysokolvlowymi postaciami.
20 kwi 2012, 12:23

mężczyzna Tellico Lunngrevink Letorte

Postów: 34
Pomógł: 0
Reputacja: 0
garncarz nie ma co produkować - zawód praktycznie zbedny w grze
tylko dzbanki i naczynka których i tak nikt nie potrzebuje
szczególnie naczynka sa juz zupełnie zbędne z dzbankow czasem piwo sie zrobi

niech garncarz robi więcej róznych naczyń:
dla zielarza i alchemika: miseczki, karafki, butelki, amfory...
dla kucharza - miseczki, misy, wazy, garnki...
20 kwi 2012, 12:35
qaz
kobieta qaz

Postów: 462
Pomógł: 6
Reputacja: 18
domagam się :)
poziomów mistrzowskich w zawodach : destylarz , tkacz, masarz.

ps
Tellico Lunngrevink Letorte " ... szczególnie naczynka sa juz zupełnie zbędne ... " - chyba tylko Tobie - i tak masz plus ze garncarz został podciągnięty do mistrza
20 kwi 2012, 13:21

mężczyzna Tellico Lunngrevink Letorte

Postów: 34
Pomógł: 0
Reputacja: 0
qaz
nie rozumiem komentarza - chcesz kupic naczynka?
jeszcze nie znalazlem nikogo kto by był nimi zainteresowany, nie wyprodukowałem ani 1 sztuki...
nie ma chyba drugiego zawodu co by tylko 2 przedmioty mógl produkować, więc z czym sie nie zgadzasz?
20 kwi 2012, 13:44
Diablord
mężczyzna Diablord

Postów: 20
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Wyjątkowo zgodzę się z Tellico Lunngrevink Letorte asortyment produkcj aż 2 rzeczy to stanowczo za mało go tego poziom mistrza mam wrażenie że został dodany "na siłe" bo tak naprawde nic nie wnosi nowego poza obniżeniem expa.

Do tego pozyskiwanie piachu tak jak kamienia nie daje expa do żadnego istniejącego zawodu co sprawia iż zawód ten jest mało opłacalny ze względu na brak bonusów przy pozyskiwaniu piachu ja w przypadku górników. Dodatkowo dochodzi utrudnienie z dostępnością samego piachu dla nisko lvlowych postaci (droge blokuje z 1 strony Wielki szkielet z drugiej podziemia gdzie postać poniżej 12 lvl pada kilka razy co przejście ded = (-50 energii)).


W efekcie koszt energii potrzebnej do wytworzenia wyrobu nie jest adekwatny do realnej ceny rynkowej. Postać która dostanie go jako początkowy zawód ma znacznie utrudniony start (podobnie jak górnik złota i siarki)


Dlatego propozycja mojego przedmówcy jest jak najbardziej trafna i uczyniła by ten zawód bardziej użytecznym.
20 kwi 2012, 17:39
Diablord
mężczyzna Diablord

Postów: 20
Pomógł: 0
Reputacja: 1
"miejsce ulepszania broni i uzbrojenia" - jak widzę tą nazwę to nie lekko odrzuca

nie można tego przemianować na np "Dom Zaklinacza czy Wieża Zaklinacza" czy coś takiego było by bardziej RPG-owo ;)
22 kwi 2012, 20:05
KonradKat
mężczyzna KonradKat

Postów: 260
Pomógł: 0
Reputacja: -1
ja bym chciał podsunąc autorom pomysł na wprowadzenie tzw: "zadań dziennych"
które raz dziennie dla róznych profesji byly by inne,oczywiscie jak i rowniez dla osob danej profesji inne. Jesli ktos danego dnia nie zdąży wykonac zadania ono poprostu przepada a po północy pojawia sie kolejne rozpoczynajace nowy dzień.

przykładowo dla ciułaczy zadania typu zgromadzenia jakiegos surowca, sprzedania danej ilosci surowca, zakupienia danej ilosci itp ogolnie o handlu

podobnie u wojowników zlecenia typu zabicia danego monstrum, lub pozyskanie trofeum z niego poprzez jego zabicie lub zakup

dla złodziei misje na okradnięcie danej ilosci graczy lub zabranie graczom okreslonej ilosci zlota itp

a co do kuglarzy - tu nie mam pomysłu

no w kazdym badz razie za wykonane zadania wynogrodzic graczy dodatkowym expem i złotem a nawet i energia. Oczywiscie dobrze by bylo posegregowac dane zadania dla określonych przedziałów lvlowych graczy, tak aby byly one wykonalne dla danych profesji :)

co sądzicie o tym? prosze o wypowiedzi autorów i graczy:) Pozdrawiam
23 kwi 2012, 09:15
Panna Nikt
kobieta Panna Nikt
lat 31

Postów: 42
Pomógł: 0
Reputacja: 0
A ja bym proponowała możliwość szybszego kopania kamienia dla kamieniarzy ;) Tak jak to jest w przypadku rolników...
Aczkolwiek bez expa do zawodu - po prostu, żeby zależnie od poziomu, wpadały podwójnie, potrójnie...
23 kwi 2012, 14:15
Czarturo
mężczyzna Czarturo

Postów: 205
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Wiem ze bylo to juz poruszane ale ponawiam prosbe o rozjasnienie wpisow w dzienniku dotyczacych walki gdyz ten kolor czerwony jest zdecydowanie za ciemny i jest to niekomfortowe zebym za kazdym razem gdy chce cos sprawdzic musial zaznaczac tekst zeby cos zobaczyc.
05 maja 2012, 19:43
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Czy obecny kolor jest satysfakcjonujący? :)


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved