o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
30 sie 2012, 21:23
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
i znowu sam sie obrazasz na mnie, w poprzednim, ani wczesniejszym poscie nie obrazilem nikogo^^

nie mowie ze bilans jest niekorzystny, bo nie na korzysci patrze czyjekolwiek)
bilans jest hierowy po prostu
i mowie tu o ogolnym bilansie gry - parametry, bron i uzbro, zuzycie pw, produkcyjnosc...

to ze rasa twojej postaci to trol, nie znaczy ze sie musisz trollingu dopuszczac
napisz sam cos rzeczowego, bo pisac ze sie komus cos nie podoba (bo mu nie na reke) to kazdy glupek umie
31 sie 2012, 11:23
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
uwazam, ze dystans lukow powinien miec znaczenie tylko wtedy, gdy to atakujacy posiada luk

tzn

sytuacja, kiedy ja mam toporek, a koles ma luk
stoimy sobie obok siebie i nagle ja go atakuje
jakim cudem on moze moj atak zamienic na jego 5 systansowaych? co jest q odskoczyl zanim wykonalem atak i zaczal we mnie strzelac? ;|

jak ja mam luk (dystans 5) a ktos ma topor (dystans 0) to te 5 run wale z luku pierwszy jesli ja atakuje, jesli to on atakuje, to walka jest juz bez dystansu
podobnie jesli obaj mamy luki, moj dystans 5, jego dystans 3 - walka na dystans z moim atakiem (ja atakujacy) jest przez 2 rundy (5-3), dalej normalnie

jesli natomiast ja mam topor, a on ma luk (dystans 5) i znowu ja atakuje, to walka jest juz bez dystansu lukowego
jesli ja mam slabszy luk (dystans 3) a on ma lepszy (dystans 5) to wciaz jest walka bez dystansu, bo jego 2 rundy przewagi maja sens jesli to on zaatakowal (i mogl byc te 2 kroki dalej, gdzie moj dystans luku jeszcze nie siega)

no i oczywiscie uwazam tez ze ZAWSZE pierwsza runda powinna nalezec do atakujacego
31 sie 2012, 11:26
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
troche mi tu literki pozjadalo :D
31 sie 2012, 18:44
Dunkan
mężczyzna Dunkan
Skąd: Zagorzyce, lat 35

Postów: 902
Pomógł: 131
Reputacja: 268
pojawi się opcja tłuczenia grzańca w gildii kupców?
11 wrz 2012, 20:27
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
żeby nie było że jestem złośliwy( o tych kleszczach) może jako nagroda tygodnia za zajęcie pierwszego miejsca w kategoriach top 10 tygodnia, gracze z pierwszych miejsc mogliby wybierać trofea(z wcześniej podanej puli) a nie jakieś tak naprawdę tanie i niezbyt przydatne świecidełka, to mogłoby i pobudzić grę i zwiększyć rywalizację miedzy graczami
12 wrz 2012, 10:54
Hellboy666
mężczyzna Hellboy666
Skąd: Piszyce , lat 32

Postów: 311
Pomógł: 20
Reputacja: 24
to by był strzał w 10 :)) aż by mi się grać zachciało :))
17 wrz 2012, 12:40
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
mamy kasyno w którym można grać, hmm to może by tak wprowadzić dom aukcyjny, system wystawiałby na losowy czas losowe przedmioty, po zalicytowaniu danego przedmioty kwota byłaby blokowana z pieniędzy w banku i ewentualnie zwracana po przegranej licytacji, żeby nie było strzałów na ostatnią sekundę czas byłby podawany w przybliżeniu (pomysł z innej gry ale tam fajnie się sprawdzał i był przydatny)
07 paź 2012, 10:28
qaz
kobieta qaz

Postów: 462
Pomógł: 6
Reputacja: 18
poproszę o aktualizacje hodowcy w arcymistrzu.
14 paź 2012, 12:23
Dragon Eye
kobieta Dragon Eye
Skąd: Gliwice, lat 43

Postów: 383
Pomógł: 3
Reputacja: 17
To ja bym tez cos chciała :)

W smokopedii w profesjach podzielić je a nie w kolejnosci afabetycznej. Ktos kto wchodzi tam powinien widziec kolejne etapy profesji w moim przypadku - nie wiem czy po kuglarzu jest mag czy czarownik :) i przydaloby sie iwedzieć jakie trzeba spelnic wymagania aby nimi zostac :)
15 paź 2012, 14:57
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
dobry pomysł, postaramy się to przygotować w formie bardziej przyjaznej :)


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved