o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
09 gru 2012, 08:40
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
proszę o zwiększenie wytrzymałości - ŁUKA ARTEMIDY
09 gru 2012, 09:46
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
qaz tu nie chodzi o złośliwość, niech i bedzie bicie monstr raz na dobe ale można by nas o tej zmiania poinformowac, bo że co nowego jest za MM to od razu się pojawia
10 gru 2012, 12:36
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
ja już sobie gram w inną grę ale naszedł mnie tam taki pomysł dla twórców, może wprowadzicie co jakiś czas jakiś czasowy event, np zmniejszenie odstepu czasowego miedzy biciem monstr, wiecej expa za "myszy" biegajace po wyżynach,rzucicie jakies surowce w taniej cenie na rynek czy np jakies bonusy za walki pvp
10 gru 2012, 15:23
Jodhaa Akbar
kobieta Jodhaa Akbar
Skąd: lubelskie - miasto sitarzy :), lat 37

Postów: 376
Pomógł: 20
Reputacja: 59
oooo w jaką grę? :D

nooo np questy okolicznościowe :D na mikołajki, Święta czy walentynki czy jakie tam chcecie pierdułki... z akimis fajnymi nagrodami:)
10 gru 2012, 17:05
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
no przecież są :D

Wypracowania dla Pierny :D:D
11 gru 2012, 05:41
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
zmniejszcie czas pomiędzy biciem monstr
teraz zawalidrogi (gnom, magus, wywa, gryf, behemot) stoją praktycznie cały czas
monstra biją może 3 osoby w grze, jak ich nie ma to lipa z produkcją (wydobyciem)

nie wszyscy mogą poświęcić pół dnia na grę
np. ja w tygodniu gram wieczorem po pracy
żeby zabić takiego gnoma musiałbym spędzić pod nim 2 godziny
co za przyjemność 10 min bezczynnie czekać w jednym miejscu zanim będę mógł atakować

nie ma wielu graczy obecnie więc bicie monstr w grupach też odpada

monstrobójcy biją mocniejsze stwory, a te słabsze cały czas stoją


PODNOSICIE STATYSTYKI PATRZĄC NA NAJLEPSZYCH GRACZY, A NOWI MAJĄ CORAZ TRUDNIEJSZY START (TAK GRA ROBI SIĘ CORAZ TRUDNIEJSZA - TO JAKOŚ NIE PRZYCIĄGA TŁUMÓW)
11 gru 2012, 05:48
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
cała produkcja kręci się wokół bicia monstr:
- jedzenie
- eliksiry
- naprawy (stal, mazidło)
- trofki (na co wydawać kasę)
- pasza
i wiele więcej aspektów

Mniej monstr się bije, gospodarka zwalnia, magazyny się zapełniają zbędnym towarem
11 gru 2012, 16:24
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
ogólnie to wyglada w kazdej grze tak ze jest paru graczy którzy zaczeli grac wczesniej i zdobyli sprzet, i oni zawsze beda najczesciej wszystko bili, tyle ze w innych grach nie dostosowuje sie gry do nich a do wiekszosci graczy
15 gru 2012, 19:42
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
czy można nieco zmniejszyć czas pomiędzy biciem monstrum
(jeżeli 4min było za mało to dajcie 7min - tak po środku)
17 gru 2012, 07:32
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
1. proszę o jakiekolwiek informacje dotyczące zmian - czy coś szykujecie w najbliżej przyszłości ?

2. obniżenie stat monstr lub wprowadzenie monstrodzieja

3. zmniejszenie przerw w biciu (eliksirom jakoś nie wydłużacie czasu), zwrócić proszę też uwagę na czasochłonność

4. zwrócenie uwagi na nasze prośby, czytanie tego wątku i jakikolwiek odzew !!!

CORAZ MNIEJ GRA LUDZI Z TOPKI

CORAZ CZESCIEJ SLYSZE O PRZECHODZENIU NA INNE GRY

CORAZ CZESCIEJ LUDZIE NARZEKAJA I ZADNYCH POCHWAL W KIERUNKU ZMIAN - CZY TAK TRUDNO TO ZAUWAZYC ???


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved