04 paź 2014, 08:33
Kirke
Postów: 5
Pomógł: 1
Reputacja: 2
|
domagam się biżuterii dla magów tzn. dodającej atak magiczny !!!
są pierścienie i amulety, które dodają zwykły atak i obronę, a nawet chroniące przed magią,
brak jednak takich, które dodadzą atak magiczny i te powinny wymagać inteligencji, aby głównie
magowie się nimi posługiwali |
|
04 paź 2014, 11:20
Andretriado
Postów: 32
Pomógł: 1
Reputacja: 6
|
Kirke, to dobra idea, jeśli zostanie umiejscowiona w odpowiednim miejscu, a dokładniej: amulet wulkaniczny, łza syreny, medalion tchnienia i amulet feniksa. Ta biżuteria jest wciąż mało popularna, także te amulety powinny zostać ulepszone o atak daną magią(przynajmniej u magów, jeśli ma być u wszystkich, to przynajmniej więcej dmg dla magów) |
|
04 paź 2014, 13:30
Kirke
Postów: 5
Pomógł: 1
Reputacja: 2
|
wystawianie na bazarze tylko naprawionych przedmiotów !!!
pełno śmieci o niskiej wytrzymałości
jak ktoś z nowych nie doczyta, że biżuterii nie można naprawiać to jeszcze kupi jakiś drogi amulet, który mu się rozpadnie podczas pierwszej potyczki |
|
04 paź 2014, 15:34
Kirke
Postów: 5
Pomógł: 1
Reputacja: 2
|
możliwość używania specjalnych broni i artefaktów - fragment z opisu kuglarza
fajnie by było gdyby magowie mieli coś zamiast tarczy, do użytku wraz z różdżką jednoręczną,
zwiększające pewne ich statystyki
np. szklana kula, księga zaklęć, zwój szybkości/mądrości, gałązka witalności, róg obfitości
można wymyślać bez końca
dostępne najlepiej z questów i misji
o tym samym można pomyśleć dla innych profesji,
np. dla ciułaczy patent marynarza - szybsze podróże morskie, bezdenna sakwa - zwiększa miejsce w bagażu o x, itd
|
|
04 paź 2014, 16:53
Kirke
Postów: 5
Pomógł: 1
Reputacja: 2
|
Dalej w temacie magów.
Wystarczy mała ilość czarów ze względu na duże wymagania pw, dwa z danego żywiołu powinny wystarczyć:
- ogniste kule i strzały (atak ogniem)
- gniew posejdona, wodna lanca (atak woda)
- wicherowe ostrze, tornado (atak wiatrem)
- petryfikacja i błotna lawina (atak ziemią)
Należy pamiętać, że magowie dodając punkty w inteligencję nie mogą zakłądać wszystkich rodzajów pancerzy (brakuje im siły) stąd powinni mieć możliwość zwiększenia swojej obrony w inny sposób - w końcu to profesja, która też ma bić monstra.
Pancerze powinny być słabe, ale również lekkie (niskie zużycie ko) + magiczne atrybuty
Czary poza walką - błogosławieństawa dzialające czasowo jak eliksiry:
- błogosławieństwo (obrona)
- przyśpieszenie (szansa uniku)
- precyzja (szansa trafienia)
- magiczna furia (atak magiczny)
Większe wymagania inteligencji dla profesji kuglarza, on ma walczyć i bronić się magią (nie 50 a 80, a nawet 100)
Inteligencja powinna zwiekszać manę, ale również siłę magiczną i spełniać wysokie wymagania dla przedmiotów dedykowanych magom
np.szata Czarnoksiężnika - 80 inteligencji
Stworzenia - monstra, które atakują tylko magią np. duch i żywiołak.
Oczywiście wszytko to wyważyć, aby mag nie przewyższał innych postaci, ale skoro taki monstrodziej na 50lvl potrafi udeżać po 1000 to niech mag na podobnym lvlu ma równie duży dmg, albo wiekszy dmg przy czym mniej razy udeży (aby to osiągnąc zamiast w kondycję będzie dawał w inteligencję). |
|
11 paź 2014, 21:14
LaziTaki
Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
|
ilość sztab na broń jest za duża
nawet jak się posiada pozostałe składniki to trzeba wiele dni, nawet tygodni by wykopać surowce na sztaby |
|
12 paź 2014, 08:35
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
coś w tym jest, u garbarza jest podobnie. Jak podstawowy skórzany ekwipunek wymagał mniej surowców, to miałem zamówienia, teraz po zmianach zero zleceń |
|
12 paź 2014, 15:46
LaziTaki
Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
|
proszę o zwiększenie miejsca w magazynie klanu
ze 100 x poziom na 150 x poziom
oraz zbrojowni
z 50 x poziom na 70 x poziom |
|
12 paź 2014, 16:05
LaziTaki
Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
|
cofam po rozbudowie na kolejny poziom jest znacznie lepiej ;p
myślałem, że to idzie stałym przelicznikiem na poziom warowni |
|
15 paź 2014, 19:25
Black Hunter
Skąd: Śląsk
Postów: 111
Pomógł: 24
Reputacja: 61
|
Proszę (jeśli to nie zrobi dużego kłopotu) możliwość opcji "przejdź do widoku mini" w lokacjach produkcyjnych, podobnie jak to jest we wszystkich wydobywczych. |
|