|
forum gry mmorpg
Temat: Nowa wersja gry
27 gru 2011, 15:47
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Podbijam wątek do góry, bo już 10 stycznia wielka zmiana!
Miałem przyjemność zobaczyć grafikę terenu in action i naprawdę robi wrażenie :-) |
|
27 gru 2011, 15:54
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
A nie zapomnijcie o produkcji, coraz więcej mistrzów w grze, niektóre gałęzie jakby zapomniane ... |
|
27 gru 2011, 15:57
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Dzięki za przypomnienie Nemeczku, miałem to zrobić :-) |
|
29 gru 2011, 21:08
Nerven
Postów: 2
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
No to jedziemy:
1) Strona intro
1.1) A jak to ma wyglądać w wyższych rozdzielczościach ten background?
1.2) a propos backgroundu i renderów - sam rysowałeś? a jeśli nie to jak wygląda kwestia licencji?
1.3) logo mi się nie podoba - typografia leży, kolorystyka i czcionki
1.4) od strony kodowania jesteście w stanie to zrealizować?
1.5) gdzie jest box do logowania?
1.6) na stronie intro przydałoby się wrzucić screeny z gry (ze 3 małe + odnośnik do galerii + filmik na Ytb z przeglądu gry, też uwzględnij to w makiecie)
1.7) Podobają mi się detale, albo raczej - podoba mi się połowa strony. Druga połowa strony to ctrl + c -> ctrl + v -> odwróć w poziomie. Tak być nie może ;)
1.8) Fajnie byłoby wrzucić klasyfikację PEGI na stronę intro.
1.9) makieta na intro ogółem przedstawia mało innowacyjny layouting.
2. In-game
2.1) Po pierwsze - znowu ctrl + c ..
2.2) Jak już teksturujesz cały design i nadajesz charakteru fantasy, to stwórz w tym klimat. Bo to wygląda jak kolejny design spod ręki Gameforge g.m.b.h.
2.3) Interface in-game wygląda jak perfidna krzyżówka Diablo ft. Baldurs Gate. Po raz drugi - dajże chłopie innowacji ;) Odbiegnij trochę od szablonów.
2.4) Uzbrojenie można by zrobić w oparciu o ajax, na zasadzie drag & drop.
2.5) Niektóre elementy designu sprawiają wrażenie jak bym grał w jakiegoś nowego RPG'a z minimalnymi detalami i wyłączonym anty-aliasingiem..
2.6) starczy narzekania.. chociaż pewnie i doszedłbym do 2.66 xP
Ogółem design według mnie drętwy i bez klimatu, chociaż podoba mi się Twoja gra detalami. Mam nadzieję że samemu robiłeś? :)
Mapkę jak by nie patrzeć możecie już od ręki wstawić, bo to jest tylko kwestia odpowiedniego przeskalowania (jeśli przeskalowałeś przy pracy) i podmiany aktualnej.
Jest zrobiona fajnie, tu masz respect ;) Ja bym osobiście zrobił z tego global map, a całość podzielił na mapy okolicy - w ten sposób stworzył coś na wzór krain. Można by było tworzyć lokalizacje o różnych teksturowaniach, blokować dostęp do nich swobodnie (i klimatycznie według fabuły) i wiele takich innych zastosowań.
Rzecz nad którą ubolewam nieziemsko - gra jest nieprzystosowana na platformy mobile !! .. Pojawia się coraz więcej użytkowników internetu przeglądających za pośrednictwem mobile. Ja sam praktykuję coś takiego.
Niestety - dostosowywanie www pod mobile jest jeszcze rzadką czynnością w polskiej webmasterce, praktykowane jest przez niektóre firmy z zachodu, oraz śladowe ilości firm w Polsce.
Gra browserowa w klimacie fantasy przystosowana do platform mobile?
Dobry as w rękawie przy działaniach marketingowych.
Polecam się nad tym zastanowić ;)
Przy okazji tematu dostosowania gry pod mobile - powinno to iść w parze z wyłączeniem wszelkich .img w obrębie gry (poza mapą). Czyli - brak tekstur (tylko jednolite kolory), brak obrazków itemów i inne takie. Czyli przedstawienie tekstowe.
W jakim celu? A no oszczędność transferu!
1) Normalny tryb przeglądania strony
2) Tryb mobile
3) tryb oszczędny (dla ludzi z internetem mobilnym - ograniczony transfer)
Nie bagatelizuj tego ;)
I na litość boską - wyp.. tą cholerną energię z gry.. Vallheru engine wypracowało w głowach twórców gry przykry sposób rozwiązywania problemu ograniczenia działań gracza. Na początku gry nic nie można zrobić, a w dalszym etapie gry ciężko wręcz tą energię wypstrykać.
Odnośnie samej gry mam mnóstwo komentarzy, propozycji i rozwiązań, ale to już zupełnie inny temat.
Pozdrawiam, Nerven |
|
29 gru 2011, 22:43
Rudobrody
Postów: 12
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
A może wprowadzić dodatkową profesję w postaci Druida - była by to postać nietykalna dla innych graczy, ale i ona nie mogła by atakować innych. Druid mógł by walczyć z monstrami miał by dodatkową broń np. Kostuch Druida :).
Druid mógł by leczyć innych, udzielać jakichś ślubów parom które miały by dodatkowy bonus do ataku i obrony itp. |
|
29 gru 2011, 22:52
Nerven
Postów: 2
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
To jest jeden z etapów końcowych gry. Klasy, profesje, itp. Tutaj póki co rozchodzi się o poprawę aspektów gry u jej korzeni, przebudowę ;p To jest dyskusja o re-designie gry, ale przydałby się re-make engine'u. I wielu innych aspektów gry. I wbrew pozorom gra ma całkiem niezłe podstawy ;) Trza tu tylko trochę namącić i będzie w porządku.
Poza tym ja nie popieram w ogóle czegoś takiego jak klasa.
Niech każdy się specjalizuje w tym, w czym chce. Określanie mianem "Wojownik" czy "Złodziej" jest wg. mnie oklepane i nieklimatyczne ;) |
|
30 gru 2011, 00:55
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
a ja proszę nie robić drugiej AA tu ;)
gdzieś niewidzialność ktoś proponuje
teraz coś na podobie philo tylko jeszcze postać z lepszymi bonusami nietykalna a mogąca walczyć
niech jeszcze ktoś śmierdzenie zaproponuje i już cały komplet będzie
------------------------------------------------------------------------------------------
druid mag wojownik razem w walce się świetnie mogą spisywać tworząc dobrą drużynę do walki
ale tu się walczy w pojedynkę więc trzeba myśleć tak aby każda profesja w świecie dawała sobie dobrze radę i rozwijała te umiejętności w których jest najlepsza
-----------------------------------------------------------------------------------------------
no chyba że autorzy wprowadzą możliwość walki w grupach z np. monstrami
wtedy można by pomyśleć o takich profesjach jak druid który miałby za zadanie leczyć i wzmacniać czarami wojownika i maga itd.
ale nie wiem czy to jest nawet wykonalne żeby tak napisać grę aby to było realne :D
kolejny pomysł do przemyślenia ;) |
|
30 gru 2011, 01:50
BzyQ
Postów: 454
Pomógł: 1
Reputacja: 4
|
o tej niewidocznosci to prawda...nie róbmy powtórki z rozrywki...gdzie sredniowiecze i niewidzialność...bez jaj :D :D druid,wiedzmin,nekromanta jeszcze ujdzie ale nie niewidzialnosc ahahaha :D |
|
30 gru 2011, 03:03
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Zgadzam się z Percivalem, żadnych czapek, nietykalności i tym podobnych rzeczy. Niech się leje pixelowa krew ;) |
|
01 sty 2012, 23:03
Mano De Dios
|
Nerven
2011-12-29 22:08:51 No to jedziemy:
1) Strona intro
1.1) A jak to ma wyglądać w wyższych rozdzielczościach ten background?
beza obaw :)
1.2) a propos backgroundu i renderów - sam rysowałeś? a jeśli nie to jak wygląda kwestia licencji?
grafiki których nie rysowaliśmy osobiście są kupione
1.3) logo mi się nie podoba - typografia leży, kolorystyka i czcionki
to Twoje zdanie. logo jest stworzone przez profesjonalnego grafika.
1.4) od strony kodowania jesteście w stanie to zrealizować?
tzn co?
1.5) gdzie jest box do logowania?
"START - zagraj za darmo" - easy ;)
1.6) na stronie intro przydałoby się wrzucić screeny z gry (ze 3 małe + odnośnik do galerii + filmik na Ytb z przeglądu gry, też uwzględnij to w makiecie)
będą screeny, co do filmu z YT -zobaczymy, też jest taki pomysł, ale za jakis czas
1.7) Podobają mi się detale, albo raczej - podoba mi się połowa strony. Druga połowa strony to ctrl + c -> ctrl + v -> odwróć w poziomie. Tak być nie może ;)
o czym dokładnie mówisz? naszym celem było zachowanie symetrii strony...
1.8) Fajnie byłoby wrzucić klasyfikację PEGI na stronę intro.
co to takiego? co to daje?
1.9) makieta na intro ogółem przedstawia mało innowacyjny layouting.
n/c
2. In-game
2.1) Po pierwsze - znowu ctrl + c ..
eee?
2.2) Jak już teksturujesz cały design i nadajesz charakteru fantasy, to stwórz w tym klimat. Bo to wygląda jak kolejny design spod ręki Gameforge g.m.b.h.
ponownie - nie wiem o co chodzi...
2.3) Interface in-game wygląda jak perfidna krzyżówka Diablo ft. Baldurs Gate. Po raz drugi - dajże chłopie innowacji ;) Odbiegnij trochę od szablonów.
jakieś propozycje? :)
2.4) Uzbrojenie można by zrobić w oparciu o ajax, na zasadzie drag & drop.
zamierzamy wprowadzić w niedalekiej przyszłości opcje "sprzedaj/wystaw zaznaczone" - to lepsza opcja jeśli chodzi o obciążenie serwera.
2.5) Niektóre elementy designu sprawiają wrażenie jak bym grał w jakiegoś nowego RPG'a z minimalnymi detalami i wyłączonym anty-aliasingiem..
dokładniej?
2.6) starczy narzekania.. chociaż pewnie i doszedłbym do 2.66 xP
nie szalej :D
Ogółem design według mnie drętwy i bez klimatu, chociaż podoba mi się Twoja gra detalami. Mam nadzieję że samemu robiłeś? :)
nowy design nie był robiony przeze mnie. Bogu dzięki :D Mamy od tego profesjonalnego grafika.
Mapkę jak by nie patrzeć możecie już od ręki wstawić, bo to jest tylko kwestia odpowiedniego przeskalowania (jeśli przeskalowałeś przy pracy) i podmiany aktualnej.
Jest zrobiona fajnie, tu masz respect ;) Ja bym osobiście zrobił z tego global map, a całość podzielił na mapy okolicy - w ten sposób stworzył coś na wzór krain. Można by było tworzyć lokalizacje o różnych teksturowaniach, blokować dostęp do nich swobodnie (i klimatycznie według fabuły) i wiele takich innych zastosowań.
zostanie to mapą poglądową.
Rzecz nad którą ubolewam nieziemsko - gra jest nieprzystosowana na platformy mobile !! .. Pojawia się coraz więcej użytkowników internetu przeglądających za pośrednictwem mobile. Ja sam praktykuję coś takiego.
Niestety - dostosowywanie www pod mobile jest jeszcze rzadką czynnością w polskiej webmasterce, praktykowane jest przez niektóre firmy z zachodu, oraz śladowe ilości firm w Polsce.
Gra browserowa w klimacie fantasy przystosowana do platform mobile?
Dobry as w rękawie przy działaniach marketingowych.
Polecam się nad tym zastanowić ;)
oczywiście myśleliśmy o tym - na początek jednak chcemy doprowadzić obecną wersję do perfection ;) później będziemy myśleć o dalszym rozwoju.
Przy okazji tematu dostosowania gry pod mobile - powinno to iść w parze z wyłączeniem wszelkich .img w obrębie gry (poza mapą). Czyli - brak tekstur (tylko jednolite kolory), brak obrazków itemów i inne takie. Czyli przedstawienie tekstowe.
W jakim celu? A no oszczędność transferu!
1) Normalny tryb przeglądania strony
2) Tryb mobile
3) tryb oszczędny (dla ludzi z internetem mobilnym - ograniczony transfer)
Nie bagatelizuj tego ;)
I na litość boską - wyp.. tą cholerną energię z gry.. Vallheru engine wypracowało w głowach twórców gry przykry sposób rozwiązywania problemu ograniczenia działań gracza. Na początku gry nic nie można zrobić, a w dalszym etapie gry ciężko wręcz tą energię wypstrykać.
Odnośnie samej gry mam mnóstwo komentarzy, propozycji i rozwiązań, ale to już zupełnie inny temat.
Pozdrawiam, Nerven
Dzięki serdeczne za wypowiedź, wszystkie uwagi weźmiemy pod lupę :) Pozdrawiam! |
|
|
|