|
forum gry mmorpg
Temat: Nowości w grze!
14 lis 2011, 18:59
Matrioszka
Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
|
Nie wiem jakie problemy sa z czym innym.pisze o tym co dotyczy mnie:)
Egoistycznie ,ale pozycji bardziej gracza niz postaci. |
|
14 lis 2011, 19:13
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Każdy poruszał tematy mniej lub bardzie dotyczące jego lub jego profesji
że coś nie ma sensu lub jest mało logiczne lub psuje grę
niestety chyba na żadne pytanie, sugestię nie dostaliśmy odpowiedzi konkretnej
o przepraszam raz zostalismy nazwani "płaczkami"
więc zawczasu informuję Cię żebyś się zbytnio nie denerwowała się :D |
|
14 lis 2011, 19:15
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Poprawiłem smokopedię - sushi dodane :-) |
|
08 gru 2011, 23:20
Corazón de Dios
|
Plantator
FACHOWIEC
4 x piasek +
3 x nawóz +
2 x woda + 1 szt. zł.
1 x kaktus
W zawodzie: 8 pkt
Doświadczenia: 7 pkt
Energii: 6 pkt |
|
27 gru 2011, 09:59
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Z wątku pytań:
Nemeczek
2011-12-27 03:44:30 Najpierw było reglamentowanie monstrów ze względu na poziom, potem przycinanie expa, podnoszenie i dodawanie magii dla monstrów, ponownie przycinanie expa i podnoszenie statów. Teraz jak widzę niektóre będą leżały po 2-3 dni ... co potem?
Ja tam mogę ich nie bić, zrobię sobie urlop od gry na miesiąc. Perci ostatnio mniej bije, Wobo zamienił rębajłę na ciułacza ale też mało gra, Dunkan wpada okazyjnie ... a Matrioszka, z tego co wiem, nie bardzo ma komu sprzedawać swoje żarełko, a po ostatniej zmianie będzie go sprzedawała jeszcze mniej ...
Jakaż to następna fantastyczna zmiana z monstrami jest przygotowywana?
Nie rozumiem takiej polityki, komu to przeszkadza, że się bije?
Gracze zbyt aktywni kogoś w zęby kłują? Tak wielu ich jest? Na palcach ręki można policzyć, a Wy sobie nie radzicie z ustawieniami gry.
To co robicie z monstrami od jakiegoś czasu coraz bardziej zniechęca aż w końcu zniechęci skutecznie.
Tyle
Pomarudziłem :) |
|
27 gru 2011, 10:13
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Rozumiem Cię nemeczku, gdy postawię się na Twoim miejscu.
Jednak zmieniamy politykę jeśli chodzi o monstra. Zbyt pochopnie podnieśliśmy ich wstawalność - spowodowało to zalanie rynku towarami, które są trofeami z monstrów.
Monstra będą wstawać rzadko, w porównaniu do poprzednich, jednakże będą posiadały bardzo dużo zdrowia, a ich statystyki będą wymagały dobrego uzbrojenia się w cięższy sprzęt.
Najsłabsze monstra będą miały wyłącznie więcej zdrowia, aby młodsi gracze mieli realną możliwość ich zabicia.
Będziemy dążyć do tego, by silne np smoki były bite przez grupę (klan?) graczy, nie zaś przez jednego.
Chcielibyśmy doprowadzić do sytuacji, gdy są monstra:
- słabe, przeznaczone dla wykidajłów i reszty profesji
- średnie, dla magów, rębajłów, poza zasięgiem reszty profesji
- mocne, dla monsterdziejów, ewentualnie wysokich poziomów ścieżki maga
Co do profesji wojownika i podnoszenia ich statystyk, a tym samym szans w walce z monstrami, będzimy wprowadzać szereg nowych możliwości:
- punkty wiedzy będą mogły być wykorzystane do szkolenia się w danej dziedzinie uzbrojenia, aż do osiągnięcia określonego poziomu.
- wierzchowce będzie można wytrenować, by miały więcej ataku, obrony, wytrzymałości.
- powstanie profesja monsterdzieja
Wiem, że obecnie nie ma w grze wielu ciekawszych zajęć, ale pracujemy nad tym :-) |
|
27 gru 2011, 10:17
Matrioszka
Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
|
A co jest dla ciułaczy? Prócz wybiorcze wytwarzania prostych surowców i odsprzedawanie w bazar ? |
|
27 gru 2011, 10:53
Odeusz Siwy
Postów: 112
Pomógł: 0
Reputacja: -1
|
Pierna de Dios mam już 29 poziom;/ nie bardzo mam szanse zmienić już rozdane punkty rozwoju;/
przez te zmiany moje punkty zostały źle rozdane w takiej sytuacji z monstrami zastosowałbym inną taktykę
Czy przewidujecie możliwość jednorazowego resetu punkt rozwoju by można było je raz jeszcze od początku rozdzielić?
|
|
27 gru 2011, 11:56
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Odeuszu:
Tak, przewidujemy taki zabieg, jak tylko wprowadzimy magię do gry :-)
Matrioszka:
Będą stworzone także opcje ekonomiczne. Obecnie za złoto zarobione na produkcji można kupić niestety tylko trofea z monstrów lub dobre uzbrojenie.
Mam pomysł na wykorzystanie złota również jako formy płatności za akty własności prowincji, które też chcemy wprowadzić.
Nazwał bym to "państwo kupieckie", które opierało by się na solidnych podstawach gospodarczych i stabilności ekonomicznej. Raj podatkowy, po wprowadzeniu podatków na bazarach (zasilać będą skarbce właściciela prowincji).
Odpowiadając na pytanie - jest to poniekąd cel w grze, który mogą sobie obrać ciułacze.
Prawdopodobnie z powodu deficytu "trofek" za jakiś czas celem może stać się najpierw dorobienie się majątku, kupienie sprzętów do monstro bicia, a następnie własnoręczne zabijanie straszydeł :-)
Jeśli macie ciekawe propozycje co do rozwoju gry, to czekam na priv :-) |
|
27 gru 2011, 16:19
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Wyższe poziomy młynarza otrzymały dodatkowe opcje produkcyjne :-) |
|
|
|