09 lut 2011, 17:40
Kirenea
Postów: 90
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Daj mi krew meduzy i trochę paszy,a wykombinuje ci pegaza.A po za tym to wyhodowanie jakiegoś mocnego zwierzaka powinno dać więcej punktów doświadczenia w zawodzie niż 1 za sztukę. |
|
09 lut 2011, 17:41
Boski Diego
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
daje wiecej i to duzo :) |
|
09 lut 2011, 20:56
Bobek
Postów: 119
Pomógł: 2
Reputacja: 21
|
ty tam wiesz... |
|
10 lut 2011, 09:47
pacpaw
Postów: 182
Pomógł: 2
Reputacja: 4
|
więc staty powinny być zwiększane dla tych większych monstrów a nie dla tych słabych aby podnosić poprzeczke dla slabszych graczy... Dysproporcja bedzie zawsze bo jeden gracz jest na 30 lvl a inny na 15lvl - co nie znaczy ze kazdy monstrum musi byc dopasowane do gracza na 30 lvl. Nalezy raczej zwiekszyc rozpietosc miedzy monstrami (od tych po kilka tysiecy ran az do tych gdzie rany sa liczone nawet i setkach tysciecy). Niech slaby tez ma radoche z wklepania stworowi, bo ilez mozna kopac wegla albo kosic zboze? |
|
10 lut 2011, 10:17
Dragon Eye
Skąd: Gliwice, lat 43
Postów: 383
Pomógł: 3
Reputacja: 17
|
Tylko wątpię aby gracz na lvl 40 bił monsterka z wyzszej pólki np smoka.... bo kosztu ubicia go jest wielokrotnie wyższy niż jakiegoś Szuwarka, któego i ja zdołałabym ubić na 10 lvl.
Każdy idzie na łątwiznę i bierze się za to co na pewno ubije i tanio :) to ekonomia ;D
ble... odzywa sie we mnie natura kupca O_O
help ! nie chce tu byc kupcem O_O |
|
10 lut 2011, 10:28
pacpaw
Postów: 182
Pomógł: 2
Reputacja: 4
|
wiec po co sie bije monstra? raczej aby miec jakies profity (exp, kasa, trofki). Wiec poziom trudnosci zabicia danego monstra powininen byc dopasowany do tego jakie korzysci z tego ubicia otrzymamy, tak ze takiego smoka i na 40 lvl oplaca sie bic bo zabicie szuwarka juz nic dla gracza na 40 lvl nie bedzie znaczylo.
|
|
10 lut 2011, 13:39
Yarpen Calderic
Postów: 838
Pomógł: 3
Reputacja: 10
|
Obecna meduza:
Meduza: kondycja 79706, zdrowie 98961
Zadałem jej 1,8k ranek bez niczego na pasie.
Kiedy dojdzie do gry pas wippera, wtedy będzie można bić jeszcze skuteczniej niż obecnie.
Wiele zależy od tego jak silne monstrum wstanie. Czy będzie trzeba zakładać grube uzbrojenie, czy też coś lżejszego.
A co do słabszych monstrów, będą robione limity poziomów (czyli ktoś powyżej np 10 poziomu nie będzie mógł uderzyć danego monstrum). |
|
10 lut 2011, 13:53
pacpaw
Postów: 182
Pomógł: 2
Reputacja: 4
|
moze cchesz zakupic pas wippera ? :o) |
|
11 lut 2011, 08:29
Stolec
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
W wątku "lokacje" szczegółowe położenie nowej lokacji w stylu "Arsenału Krasnoludów". Zapraszam z kamiennymi tablicami :-)
- dodano nowe uzbrojenie |
|
11 lut 2011, 09:02
pacpaw
Postów: 182
Pomógł: 2
Reputacja: 4
|
można wraz z informacją o uzbrojeniu podawać co zostało dodane. Łatwiej bedzie znalezc...ja widze purpurowe naramienniki, cos jeszcze czy to moze tez bylo? |
|