10 lut 2009, 11:06
Sachem
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Więc na początku tak w trzech zdaniach... 1. nie warto za bardzo oddalać sie od wioski, bez zapasów żarcia i leków. 2. warto się wylogowywać uzywając przycisku "wyloguj", gdyż przywraca to 1 energii na minutę (o północy wraca duża część energii, ale trzeba się "przelogować" żeby ją dostać - póki co). 3. warto rozpocząć naukę jakiegoś zawodu przed pójściem spać... szczególnie teraz kiedy nie zabiera to jeszcze punktów wiedzy :D |
|
10 lut 2009, 11:13
Sachem
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
a może jeszcze coś dopiszę: za każdy zdobyty poziom postaci otrzymujemy 5 punktów rozwoju, które będziemy mogli przydzielić do którejś z cech podstawowych... tzn siła, atak, bagaż itp... każda rasa otrzymuje inną ilość punktów dla każdej z tych cech za 1 punkt rozwoju |
|
10 lut 2009, 11:15
Sachem
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
jesli chodzi o zawody, produkować można od poziomu nowicjusza (min. 10 punktów w zawodzie), później dośw. w zawodzie zdobywać będziemy głównie przez produkcję... ponad poziomem uczeń, który nie produkuje mamy jeszcze 7 poziomów dla każdego zawodu... im większa wprawa w wykonywanym zawodzie, tym lepsze przedmiotu można będzie produkować, lub tańsze, lub pozyskanie surowców będzie skutecznie... jak w przypadku drwala czy górników. |
|
12 lut 2009, 03:02
Drewniany Zbój
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Dobra dla szybkiego rozwoju może być kolejność szkolenia: drwal->cieśla, górnik->metalurg, rolnik->młynarz->piekarz. Jednak równie dobrze można od razu nauczyć się piekarza i kupować potrzebne surowce sprzedawane przez graczy na bazarze :) Handel niech zakwitnie. Produkcja jest zaiste nie małym źródłem dochodów, atoli i doświadczenia płynącego z pracy nie zabraknie. |
|
15 lut 2009, 21:08
Sachem
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
poza tym w pomocy (zielona ikonka w kształcie "?") :) mamy już dodany skrótowo opis jak grać na początku ;) |
|
26 lut 2009, 05:53
Mumczun
Postów: 48
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Może nie wszyscy początkujący wiedzą, ale na bazarku można kupić jedzonko o wiele taniej niż w hurtowni :) |
|
03 mar 2009, 21:57
melek
Postów: 2
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
ze sie tak zapytam, skad sa punkty wiedzy ^^ ?
i jeszcze jedno, do czego przydaja sie "nabyte zdolności?" :) |
|
04 mar 2009, 13:49
Bodrogkeresztur
Postów: 27
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Pkt wiedzy dostajesz przy awansie na wyzszy poziom. Co poziom 1 pkt. A nabyte zdolnosci chyba sie jeszcze do niczego nie przydają. Przynajmniej ja nie widze jakis efektów :) |
|
14 cze 2010, 20:28
Kirej
Postów: 35
Pomógł: 13
Reputacja: 27
|
ha! :] nie wiem gdzie sie przywitac, wiec przywitam sie tu ..
i na wstepie wyrazam niezadowolenie, ze nikt mi nie powiedzial, ze jest tu cos takiego, a tyle znajomych gra ;p
wstydzilibyscie sie ;p |
|
22 sie 2011, 16:32
Attagen
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
----------------------------------------Porada na 10 poziomie (ver. 1.1) ---------------------------------------
-----Staty minimalne
Siły: 40
Zręczności: 35
-----Uzbrojeni jakie winniście mieć:
Pas Rycerski (ew. słabszy ale odradzam dobry pas jest b. ważny [pasek rycerski jest stosunkowo łatwo dostać a ma aż 4 miejsca (6 ma najlepszy którego nie ma w grze jeszcze)
Buty Żelazne (ew. słabsze)
żelazne rękawice (ew. słabsze)
Nagolenniki Lemurkowe (ew. skórzane)
Naraminniki Lemurkowe (ew. skórzane)
Napierśnik Skórzany
Hełm skórzany (ew. futrzana czapa)
2 Pierścienie Skąpców
Amulet kociej zwinności
Amulet Ochrony
Wóz bojowy (ew. skurczybyk)
Wóz Drabiniasty (ew. muła)
Uzbrojenie tak założone (bez broni) zabiera 1 ko na atak i 1 ko na obronę
-----Jaką broń wybrać?
Nie jestem pewien czy działają już bonusy rasowe ale założe że nie.
Jeśli chodzi o broń co mamy do wyboru (omine łuki mam nadzieje, że ktoś dopisze)
1) Tasak Szuwarka (2 dziury na szkiełka)
Atak: 52
Wytrzymałość: 820
Zużywa kondycji: 3
Wymagana siła: 40
Wymagana zręczność: 30
Wymagany poziom: 10
2) Morgenstern (jedna dziura na szkiełko)
Atak: 52
Wytrzymałość: 600
Zużywa kondycji: 3
Wymagana siła: 40
Wymagana zręczność: 35
Wymagany poziom: 10
+
Stalowa tarcza
Obrona: 25
Wytrzymałość: 500
Zużywa kondycji: 1
Wymagana siła: 25
Wymagana zręczność: 35
Jak przedstawiłem te 2 zestawy uzbrojenia to teraz cos o nich napisze
zestaw 1 czyli tasak jest typową bronią która ma zadać dużo dmg. niskim kosztem ko
Używając tej broni skutkuje utratą 4 ko na atak i 1 na obronę
zestaw 2 jest typowo defensywny obrona jest bardzo wspomagana tarczą co nam neistety zjada 1 ko (nie jestem pewny czy będzie 5 ko atak i 2 obrona czy 4 ko atak i 2 obrona do sprawdzenia)
Zestaw ubrojenia pozostawiam do wyboru do koloru choć radził bym mieć oba na wszelki wypadek.
-----Wypadało by teraz wspomnieć o naprawie
Ile kosztuje naprawa?
5 stali (robione u metalurga) + 35 złota
jedna taka naprawa naprawia 200-300 wytrzymałości uzbrojenia
Co miom zdaniem opłaca się naprawiać na 100%
broń (tasak/morgerszterna) oraz ew. pas rycerski
Resztę raczej taniej będzie kupić nowe niżli naprawić
-----Jak naprawić/nakramić środek transportu
Można to zrobić tylko na jeden sposób używając paszy/ew. dużej paszy
pasza daje 200 wytrzymalości transportowi a duża pasza daje 400
(wozy też się paszą naprawia..)
----- Utrata kondycji w czasie walki
Atak = bazowe 1 + tyle ile zabiera twoja broń + tyle ile zabiera twoja tarcza + tyle ile zabiera reszta twojego uzbrojenia (hełm, napier, naram, nago..)
Obrona = bazowy 1 + tyle ile zabiera twoja tarcza + tyle ile zabiera reszta twojego uzbrojenia (hełm, napier, naram, nago..)
:) pozdrawiam Attagen
Ps. Ważne inf. od Autorów z Faq o których wmożesz nie wiedzeć
"------Pytanie 1: Jak działa tarcza podczas walki?
- zwiększa ona o 50% szanse uniknięcia ciosu. Założona powoduje, że 80% to będą bloki, 20% zwykłe uniki.
- Każdy blok zabiera 1 punkt wytrzymałości tarczy.
- Jeśli obrona tarczy jest znacznie niższa od ataku przeciwnika, nawet zablokowany cios ma szansę odebrać część ran.
------Pytanie 8.
Co daje wtopienie kamieni szlachetnych (np. diamentu) w broń lub zbroję?
Odp:
Wtopienie cennego surowca w broń zwiększa jej wartość ataku, natomiast zastosowanie tego zabiegu przy zbroi, czy innym elemencie pancerza, zwiększa wartość obrony tegoż.
diamenty - zwiększają zwykły atak / obronę
rubiny - zwiększają atak magią ognia (lub daję obronę przed magią ognia)
ametysty - j.w. magia wiatru
topaz - j.w. magia wody
szmaragd - j.w. magia ziemii
wszystkie powyższe podnoszą statystyki przedmiotu o +-33%
więcej dają perły:
biała perła - magia wody (około 40%)
czarna perła - zwykły atak / obrona (około 50%)
-------Pytanie 9.
Jak działa magia?
Magiczne obrażenia nie robią sobie nic ze zwykłej obrony. I np. atak magią wiatru moża osłąbić/powstrzymać tylko i wyłącznie mając obronę przed magią wiatru. Podobnie inne rodzaje magii.
Niektóre monstra używają magii w ataku. Niektóre są też odporne w pewnym stopniu na różne rodzaje magii używanej przez graczy.
-------Pytanie 12.
Jak działa pancerz? Jak się oblicza obronę? Dlaczego w zakładce postaci mam napisane mniej obrony, niż wynika to z sumy ubranych rzeczy?
Odp.:
W Smoczych Jeźdźcach zastosowany został innowacyjny system obliczania obrażeń w walce i obrony graczy i innych przeciwników. Obrona różnych elementów nie sumuje się. Np. jeśli otrzymamy trafienie w głowę - napierśnik nie ochroni nas. Chroni nas w tym przypadku tylko hełm. Dlatego obrona przy takim ataku to: obrona podstawowa gracza + obrona hełmu + obrona wierzchowca + amuletu + pierścieni + ew. eliksiry. "
Upraszam o nie spamowanie
Dziękuję za uwagę |
|