o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Pytania

Autor / Czas Treść
09 gru 2011, 22:05
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
taku update jeszcze:

kostur ma 0 ataku zwyklego i po 40 magii ognia i wody

to mimo ze kiedys szmraek nie dawal mu nic, to teraz daje

powiedzmy ze wejdzie na 30% to bedzie 30% * 40 (taki atak najwiekszy jest w kosturze) czyli da nam 12 magii ziemi :>

no to tak dopisalem na wypadek gdybym tam wyzej cos zamotal ;)
09 gru 2011, 22:16
Nemeczek
mężczyzna Nemeczek

Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
Nie 30 % a 33 % *
09 gru 2011, 22:27
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
dalem przykladowe 30 dla latwiejszego liczenia

i tak kamienie wchodza losowo
13 gru 2011, 08:36
Matrioszka
kobieta Matrioszka

Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Skad to sie bierze ,ze np stal mozna odsprzeda do sklepu za 10 złota a schabowego za 1?
13 gru 2011, 09:15
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Jeśli się nie mylę liczby te nie były zbytnio brane "pod lupę".
W niedalekiej przyszłości zajmiemy się bilansowaniem tego :)
13 gru 2011, 09:25
Matrioszka
kobieta Matrioszka

Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
A to jeszcze jedno... Jaki jest zamysł w tym ,ze monstrum musi odpoczywac? Czemu nie mozna isc i uderzac zaraz po ponownym przygotowaniu sie.
13 gru 2011, 11:14
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Chodzi o to, by było z nimi więcej zabawy, a nie tylko "dokonanie formalności" w postaci kilku walk w ciągu jednej minuty. Wojownik musi uleczyć swoje rany, przemyśleć taktykę przed kolejną konfrontacją :-)

Możliwe, że profesje przeznaczone do walk z monstrami będą mogły robić to dużo szybciej niż inni :-)
13 gru 2011, 13:48
Matrioszka
kobieta Matrioszka

Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Ale przeciez nikt na łapu capu nie idzie i se nie pyka...to koszty są. ( zakładam ,ze monstra to nie wiewiorki tylko trzeba je taktycznie rozpracowac).

To wytłumaczenie do mnie nie trafia, bo ubliza pomysłowosci naszej:)
Ja przed wyprodukowaniem tez przemysluje obliczam, ,planuje i byłoby przykro gdyby to automat wyznaczał mi ile na to mam poswiecic sekund.
13 gru 2011, 16:43
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
tu chodzi o to żeby sprytnie ukryć

zużywanie eliksirów

eliksir przeważnie działa 3 min

a walka może być co 5 min

więc oto cała prawda nie chcą pozwolić na to aby na jednym eliksirze uderzyć więcej niż 1 raz
i nie trzeba mydlić oczu przemyśleniami pierwsza walka jest sprawdzająca później każda kolejna wygląda tak samo bo wiadomo co ubrać i co używać żeby było dobrze

a pytanie do Pierny
"Możliwe, że profesje przeznaczone do walk z monstrami będą mogły robić to dużo szybciej niż inni :-) "

to co obniżycie też czas działania eliksirów ? czy aż tak często nie będzie można atakować żeby na 3 minutowym dopalaczy zaatakować dwa razy ?
19 gru 2011, 11:56
Nemeczek
mężczyzna Nemeczek

Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
Nie wiem jaki cel przyświeca autorom, żeby premiować tych co nic nie robią w grze, tylko kasę trzymająna lokatach, a uwalać tych, którzy produkują i biją monstra.
2 % na lokacie 7-dniowej
Za rok (52 tygodnie) z każdych 10 000 będzie 28 000. 180% zysku w skali roku.
Ktoś to liczył?

Aha, jest bug w banku
Wpłacamy 10 000, po tygodniu mamy 10 200 zł
No to ja wiem, jak zrobić, żeby było 10 400 zł
Korzystając z bugu - a właściwie to z lekkiego podejścia autorów do tematu, bo to właściwie nie bug, a zwykły błąd - można za rok z każdych 10 000 mieć 76 866 (przyjmując rok jako 52 tygodnie).


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved