09 gru 2011, 22:05
Marriacci
Skąd: Relámpago
Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
|
taku update jeszcze:
kostur ma 0 ataku zwyklego i po 40 magii ognia i wody
to mimo ze kiedys szmraek nie dawal mu nic, to teraz daje
powiedzmy ze wejdzie na 30% to bedzie 30% * 40 (taki atak najwiekszy jest w kosturze) czyli da nam 12 magii ziemi :>
no to tak dopisalem na wypadek gdybym tam wyzej cos zamotal ;) |
|
09 gru 2011, 22:16
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Nie 30 % a 33 % * |
|
09 gru 2011, 22:27
Marriacci
Skąd: Relámpago
Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
|
dalem przykladowe 30 dla latwiejszego liczenia
i tak kamienie wchodza losowo |
|
13 gru 2011, 08:36
Matrioszka
Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
|
Skad to sie bierze ,ze np stal mozna odsprzeda do sklepu za 10 złota a schabowego za 1? |
|
13 gru 2011, 09:15
Mano De Dios
|
Jeśli się nie mylę liczby te nie były zbytnio brane "pod lupę".
W niedalekiej przyszłości zajmiemy się bilansowaniem tego :) |
|
13 gru 2011, 09:25
Matrioszka
Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
|
A to jeszcze jedno... Jaki jest zamysł w tym ,ze monstrum musi odpoczywac? Czemu nie mozna isc i uderzac zaraz po ponownym przygotowaniu sie. |
|
13 gru 2011, 11:14
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Chodzi o to, by było z nimi więcej zabawy, a nie tylko "dokonanie formalności" w postaci kilku walk w ciągu jednej minuty. Wojownik musi uleczyć swoje rany, przemyśleć taktykę przed kolejną konfrontacją :-)
Możliwe, że profesje przeznaczone do walk z monstrami będą mogły robić to dużo szybciej niż inni :-) |
|
13 gru 2011, 13:48
Matrioszka
Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
|
Ale przeciez nikt na łapu capu nie idzie i se nie pyka...to koszty są. ( zakładam ,ze monstra to nie wiewiorki tylko trzeba je taktycznie rozpracowac).
To wytłumaczenie do mnie nie trafia, bo ubliza pomysłowosci naszej:)
Ja przed wyprodukowaniem tez przemysluje obliczam, ,planuje i byłoby przykro gdyby to automat wyznaczał mi ile na to mam poswiecic sekund.
|
|
13 gru 2011, 16:43
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
tu chodzi o to żeby sprytnie ukryć
zużywanie eliksirów
eliksir przeważnie działa 3 min
a walka może być co 5 min
więc oto cała prawda nie chcą pozwolić na to aby na jednym eliksirze uderzyć więcej niż 1 raz
i nie trzeba mydlić oczu przemyśleniami pierwsza walka jest sprawdzająca później każda kolejna wygląda tak samo bo wiadomo co ubrać i co używać żeby było dobrze
a pytanie do Pierny
"Możliwe, że profesje przeznaczone do walk z monstrami będą mogły robić to dużo szybciej niż inni :-) "
to co obniżycie też czas działania eliksirów ? czy aż tak często nie będzie można atakować żeby na 3 minutowym dopalaczy zaatakować dwa razy ? |
|
19 gru 2011, 11:56
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Nie wiem jaki cel przyświeca autorom, żeby premiować tych co nic nie robią w grze, tylko kasę trzymająna lokatach, a uwalać tych, którzy produkują i biją monstra.
2 % na lokacie 7-dniowej
Za rok (52 tygodnie) z każdych 10 000 będzie 28 000. 180% zysku w skali roku.
Ktoś to liczył?
Aha, jest bug w banku
Wpłacamy 10 000, po tygodniu mamy 10 200 zł
No to ja wiem, jak zrobić, żeby było 10 400 zł
Korzystając z bugu - a właściwie to z lekkiego podejścia autorów do tematu, bo to właściwie nie bug, a zwykły błąd - można za rok z każdych 10 000 mieć 76 866 (przyjmując rok jako 52 tygodnie).
|
|