o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W GRZE...

Autor / Czas Treść
20 wrz 2011, 20:55
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Solaufein
2011-09-20 21:04:26

Powielacie najgorsze pomysły z AA.
----

trochę jestem nie na bieżąco... w AA można już rozpalać ogniska by się ukryć przed złodziejem? w takim razie to AA kopiuje z SJ, bo tutaj ogniska są od ponad 2 lat :)
20 wrz 2011, 20:58
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Marriacci
2011-09-20 22:09:46
ognisko jest do regeneracji statow
----

otóż to.
i dlatego właśnie wprowadziłem te 2 sekundy "opóźnienia" by ognisko nie pozwalało na łatwą ucieczkę przed zbirem. (proszę zauważyć, że nie jest to 5 czy 10 sekund, więc jakaś szansa zawsze jest... mimo wszystko:)
20 wrz 2011, 21:37

mężczyzna Solaufein

Postów: 552
Pomógł: 27
Reputacja: 65
Przy moim wolnym necie szansy zadnej nie ma.
Dlaczego złodziej jest bezkarny?
Dlaczego w praktyce nie ma zadnej mozliwosci obrony przed złodziejem?
OPK to jest fikcja, złodziej całymi dnami wbija kradzież, pozostałe profesje musiałyby nie robic nic innego tylko wbijac opk a i tak przy przyjętej formule nie maja szansy na obrone przed kradzieza.

Dlaczego wojownik po obicu złodzieja staje sie przez 15 minut całkowicie bezbronny wobec kradziezy ze strony tegóż złodzieja i musi uciekac od niego z podkulonym ogonem albo dać mu się okraść lub czekać az złodziej przygotuje się i zaatakuje?

Dlaczego wojownik nie może ukarać złodzieja samo obicie złodziejaszka daje wojownikowi 1 punkcik expa?
Dlaczego nie wprowadziliście mechanizmów aktywnej obrony przed złodziejstwem np. po obicu złodziej mógłby zostać pozbawiony mozliwosci okradania przez godzinę itp

Dlaczego tak beznadziejnie zaprojektowaliście profesję złodzieja? Złodziejstwo zepsulo AA i zepsuje SJ.
20 wrz 2011, 21:49
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
to ty tu psujesz swoimi glupotami
tylko ty masz z tym wielki problem
skasuj sie albo wroc do aa wylewac zale bo cos tam cicho sie bez ciebie zrobilo
20 wrz 2011, 21:54
umma bis
mężczyzna umma bis

Postów: 99
Pomógł: 0
Reputacja: 1
powiem Ci tak jako zlodziej , nawet niemasz pojecia jak motonna jest ( byla moja zabawa by nabic wysoki poziom kradziezy )

problem jest innego typu , moim zdaniem, macie po kilka poziomów wiecej niz ja , nie koksuje na walke specjalnie bo klikam za robotą , czasem jak stoke w klanie nabijam KO i RA z karczmy i to wszytko ,

problem jest w tym ze macie ustawione parametry , nie zawsze nadające do sie do walki bezposredniej , oraz latacie nago ,ja jestem zawsze w uzbrokeniu z amuletami i wisiorami ( lub prawie zawsze)

Eowyna czy Ariiwa jak chce sie im to mnie przypilnuja i w (piiii) zbieram tak jak od innych czasem:)

i to wszytko , bo juz ten placz jak zlodziejom jest dobrze a jak innym żle działa negatywnie na moje wrzod\y i mniue żoładek zaczyna bolec jak to czytam
20 wrz 2011, 21:59
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
Niestety lipa... nie udało Ci się nic ukraść...

proba okradniecia sola



i ten mimo wszystko placze
20 wrz 2011, 22:22
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
szefuuuuuuuu
a daloby sie zwiekszyc troche ten czas co do ogniska?
powiedezmy do... 15 sekund nawet? :>
20 wrz 2011, 22:51
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
stoje sobie na bazarze, jak wiadomo nie kradne od poltora tygodnia, nikt ode mnie sie chowac nie musi, a tu nagle:

Zaatakował cię Solaufein. Przegrałeś. Zabrano ci 14 sztuk złota. Otrzymujesz 1 doświadczenia.


jak widac to nie zlodzieje sa zlem tej gry a antyzlodzieje ;)




a to tylko dlatemu ze plakac mu nie dali^^
20 wrz 2011, 22:56

mężczyzna Solaufein

Postów: 552
Pomógł: 27
Reputacja: 65
Raz na 50 kradzieży mariaciemu nie udało się mnie okraśc :D
Wojownikowi do obrony przed złodziejem nie wystarcza wlasne rzemiosło (siła miecza) żeby skutecznie bronic się przed kradzieżą musi być wielokrotnie lepszym antyzłodziejem niż złodziej jest złodziejem. Dopiero OPK 10 razy wieksza od kradziezy zlodzieja dawałaby sensowne szanse obrony przed kradzieża.

Kradzież to dla złodzieja jedyny cel nic nie robi tylko wbija kradzież, wojownik walczy z monstrami nie ma czasu na to żeby poświęcac kilka razy więcj czasu na szkolenie OPK niz poświęca złodzij na szkolenie kradzieży.

A czy złodziej jakiekolwiek ryzyko ponosi z tytułu nieudanej kradziezy? Złodziej w realu ma szanse na wysokie i szybkie zyski ale ponosi proporcjonalnie wysokie ryzyko. Jak go złapią to traci wolnosć i prawie wszystko co zdołał zrabować.

Tutaj zadnej kary na złodzieja nie ma i zadnej obrony przed nim również. A naturalne by było ze po obiciu złodziej jest nieszkodliwy, a tu na odwrót obijesz go to on dopiero może sobie poharcować bo juz nic mu zrobic więcej nie można.
20 wrz 2011, 23:04
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
czy ty czytasz czasem co innipisza czy tylko swoje zale wylewasz irracjonalne?

wprowadzcie bogowie ten kwadrans niemoznosci okradania, jesli zostalo sie skopanym
wprowadzcie tez adekwatnie kwadrans niemoznosci bicia monstrow jesli sie skopanym zostalo

bo skoro zlodziej pobity nie sil na delikatny ruch palcami by krasc to jak pobity wojak moze byc w stanie walczyc tak zamaszyscie z czyms takim poteznym jak monstrum?^^


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved