|
forum gry mmorpg
Temat: ZMIANY W GRZE...
08 cze 2013, 16:15
Corazón de Dios
|
Podróżując z moim chowańcem Szczerbatkiem, usłyszałem w pewnym momencie burczenie w jego brzuchu. Zgłodniał, więc udałem się na bazar po paszę, by go nakarmić. Szczerbatek jednak zaczął wybrzydzać, nie wziął paszy nawet do pyska. Pomyślałem, że rozchorował się biedaczek. Jednak on mi szepnął, że ziarna jeść nie będzie, mięsiwo mu się marzy. Poszliśmy więc do masarza Tomasza, który swój zakład ma w krasnoludzkim mieście Dungabad. Tylko zacząłem mu opowiadać o sytuacji, gdy nagle wybuchnął śmiechem:
- Panocku nie wiesz Ty, że teraz nowe wymogi unijne weszły? Smoków nie karmi się paszą!
Nagle podał mi wielki wór wypełniony świeżym mięsiwem.
- Teraz tym karmi się smoki! Weź tą karmę i daj swemu pupilowi, a zobaczysz jak mu zasmakuje.
Tak też zrobiłem. Podsunąłem karmę Szczerbatkowi pod paszczę - wżerał ją tak zachłannie, jakby nie jadł nic przez wieki.
Teraz już wiem o tym ja i Wam powiadam - smoki żywią się smoczą karmą. Dodatkowo dowiedziałem się u masarza Tomasza, że inne jajorodne (gryf czy skurczybyk) również w mięsie świeżym zasmakowały i zwykłą paszą już nie żywią się. :) |
|
11 lip 2013, 09:32
Corazón de Dios
|
Udając się ze smokiem do Świątynii Ognia, można przywrócić mu zdolność zionięcia ogniem. |
|
22 lis 2013, 23:46
Corazón de Dios
|
Usunąłem śmieci z monstrów, poprawiłem kilka sztuk broni. Miłej zabawy! :) |
|
26 mar 2014, 20:58
Mano De Dios
|
Dziś wprowadziliśmy drobna zmianę działania ogniska.
1. odzyskujemy 7 zamiast 2 punktów kondycji na każde 20 sekund spędzone na odpoczynku.
2. ilość odzyskiwanego zdrowia zależy od jego wartości w momencie rozpalenia ogniska, tzn: odzyskujemy znacznie większa ilość zdrowia, jeśli spadło ono poniżej zera*. Jeśli jest ono większe niż zero, odzyskujemy tak jak poprzednio 2 punkty na każde 20 sekund. Dodatkowo, teraz ognisko nie podniesie zdrowia poniżej połowy naszego maksimum
*dla dociekliwych podaję dokładny algorytm obliczania ilości odzyskanego zdrowia
- jeśli zdrowie jest mniejsze od -100, odzyskamy 50 zdrowia na każde 20 sekund
- jeśli zdrowie jest mniejsze od -20, odzyskamy 30 zdrowia na każde 20 sekund
- jeśli zdrowie jest mniejsze od 0, odzyskamy 5 zdrowia na każde 20 sekund
- od 0 w górę, jak juz zostało wspomniane, 2 pkt na 20 sek. do osignięcia połowy maksimum
W ten sposób zamierzamy uniknać sytuacji gdy gracz musi spędzić pół godziny na ognisku gdy zaatakował go znacznie silniejszy przeciwnik.
Zmiana z kondycja natomiast została wprowadzona po to aby nie unieruchamiać graczy na długi czas, w momencie gdy zapomnieli zabrać ze soba odpowiednia ilość pokarmu. |
|
19 kwi 2014, 07:50
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Ja bym prosił o taką zmianę w grze, żeby w sklepach były stal i beczki. Ostatnio mało tego na bazarach, nie idzie kupić. |
|
19 kwi 2014, 07:55
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Właściwie to wiele przedmiotów i surowców można dać do sklepów (poza tymi z monstrów). Po obrotach będziecie widzieli czego brakuje i gdzie można produkcję ułatwić a gdzie utrudnić. |
|
19 kwi 2014, 10:39
Jodhaa Akbar
Skąd: lubelskie - miasto sitarzy :), lat 37
Postów: 376
Pomógł: 20
Reputacja: 59
|
Taaa... niech wszystko gotowe będzie, po co coś robić...? a gracze tylko kupują z systemu i nic nie zarabiają... |
|
19 kwi 2014, 11:56
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Skoro nie ma na bazarze, to niech będzie chociaż w sklepie. Brak towaru to zastój. Nikt nie lubi zastoju, gracze pokręcą się i dadzą sobie spokój, bo po co taka gra, gdzie nie można kupić najprostszych rzeczy. Zostają ci z największym zacięciem.
Taki wojos gra tu od kilkunastu dni, ciągle próbuje coś sprzedać ale nie bardzo ktoś chce kupowac jego produkty. Widziałem takich wcześniej, będą też i później, ilu zostaje w grze na dłużej?
Ma 2 alternatywy, albo olać i grać w coś innego, albo znaleźć inny sposób na grę.
Inny sposób na grę = produkowanie w taki sposób, żeby zużywać maksymalnie dużo swoich produktów, bo skoro nie ma zbytu to się zjada samemu. Nadwyżkę można wrzucić na bazar, chociaż niekoniecznie. Jak są "wolne moce przerobowe" to robi się coś innego, również dla siebie.
Ktoś może powiedzieć, że to wina graczy, ale to bujda. Gracze są jacy są, lepszych nie będzie. Nie, żebym jakoś się za specjalnego uważał, ale ogólna średnia i tak jest wysoka, jeśli będą tu kiedyś tłumy, to będzie średnia jak w Margonem czy innej Tibii, kupa noobów "pliss daj itemka".
Tak, że nie graczy trzeba naprawiać, tylko grę tak ustawić, żeby każdy kto chce miał co robić i żeby jego praca nie szła w piach - znowu ten wojos, który dzisiaj się ogłaszał że sprzeda mnóstwo olejów lanianych. Haha, kto to kupi - i ja tu się nie śmieję z wojosa, bo ma chłop zaparcie i póki co gra i chwała mu za to. Tylko śmieję się, że przyszedł z dobrymi chęciami pograć, myślał może, że jest jak w innych grach, że jak popracuje, to coś z tego będzie i co? I nic. Buja się z tymi olejami lnianymi, bo system "nie przewidział" tutaj takich producentów.
Tyle.
A żeby spamu nie było, to poproszę o taką zmianę, żeby zwierzątko było lepsiejsze czyli pojemniejsze od muła, bo jest to zwierzątko od 7 poziomu a lepszego już nie ma.
Napisałbym to w domagalni, ale chciałem dla Jadzi odpowiedzieć. |
|
29 kwi 2014, 10:59
Mano De Dios
|
Wprowadziliśmy parę zmian zwiazanych z klanami. Podyktowane byly one faktem, ze w chwili obecnej warownie klanu sluza glownie jako rozszerzenie magazynow, a gracze tworza klany 1-osobowe, co troche mija sie z celem.
Zmiany:
1. Wlasny klan mozna teraz zalozyc od 30 poziomu (bylo 15)
2. Dolaczyc do klanu mozna od 15 poziomu (nie bylo wymagań)
3. Siedzibę klanu mżna rozbudować dopiero gdy ilość członków będzie przy najmniej o 1 mniejsza od ilości maksymalnej
Można komentować w watku "chcialbym się poskarżyć" ;)
Pozdrawiam |
|
29 kwi 2014, 11:34
Misiu
Skąd: Szczecin
Postów: 1
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Co sie tyczy tych magazynow i miejsc na targu to jakas kpina jest . Gracze by sie laczyli w wieksze grupy , a nie sie meczyli kazdy swoj klan gdybyscie miejsca zrobili wiecej . Ktos kto poswieca duzo czasu na gre wklada powiedzmy 100 stali tu i 100 stali tam musi 2-3 dni afkowac zeby towar mu zszedl . Jestem za zmiana zeby magzyny bylu 10x wieksze i miejsce na targu , a pojemnoisc gildiowego powinna byc nieograniczina . Jestem w gildi z 5 trolami (najlepsza gildia na serwie hehe) a pojemnosc to 400 sztuk czy to jakis zart dla graczy czy jak ? :) |
|
|
|