11 lis 2012, 16:24
Dunkan
Skąd: Zagorzyce, lat 35
Postów: 902
Pomógł: 131
Reputacja: 268
|
czy w związku z wydłużeniem czasu między kolejnymi atakami na monstrum, zwiększy się czas działania eliksirów godzinnych? |
|
11 lis 2012, 17:06
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Prawdopodobnie wszystkie eliksiry będą działały dłużej. Także te godzinne :-) |
|
11 lis 2012, 20:59
Maras
Postów: 88
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Corazón de Dios
21 paź, 21:29
" Zmiany, które zamierzam wprowadzić przedstawiam poniżej. Od tej pory bądźcie gotowi na wcielenie ich w życie w najbliższym, lub nieco dalszym terminie (zależnie od czasu, jakim będę dysponował).
- Niszczenie sprzętu w czasie naprawy - im dłużej owy sprzęt używany i naprawiany, tym bardziej jest niszczony, byćmoże nawet całkowicie. Prawdopodobieństwo niszczenia może zależeć od dodatkowych czynników.
Domyślam się że wszystkie zmiany są dla jakiegoś powodu, mam tylko pytanie. Jak to ma wyglądać +- z niszczeniem broni? Tzn nie wyobrażam sobie że naprawiam sobie broń i będzie tak że ma 2300/2700 wydymy i może mi pęknąć, może jeszcze z perłami wsadzonymi? Do tego o ile 3ząb czy inną broń można wyprodukować/zdobyć, to np taki egzekutor już niekoniecznie. Bicie monstr po to jest zrobione żeby się opłacało. było trudne ale jednak się opłacało i przede wszystkim sprawiało przyjemność, a nie że załóżmy bijemy miesiąc monstra żeby zbierać na broń z przykładowo 2 czy 3 perłami którą musimy znowu kupić ( nie wspominam o całym pozostałym uzbrojeniu)
|
|
11 lis 2012, 22:14
Corazón de Dios
|
Miałem tu na myśli niszczenie a nie całkowitą destrukcję. Wyobrażam to sobie tak, że w czasie naprawy dany przedmiot może stracić nieznacznie parametry bojowe. Czyli że atak czy obrona nieznacznie mu spadnie. Rozważałem też pomysł, gdzie prawdopodobieństwo niszczenia się będzie zależeć od jakiegoś zawodu, np kowala, czy zbrojmistrza... Skutkiem będzie potrzeba zdobycia danej części uzbrojenia ponownie co jakiś czas. Zapotrzebowanie na takie rzeczy będzie więc większe, a więc kolejny powód do zdobywania trofek z monstrów. Nie jestem jeszcze pewien, jak to będzie ostatecznie wyglądać. Jak już to dobrze rozważe, to dopiero wprowadzę. :) |
|
11 lis 2012, 22:28
rudas
Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
pomysł jest ok, mógłby by to być jeden konkretny kamień szlachetny czy jakaś inna trofka :) |
|
11 lis 2012, 22:31
Maras
Postów: 88
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
dokładnie, fajna też byłaby opcja że np daną trofką ze słabszych monstr będzie można wbić dodatkowy atak do podstawowego ataku broni np do 50% jej wartości, ta wartość by spadała np 10% miesięcznie także trzebaby cały czas ją szkolić, coś w tym stylu... |
|
11 lis 2012, 22:34
rudas
Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
do reperacji broni polecam wprowadzic cement z cementara :D, to takie zapomniane monstrum ktore nic konkretnego nie daje |
|
11 lis 2012, 22:41
qaz
Postów: 462
Pomógł: 6
Reputacja: 18
|
atak czy obrona zalezą od pereł a te wchodzą różnie i są spore rozbieżności takie nawet ze egzekutor jest lepszy z dobrze wsadzonymi perłami od pogromcy gdzie weszły kiepsko
czemu nie miała by spadać np wytrzymałość i tą naprawiać konkretnym trofeami z monst (inne dla każdego rodzaju uzbrojenia ) tylko parametry bojowe - monstra są tak ustawione ze tej obrony jest na styk i jak się coś niewiele wykruszy z obrony to zaczyna brakować
a atak - automatycznie zmniejszy się bonus rasowy i wyszkolenia i wydłuża się czas walki który i tak już został rozciągnięty
wiem że nie muszę grac i bić - ale chciałbym - takie moja dygresja |
|
11 lis 2012, 23:01
Corazón de Dios
|
Nie chcę, żeby uszczerbki przy naprawach były duże ani częste. Postaram się to dopracować, tak, aby bylo ciekawe i rozsądne.
Co do parametrów monstrów oraz broni i uzbrojenia, wspominałem już wcześniej, że zostaną zmienione. Powoli robię bilans tego. Zajmuje to niestety bardzo dużo czasu. Jak już skończę, wyzeruję Wam statystyki i będziecie mogli ponownie je ustawić. Dodatkowo będzie możliwość zmiany rasy i zerowania statystyk przy pomocy eliksirów. W każdym bądź razie postaram się ustawić parametry gry jak najlepiej. Wolę to zrobić raz, a konkretnie, żeby nie było ciagłych niestabilności. Mógłbym jednak to robić co jakiś czas po trochu, ciągle dopracowując - jak wolicie. :) |
|
11 lis 2012, 23:38
qaz
Postów: 462
Pomógł: 6
Reputacja: 18
|
raz a dobrze poczekamy :) |
|