o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
12 lis 2012, 00:28
Elsider
mężczyzna Elsider

Postów: 127
Pomógł: 5
Reputacja: 10
Domagam sie by bron i uzbrojenie naprawialy zawody ktore go tworza i to najlepiej odpowiedniego poziomu specjalisci. Absurdalne wydaje sie calkowite pominiecie tego i wprowadzenie trofek do naprawy. Troche zdrowego rozsadku by sie przydalo bo zawody produkujace uzbrojenie calkiem wygina :)
12 lis 2012, 00:39
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Porządne zastosowanie zawodów produkujących broń i uzbrojenie mamy w planach. Jenak właśnie taka potrzeba używania tych zawodów do naprawy, podoba mi się i rozważam wprowadzenie tego. :)
12 lis 2012, 09:37
Miltonia
kobieta Miltonia

Postów: 2
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Coś z zupełnie innej beczki :)
Nie chcę się czepiać ale ponieważ mi to przeszkadza wiec pisze :)
Przy wydobyciu złota, jako produkt dodatkowy wypada brąz. To błąd ponieważ brąz nie jest kopaliną, to stop miedzi i cyny. Rudy złota mogą być zanieczyszczone np. miedzią będzie to bliższe życiu, no i skoro się najłatwiej uczyć się przez zabawę to lepiej bez błędów.

12 lis 2012, 13:11
Anonimowy
mężczyzna Anonimowy
Skąd: Yheria, lat 33

Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
Elsider
Elsider
dziś, 01:28
Corazón de Dios
dziś, 01:39

To jak juz tak szalejemy to to samo donosnie wozów i zwierzaków

To ja chcalbym poddac pod dyskusje pomysl zawodow produkujacych uzbrojenie a mianowicie taki ...
Jak wiadomo kazdy przedmiot produkuje sie od danego poziomu w zawodzie i ma on swoje okreslone wlasciwosci np naramiennik z xxx obrony i niewazne czy wyprodukuje go ktos na adepcie czy na guru ...
Moja propozycja jest taka ze czym wyzszy poziom w zawodzie od poziomu potrzebnego do wytworzenia danej rzeczy tym wiekszy losowy bonus np do wytrzymalosci przedmiotu albo parametrow a jasniej

Na adepcie produkuje
napiersnik 20 obrony 150 wytrzymalosci
A na guru produkuje taki sam napiersnik ale z losowym bonusem np 10 wiecej obrony albo 150 wytrzymalosci wiecej oczywiscie owe losowe bonusy powinny zawierac sie w jakis racjonalnych wartosciach ... Pomysl wydaje mi sie fajny od strony opisowej ... Ale zapewne trudny do wykonania od strony technicznej
12 lis 2012, 13:14
Anonimowy
mężczyzna Anonimowy
Skąd: Yheria, lat 33

Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
Zabrałeś xxxxx sztuk złota graczowi xxxxx. Otrzymujesz 10 doświadczenia i 1 punkt kradzieży.

Przy nieudanej probie kradziezy logicznie powinno odejmowac pkt kradziezy
12 lis 2012, 13:24
rudas
mężczyzna rudas

Postów: 222
Pomógł: 0
Reputacja: 2
z tą naprawą broni przez producentów na obecna liczbę graczy bedzie niewypał, już lepiej wprowadzić nowy zawód który na danym poziomie będzie mógł naprawiać dany rodzaj uzbrojenia
12 lis 2012, 13:39
Maras
mężczyzna Maras

Postów: 88
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Ja mam taki pomysł żeby z monstrów wypadało również uzbrojenie, wiadomo wg zaawansowania danego monstrum dany poziom ekwipunku, zwiększy to ilość atrakcyjnych trofeów, a gorsze bronie zawsze można sprzedać "młodszym" którzy dzięki nim może zdobędą własne.
12 lis 2012, 15:31
Hellboy666
mężczyzna Hellboy666
Skąd: Piszyce , lat 32

Postów: 311
Pomógł: 20
Reputacja: 24
mam ponad 25 k kradzieży nie wiem czy ktoś ma tyle w grze , i nie moge spokojnie okradać wyjdzie mi na to że bede tylko stratny na tej zasadzie co proponuje Anonimowy :(( . jak uda mi się kogoś okraśc i wyskoczy ten biedak nie ma nic przy sobie , to chyba za to też powinno coś byś bo w końcu kradzież udana .
12 lis 2012, 17:43
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Ciekawy pomysł z produkcją uzbrojenia.

Jednakże spowoduje to kolejne niejasności. Mamy ich naprawdę dużo. Młody gracz mim to wszystko ogarnie, minie wiele czasu. Sądzę, że nie będziemy się skupiać na zawodach, lecz na smokach, pvp i monstrach. To moje zdanie.

Co do kradzieży/opk, to będą one spadały, więc ten jeden punkcik za aktywność złodziejską nic wielkiego nie wnosi.
12 lis 2012, 18:04
Hellboy666
mężczyzna Hellboy666
Skąd: Piszyce , lat 32

Postów: 311
Pomógł: 20
Reputacja: 24
łatwo sie mówi , Ci co wbijają kradzież wiedzą jak ona idzie no i jeszcze ma spadać , wspaniale. opk wzrasta po 24 i w górę za samogon i dość czesto wchodzi , innego alko nie sprawdzałem ,a kradzież 1-2 i na 100 wejdzie z 40 , to jest dobrze . Punkcik do punkcika Panowie Diosy .


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved