23 lis 2013, 23:03
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Zacząłem już prawie 3 dni temu przygodę ze Smoczymi Jeźdżcami i mam następujące zastrzeżenia/domagania.
Skoro Krasnoludy mają "zadawanie większych obrażeń przy użyciu toporów"
proponuję wprowadzenie toporów, które w jakiś sposób parametrami mogą konkurować z łamaczem czaszek czy pogromcą smoków... jestem jeszcze nie duży, ale tak czytając i zerkając wiedzę, że dla rasy mojej obecnie nie jest przewidziana profesja wojownika :P
W którymś wątku czytałem propozycję wprowadzenia uzbrojenia przeznaczonego pod daną rasę, Teoretycznie jest to wprowadzone poprzez cechy podstawowe jak inteligencja (ludzie), zwinność (elfy), siła (trole).
Jakby nie patrzeć Krasnoludy znów pominięte... przecież nie przystoi krasnoludowi zająć się kupiectwem !?
Owszem, mogę przysiąść przy wykuwaniu podków dla skurczybyka czy też zająć się wydobywaniem rudy żelaza, ale ja mam ambicje żeby obijać pijaków grasujących w okolicach dróg!
----------------
Pomysł wprowadzenia zależności uczeń - mistrz wydaje się jak najbardziej zasadna :)
----------------
Za błędy ortograficzne przepraszam, ale jest sobota wieczór/noc ;d
Za zwrot 'Młotami walczą mocarne nieuki.' przepraszam ale tak mi się wpasowało ;) |
|
25 lis 2013, 11:05
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Trwają prace nad bilansem. Mamy już sporo zrobione, więc powyższy problem z brońmi zostanie rozwiązany. Ostatnio wzięliśmy się znów za grę, więc powoli idzie wszystko do przodu. Gra na nowym serwerze zapowiada się naprawdę emocjonująco :-) |
|
25 lis 2013, 19:16
LaziTaki
Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
|
Coś do bilansu broni i zasad walki z monstrami, oraz ogólny zarys jak urozmaicić grę.
SYSTEM PARTY !!!
Poza tym w punktach:
1) Broń wymaga profesji - tylko monstrobójca może używać broni do bicia monstr (czyli tych z dużym atakiem)
Rozwinięcie postaci magicznej:
2) Magiczny atak zawsze trafia (oczywiście zabiera mniej niż bronie fizyczne)
3) Magiczne klątwy
- osłabienie (poziom 1 5%, poziom 2 10%, poziom 3 15% mniejsze ataki monstrum przez następne x rund)
- uśpienie (poziom 1 x czasu, poziom 2 2x czasu, poziom 3 3x czasu )
- magiczna pieczęć (potwor nie może używć magicznego ataku przez x rund)
może to być liczone np. 3lvl 1000/poziom monstra
4) Magiczne bufy (rzucane na kolegę z party)
- dodatkowy atak magiczny (1lvl + 5, 2lvl +10, 3lvl +15)
- dodatkowa obrona magiczna
- zatrute ostrze (dodatkowy atak od trucizny)
Można by zrobić klasę druida
- posiada zdolności leczące
- posiada buff dodatkowa obrona fizyczna
- posiada buff dodatkowy atak fizyczny
- potworek który pomaga walczyć
Można ewentualnie zrobić maga defensywnego i ofensywnego mieszając powyższe zdolności (nazwać ich jakoś inaczej).
Kilka innych luźnych pomysłów.
Monstra bić częściej i w grupie,np. co 3min
dać 100k życia i niech jedna osoba bije po 4k na walkę.
Zrobić questy na zabicie monstr i z tego nagrody - wtedy monstrbójcy będą mieć kasę na towary, a tak rozplanować pw
że kto bije monstra ma bardzo mało zawodów lub wcale i musi kupować dobra od innych (pw zużywa na czary, zdolności bojowe,
szkolenie broni).
Wprowadzić dla zlodziejaszkow możliwość kradzieży z zakładki cenne albo coś w tym stylu.
Można zawody uzależnić od profesji lub rasy (kowal krasnal, alchemik mag) różne kombinacje.
Można zrobić limity zawodów na profesję (kupczyk lvl/3, zlodziej/4, mag/5, monstrobójca/6 - tak strzeliłem) i wtedy nawet jak 3pw na zawód to nie zrobi się więcej (mag niech uczy się czarów, a monstrbójca umiejętności)
Niech kupczyk ma więcej zawodów skoro lubi produkować.
Niech monstrobójca zarabia kase na nagrodach i kupuje towary od kupczyka.
Niech mag będzie przydatny i do bicia monstra jak i do produkcji.
Gdy sakiewki pełne to i złodziejaszek skorzysta. |
|
25 lis 2013, 19:20
LaziTaki
Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
|
Jakby był system party to można zrobić, że z party nie można wyjść przez 1h, a czary buffy (czyli te wspomagające) można rzucać tylko na graczy z party !!!
dużo można ;p |
|
25 lis 2013, 19:28
Anonimowy
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Warte rozpatrzenia . Bron do profesji jak najbardziej ... |
|
25 lis 2013, 22:08
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Chciałbym zgłosić dwa domagania!
1. Domagam się obrazków przy wydobywaniu w potoku bo mi jakieś trzy znaki zapytania wyskakują i niewczytany obrazek za strzałką :D
2. Domagam się przeniesienia w bezpieczne miejsce ikony "wyrzuć" w schowku ! - boję się, że wyrzucę któryś z kamyków które tak skrzętnie gromadzę, lub wygonię mojego pluszaka !
O! |
|
27 lis 2013, 22:57
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
3. Domagam się mini forum lub czegoś w stylu tablicy ogłoszeń w zakładce klanu, dla członków. Ułatwi to komunikację wewnętrzną.
Dziękuję :) |
|
28 lis 2013, 22:12
Mano De Dios
|
A clanbox nie spełnia takiej funkcji? |
|
13 gru 2013, 19:01
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
Więc napiszę co mi nie pasi i co moim zdaniem powinno ulec zmianie :)
Opis do broni (jaki to rodzaj miecz topór kłująca obuch )
Zbalansowanie broni względem bonusów rasowych
+3 witalności dla Krasnoluda za 1 PK dla mnie jest bezsencowne, prędzej Wytrzymałości.
Zdrowie jest mało potrzebne kondycja bardziej
Wytrzymałość dla narzędzi .
Tyle mi się przypomniało |
|
18 gru 2013, 21:14
Hellboy666
Skąd: Piszyce , lat 32
Postów: 311
Pomógł: 20
Reputacja: 24
|
kiedy bedzie mozna kupic MM za smsa ?? |
|