26 sty 2014, 19:40
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
Właśnie biorę się do pisania poradnika dotyczącego chowańców, o tym, czego sam się dowiedziałem w ostatnich dniach, wrzucę go tu i będę prosił o uzupełnienie braków wynikających z mojej niewiedzy. |
|
26 sty 2014, 22:21
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
Stworzyłem szybki poradnik dotyczący chowańców, korzystając ze zdobytych informacji,
oraz postów Nuca de Dios. Dokument dostępny na:
https://docs.google.com/document/d/1qxj19iIPd7TgVFKZfzo0PogYulTWls3xB8D_zufC0y0/edit?usp=sharing
Proszę o poprawki i konstruktywną krytykę w komentarzach dokumentu |
|
26 sty 2014, 22:28
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
5 Rozwój
Mozna jeszcze zwiekszac moc ognia . czyli zioniecie na gornym yobos
9 Ważne lokacje i przedmioty
Flamina zwieksza sie podstaowe zioniecie smoka jak i uzupelnia jego brak
Robi sie to na gornym yobos w Swiatyni Ognia 159,75
Wkraczasz do Świątynii ognia...
Wchodzę
Chcę tylko napoić swojego smoka flaminą!
Wybierz
Do wyboru 2 opcje
1 Wysylamy naszego chowanca na szkolenie zioniecia ogniem
2 Uzupelniamy flamina magie ognia do osiagniecia poziomu max |
|
26 sty 2014, 22:33
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Mozesz tez dodac bonusy odnosnie walk
Atak: 30 + 0 + 1 - Pierwsza liczba jest to podstawowy atak smoka , Druga jest to liczba ataku wyszkolonego za pomoca eliksirow zadzy krwi , Trzecia liczba jest to liczba wyszkolonego ataku ale tylko podaczas walk w koloseum za ten atrybut odpowiada stopien rozwiniecia szponow
Obrona: 30 + 1 + 1 J.w tylko odnosnie obrony . Odpowiada za to poziom lusek
Atak magią ognia: 8 (17)
Wytrzymałość: 2200 / 2200
Szybkość: 78 - 101
Punkty rozwoju: 3
Poziom: 6 / 25
Doświadczenie: 1943 / 2100
Minimalna szybkość: 75 + 3
Maksymalna szybkość: 100 + 1
Poziom błon: 1 / 25
Poziom zębów: 0 / 25
Poziom szponów: 1 / 25
Poziom łuski: 1 / 25
Poziom nasycenia: 0 |
|
26 sty 2014, 22:36
Arekconnect
lat 52
Postów: 16
Pomógł: 1
Reputacja: 3
|
2 Sposób zdobycia
Chowańca (chowańcem może zostać tylko jajorodne zwierzęta) można zdobyć na dwa sposoby:
- kupić na bazarze uzbrojenia
- wyhodować z jajka , zajmuje się tym każdy hodowca. Jajka zdobyć można pokonując bestie, np. Skurczybyk po pokonaniu może dać nam jajo skurczybyka.
|
|
26 sty 2014, 22:44
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Koloseum(lokalizacja 49,95 ,środkowe Yobos) - Koloseum znajduje sie na Mehas :P
Mozesz dodac tez w jakich miastach sie znajduja bedzie latwiej zapamietac i przyokazji nauczyc sie gdzie dane miasto jest :P |
|
26 sty 2014, 23:38
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
Wprowadziłem zmiany, oraz możliwość edycji pliku (będzie łatwiej i szybciej), jednak proszę nowe wpisy robić kolorem :) |
|
01 lut 2014, 11:07
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Taki przykład:
będąc na stronie 7 poczty włączam wiadomość, po czym chcę odczytać kolejną i klikając na skrzynka odbiorcza wracam do pierwszej strony i znów muszę przechodzić na stronę 7 w międzyczasie zapominając którą wiadomość już przeczytałem i najczęściej omyłkowo włączam tę samo tą :P
Ciężko jest się poruszać po poczcie, brakuje przycisków "następna", "poprzednia" czyli przechodzenia da wiadomości sąsiadujących, lub ustawienie korespondencji z jedną osobą w ciągu.
Domagam się aby problem ten został zażegnany :) |
|
01 lut 2014, 17:35
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Domagam się uzupełnienia w smokopedii opisów:
- wywerny królewskiej
- złego babocha
- manitouououa :) |
|
15 lut 2014, 16:49
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Wieje nuda ... Nie ma questow a jak sa to albo robi sie je w 2min albo sa nieoplacalne... Podstawa kazdej gry to questy ...
Powinniscie dodac questy dla graczy z konkretnymi profesjami
Ciulaczy- wykonywanie monotonnych czynnosci w zwiazku z produkcja powinno byc nagradzane w przypadku ciulaczy powinno wygladac to mniej wiecej tak - Typu wyprodukuj 1000 dowolnych przedmitow w nagrode otrzymaj 1500 expa ale quest by sie na tym nie konczyl tylko mozna by go znowu rozpoczac po ukonczeniu . Powiazac questy z innymi zeby np bez wykoania jednego nie mozna skonczyc drugiego . Racjonalnie ograniczyc je czasowo . Odpowiednio wynagrodzic ... Jeszcze na szybko przyszlo mi do glowy np sprzedaj xxx produktow przez bazar itd wiem ze tu troszke mozna by bylo oszukiwac no ale zawsze to jakas nowa ocpja wymagajaca poproszenia kogos zeby wykupil to cos z bazaru co za tym idzie zwiekszy interakcje miedzy graczami
Straganiarzy-tak jak w przypadku ciulaczy tylko z odpowiednio mniejsza iloscia produktow Wynagrodzenie talaro/expowe raz polaczone raz samo ...
Rebajlow- Najprostrsze co moze byc pokonaj 50 smokow itp po pokonaniu 50 smokow mozna ponownie bawic sie z tym questem . Po zabiciu konkretniej ilosci smokow odblokowuje sie lokacja gdzie np mozna sprzedawac trofea z monstrow za wieksza cene niz bazarowa czym wiecej sprzedanych trofeow tym cenna za nie nizsza itd . Questy z oddaniem trofeow z monstrow tez sa ok tylko czemu mozna je tylko 1 raz wykonac ? Oddaj 10 skor smoka zdobadz xxx expa xxx zlota albo mieszanie zlota i expa w zaleznosci o trudnosci pokonania potwora
Wykidajlow odnosnie tego to samo tylko dla slabszych monstrow typu gnom.kikimora.karczan itd ... tutaj nagrody tez w postaci expa / zlota ew slabszego uzbrojenia
Rozbojnikow - odnosnie tego wykonaj xxx udanych kradziezy zdobadz expa zloto itd albo wykonaj 100 udanych kradziezy z RZEDU i zwieksz swoja maksymalna kradziez o 1000 (to odnosnie tego jak zostana wprowadzone limity ..) jesli np gracz wykona 99 kradziezy udanych pod rzad a 100 sie nie uda to od nowa oczywiscie to przykladowe wartosci ...
Sakworwijow to samo co wyzej tylko w innych proporcjach
Proponuje zeby kazdy dodal jakis swoj pomysl odnosnie questow co do danej profesji bo jak wiadomo kazdy patrzy na to co czym sam gra .
Na chwile obecna gra sie sprowadza do tego zeby wyklikac energie ktora naplynie nastepnego dnia i tyle .. A takie questy zacheca graczy do tego zeby robili cos wiecej niz tylko wyklikwali w najlatwiejszy sposob . Wiecej wspoldzialania ... Wiadomo zeby produkowac np metalurg musi miec dostep do kopalni co np zapewni mu ten wykidajlo ktory robi akurat questa skorzysta na tym 1 i drugi jeden moze wspomoc drugiego i na odwrot . |
|