15 lut 2014, 16:57
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Im wiecej bedzie tutaj do zrobienia i wieksze pole popisu tym dluzej ktos bedzie tutaj siedzial i gral . Co tez zacheci nowych graczy do zostania na dluzej nie mowie tutaj o tych co zakladaja konta i nie robia 1 kliku ale o tych ktorzy np wbijaja 4-8 lvl i juz tutaj nie wracaja bo nie ma perspektyw na dalsza rozgrywke ... Bo questy sie koncza i nie ma dalej co robic tylko wyklikywac energie ... |
|
15 lut 2014, 16:58
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Wieje nuda ... Nie ma questow a jak sa to albo robi sie je w 2min albo sa nieoplacalne... Podstawa kazdej gry to questy ...
Powinniscie dodac questy dla graczy z konkretnymi profesjami
Ciulaczy- wykonywanie monotonnych czynnosci w zwiazku z produkcja powinno byc nagradzane w przypadku ciulaczy powinno wygladac to mniej wiecej tak - Typu wyprodukuj 1000 dowolnych przedmitow w nagrode otrzymaj 1500 expa ale quest by sie na tym nie konczyl tylko mozna by go znowu rozpoczac po ukonczeniu . Powiazac questy z innymi zeby np bez wykoania jednego nie mozna skonczyc drugiego . Racjonalnie ograniczyc je czasowo . Odpowiednio wynagrodzic ... Jeszcze na szybko przyszlo mi do glowy np sprzedaj xxx produktow przez bazar itd wiem ze tu troszke mozna by bylo oszukiwac no ale zawsze to jakas nowa ocpja wymagajaca poproszenia kogos zeby wykupil to cos z bazaru co za tym idzie zwiekszy interakcje miedzy graczami
Straganiarzy-tak jak w przypadku ciulaczy tylko z odpowiednio mniejsza iloscia produktow Wynagrodzenie talaro/expowe raz polaczone raz samo ...
Rebajlow- Najprostrsze co moze byc pokonaj 50 smokow itp po pokonaniu 50 smokow mozna ponownie bawic sie z tym questem . Po zabiciu konkretniej ilosci smokow odblokowuje sie lokacja gdzie np mozna sprzedawac trofea z monstrow za wieksza cene niz bazarowa czym wiecej sprzedanych trofeow tym cenna za nie nizsza itd . Questy z oddaniem trofeow z monstrow tez sa ok tylko czemu mozna je tylko 1 raz wykonac ? Oddaj 10 skor smoka zdobadz xxx expa xxx zlota albo mieszanie zlota i expa w zaleznosci o trudnosci pokonania potwora
Wykidajlow odnosnie tego to samo tylko dla slabszych monstrow typu gnom.kikimora.karczan itd ... tutaj nagrody tez w postaci expa / zlota ew slabszego uzbrojenia
Rozbojnikow - odnosnie tego wykonaj xxx udanych kradziezy zdobadz expa zloto itd albo wykonaj 100 udanych kradziezy z RZEDU i zwieksz swoja maksymalna kradziez o 1000 (to odnosnie tego jak zostana wprowadzone limity ..) jesli np gracz wykona 99 kradziezy udanych pod rzad a 100 sie nie uda to od nowa oczywiscie to przykladowe wartosci ...
Sakworwijow to samo co wyzej tylko w innych proporcjach
Proponuje zeby kazdy dodal jakis swoj pomysl odnosnie questow co do danej profesji bo jak wiadomo kazdy patrzy na to co czym sam gra .
Na chwile obecna gra sie sprowadza do tego zeby wyklikac energie ktora naplynie nastepnego dnia i tyle .. A takie questy zacheca graczy do tego zeby robili cos wiecej niz tylko wyklikwali w najlatwiejszy sposob . Wiecej wspoldzialania ... Wiadomo zeby produkowac np metalurg musi miec dostep do kopalni co np zapewni mu ten wykidajlo ktory robi akurat questa skorzysta na tym 1 i drugi jeden moze wspomoc drugiego i na odwrot .
Im wiecej bedzie tutaj do zrobienia i wieksze pole popisu tym dluzej ktos bedzie tutaj siedzial i gral . Co tez zacheci nowych graczy do zostania na dluzej nie mowie tutaj o tych co zakladaja konta i nie robia 1 kliku ale o tych ktorzy np wbijaja 4-8 lvl i juz tutaj nie wracaja bo nie ma perspektyw na dalsza rozgrywke ... Bo questy sie koncza i nie ma dalej co robic tylko wyklikywac energie ...
Zamieszczam w calosci bo strona przeskoczyla
|
|
15 lut 2014, 17:08
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Odniose sie co do questow do profesji bijacych bo aktualnie taka gram dlatego najweicej pomyslow co do tego mi przychodzi do glowy
Zadaj np 100000 obrazen w 1 walce z monstrum zdobadz 1 dodatkowej sily
kolejny poziom bylby np 200000 itd
Zadaj lacznie 1000000 obrazen . zwieksz swoje zycie o 1 czy cos w tym stylu
Uniknij 100 ciosow przeciwnika podczasz 1 walki inp dodaje 10 unkikow podczasz walk ... |
|
15 lut 2014, 17:21
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Avi dobrze prawi
Już dawno była o tym mowa że młodzi nie zostają na dłużej bo nic ich nie zachęca było to wałkowane jak "bilansował" grę Carazon (czy jak mu tam) i tylko z większością się kłócił ale nie o tym tu mowa.
Dać może questy dla młodych aby mogli zdobyć w tych zadaniach broń pierścienie żeby na 2-5 poziomie mogli bez obaw przejść po łace nie obrywając za -100 zdrowia od czegoś... nikomu nie chce się czekać 15 min na ognisku zanim się z tego wyleczy.
Można też wprowadzić coś w stylu ograniczenia maxymalnego zdrowia na "-" np. 10*aktualny poziom żeby w przypadku wejcia omylnego w las lub przez lagi przegrywając młody mógł się szybko uleczyć i grać dalej bez zniechęcenia że musi iść na ognisko.
Co do zdobywania uzbrojenia i biżuterii bojowej może rozbudować quest Morska katastrofa. Jak dobrze pamiętam tam się biegało po świecie zbierając informacje co można robić. Dodać kilka lokacji w łańcuchu odwiedzin np. jubiler i niech da 2 pierścienie zawadiaki i amulet złoty łańcuch lub wprowadzić jakieś nowe które możne nosić tylko postać która je otrzymała z questu.
Dalej wysłać go do kowala i płatnerza niech przy wizycie otrzyma jakieś uzbrojenie również prypisane do postaci aby spokojnie mógł wbić 6-7 poziom na tym i później coś lepszego kupić na bazarze.
Niech idzie do hodowcy dostanie osła lub konia czy woła aby miał większy schowek i mógł zbierać surowce podczas biegania
Aktualnie pozostawienie młodego bez pomocy jak widać nie jest dobrym rozwiązaniem.
Gra nie robi dobrego pierwszego wrażenia na młodym (grafika) więc trzeba coś zrobić żeby coś go zainteresowało.
Wydaje mi się że tak trzeba kombinować ale to tylko moje zdanie. |
|
15 lut 2014, 17:32
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Było coś dla młodych teraz coś dla starych
Dać questy wielokrotne
Handel stoi
bicie tylko dal własnej przyjemności zarobić się nie da i chyba nigdy się nie dało ;P
Wprowadzić cos co pozwoli podnosić umiejętności np. za zebranie jakiś konkretnych flaków 1 PW do wykorzystania tylko rozwoju nauki magi lub władania bronią bądź punkty 2 do rozdania w zdolnościach (siła itd.) albo zwiększać od razu atak lub obronę np. po 5 punktów
wiadomo do dopracowania tem temat tylko podałem możliwe rozwiązania ;)
u kupców podobnie zaprodukcje w jakiś konkretnym zawodzie iluś produktów dawać 1 PW na nauke kolejnych zawodów lub zwiększać schowek bądź dodawać ileś punktów w zawodzie aby szybciej kolejne poziomy zdobywać
może ciułacze coś ciekawgo jeszcze dorzucą
złodzieje za ileś skradzionego złota otrzymują np. dodatkowe punkty kradzieży lub nagrodę w wysokości złota
|
|
16 lut 2014, 16:47
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Nie ma wielkich możliwości zarobku dla krasnala o profesji wojaka na moim poziomie, a skoro moi pobratymcy piszą, że na wyższym poziomie nie zmienia się to wiele to wierzę im.
Dlatego jako najmłodszy z czynnie grających rębajłów podpisuję się pod apelem starszych stażem kolegów.
|
|
16 lut 2014, 20:09
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Do Tyrola: zmieni się to, gdy bilans gry pozwoli zwiększyć znaczenie witalności, która jest domeną krasnali. |
|
20 lut 2014, 11:16
Tyrol
Skąd: Jot-eLce, lat 39
Postów: 44
Pomógł: 31
Reputacja: 64
|
Dostawa do sklepu "101 pierduł u Wiesławy" Krok: 2 / 3
Dostarcz Wiesławie hełm gnoma
---------------------------------------------------
Nagrodą w kłeście jest 2000 złotówek, jest to nieopłacalne.
Profesja rębajły również jest nieopłacalna, ledwie starcza pieniędzy na jadło i naprawę broni, a gdzie używki? Jakieś eliksiry ? Gdzie możliwość zarobienia na lepsze uzbrojenie ?
Jadła sam nie przygotuję wszak zawodów nie mogę mieć wiele gdyż trzeba szkolić techniki posługiwania się orężem (5 punktów pierzchło).
Nie chcę samodzielnie produkować wszystkiego, ale współpracować z innymi graczami i pozwalać im zarabiać, niestety nie ma jak.
Dlatego domagam się coś z tym zrobić... choćby złoto wypadające za ubicie monstrum przemnożyć przez 5.
Czy jak starszaki wyżej już wspomniały kłesty tak przekształcić niektóre alby raz na czas jakiś zwrot się przytrafił za odpowiednie trofea.....
'zlecenie na gnoma', 'zlecenie na kikimorę', 'obżartuch'... fajne choć proste misje, które przynajmniej rekompensują inwestycję.
...przykład zadania z hełmem gnoma to istne zło :P
A ja chcę tylko godziwie żyć... i bić wszystkie poczwary :P
|
|
20 lut 2014, 21:13
Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Wyczyscie forum z niektorych tematow .. Napewno nie jest to zachecajace jesli ktos wchodzi do gry i widzi ze np ostatnia aktywnosc w danym temacie byla ostatnio w 2009 roku :) |
|
01 mar 2014, 17:33
Black Hunter
Skąd: Śląsk
Postów: 111
Pomógł: 24
Reputacja: 61
|
Propozycja
Czy możecie zrobić jakieś potwierdzenie w dzienniku, że ktoś tam próbował mnie okraść....(chodzi o info o nieudanej kradzieży)
|
|