|  | 
						forum gry mmorpg
	Temat: Magia
		
			
										
							| 02 lut 2017, 00:05 
   
  Nemeczek
								
								
																
								Skąd: mała mieścina bez znaczenia, lat 51 Postów: 30
 Pomógł: 3
 Reputacja: -6
 
 | Użyto księgi magii. Czar Waleczność zostaje podniesiony po poziomu 2! 
 Nemeczek używa zdolności: Waleczność - zwiększono obronę własną i pancerza o 0%
 
 Manę zjada, ale nie działa. Mam wyszkolony czar na poziomie 7.
 
 Zadziała dopiero jak wbiję wszystkie poziomy?
 |  |  
							| 02 lut 2017, 00:25 
   
  Nemeczek
								
								
																
								Skąd: mała mieścina bez znaczenia, lat 51 Postów: 30
 Pomógł: 3
 Reputacja: -6
 
 | Nie działa pas. Zarówno dla leków jak i kondycji. |  |  
							| 02 lut 2017, 13:57 
   
  Mano De Dios | 
									Nemeczek napisał/a (2017-02-02 00:05:01 ):
									 Użyto księgi magii. Czar Waleczność zostaje podniesiony po poziomu 2!
 Nemeczek używa zdolności: Waleczność - zwiększono obronę własną i pancerza o 0%
 
 Manę zjada, ale nie działa. Mam wyszkolony czar na poziomie 7.
 
 Zadziała dopiero jak wbiję wszystkie poziomy?
 
 nie, błąd był. zadziała z mocą na poziomie jaki masz aktualnie.
 |  |  
							| 02 lut 2017, 13:58 
   
  Mano De Dios | 
									Nemeczek napisał/a (2017-02-02 00:25:08 ):
									 Nie działa pas. Zarówno dla leków jak i kondycji. 
 chyba już naprawione, choć niektórzy twierdzą, że nadal nie działa, więc sprawę badam...
 |  |  
							| 06 sie 2017, 08:45 
   
  Verticus Postów: 25
 Pomógł: 0
 Reputacja: 0
 
 | Witajcie Diosi, kilka pomyslow co do magii,
 
 Dla ciulaczy:
 dusigrosz moze zmniejszac procentowo (chwilowo) koszty produkcji, o 1% na poziom, max 20% , typowa magia dla ciulaczy,
 
 oraz Deszcz pieniedzy- zwieksza procentowo kase za zwierzeta, o 1,5% na poziom
 
 Dla zlodzieji:
 Kieszonkowiec - zwieksza procentowo prawdopodobienstwo kradziezy, 1,5% na poziom
 
 Lepka rreka - zwieksza procentowo kase za kradziez 1% na poziom
 
 no i monstrodzieje:
 
 Lamacz pawezy : zwieksza procentowo szanse uniku, 1,5% na poziom
 Krwawy cios : zwieksza procentowo szanse na cios krytyczny (o ile cos takiego jest) 1% na poziom
 
 pozdr
 |  |  
							| 06 sie 2017, 13:16 
   
  Pierna de Dios
								
								
																
								Skąd: Gdańsk, lat 36 | Dobre :-) Obgadamy z Mano te pomysły. Dzięki! |  |  
							| 17 paź 2017, 17:10 
   
  Verticus Postów: 25
 Pomógł: 0
 Reputacja: 0
 
 | 
									Mano De Dios napisał/a (2017-01-08 15:23:30 ):
									 witam
 nie wiem czy Pierna wspominal, ale Styczen 2017 stoi w Smoczych pod znakiem Magii :)
 
 bedzie troche zmian, prosimy wybaczyc ze nie wszystkie beda zapowiedziane z wyprzedzeniem, ale wierzymy, ze raczej korzystne.
 
 pierwsza zmiana ktora wlasnie zostala wprowadzona to:
 
 kazdy rodzaj magii zabiera teraz nie 5, a 3 PW!
 graczom, którzy mieli wyszkolony 1 czar zostało oddane 2PW, a tym, którzy 2 - 4PW. więcej nikt nie miał.
 
 zamierzamy niedługo również zmienić/wprowadzić:
 
 1. możliwość użycia kilku czarów w jednej walce (będziecie decydować które są aktywne, a nie wybierać tylko 1 aktywny)
 
 2. księgi będą potrzebne do "odblokowania" kolejnego poziomu czaru, gdy już będziemy mieć dość doświadczenia by to zrobić. 1 księga na każdy kolejny poziom. księgi nie będą już dodawać 500 doświadczenia, jak to miało miejsce do tej pory
 
 3. adrenalina będzie czarem "ostatniego ratunku", tzn będzie używana w momencie spadnięcia zdrowia do/poniżej zera i gdy już nie mamy leku, lub lek był niewystarczającej mocy
 
 4. wprowadzimy więcej monstrów dla magów, tzn duża obrona fizyczna i/lub duże ataki magiczne
 
 pozdrawiam!
 
 
 a czary kuglarza tez beda dzialac?
 |  |  |  |