07 sty 2017, 22:47
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Miriam napisał/a ( 2017-01-07 22:36:29):
Waleczność 11 183737
jedyny dzialajacy i uzywany obecnie czar-tylko przez bijacych
przy braku mozliwosci uzywania drugiego czaru w tym samym czasie,nie widze dla nas zastosowania dla innych
zreszta tak jak napisal Kowal brak opisu czarow,wiec na dobra sprawe rozmawiamy o ?
Tego samego zdania jesteśmy i jest to do zrobienia. |
|
07 sty 2017, 22:48
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Wojownik to wojownik nie jest uczonym, więc nie jest w stanie opanować większości czarów.
Czary dla wojownika powinny być wsparciem.
Alternatywa tylko dla guślarzy którzy mogą i będa chcieli dawać punkty rozwoju w inteligencję.
Tylko przy aktualnej ilości czarów wojownik nie nauczy się ich nawet 10% przydatnych do walki bo nadal szkoda na nie PW a i tak podczas walki można korzystać z jednego czaru. (lepiej szkolić się w władaniu bronią za PW)
Można się też zastanowić nad wymaganiami many dla poszczególnych poziomów czaru.
Przykład z walecznością: Wymogi many co poziom wzrasta o 4 punkty many. więc wojownik chcac nie chcąc musi co poziom postaci dodać minimum 1 punkt rozwoju w inteligencję żeby móc znowu posługiwać się tym czarem.
Można wprowadzić taką zmianę że czar będzie miał taką moc poziomu ile się ma many?
Czyli, jeśli nawet wyszkoliło się czar na kolejny poziom np. 3 i postać nie posiada takiej maksymalnej ilości to czar zadziała ale z siłą 2 poziomu na która postać ma many.
Przy niskich poziomach może to nikomu nie zrobi różnicy ale dla graczy na wyższych poziomach podniesienie czaru na kolejny poziom może się wiązać z odebraniem możliwości go stosowania aż do wbicia kolejnego poziomu postaci. Może to na poziomach 50+ (jakieś 400-500k expa) potrwać nawet i kilka tygodni.
Takie są moje przemyślenia na temat magi. Mogę się mylić bo mam mały z nią kontakt i używam jak na razie tylko 1 czaru ale takie widzę aktualnie problemy. |
|
07 sty 2017, 22:51
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Sunrise napisał/a ( 2017-01-07 22:42:17):
są różdżki , flamina - warto to wykorzystać
teraz można wyciągnąć 700 ataku magią nie będąc magiem jak dojdzie wsparcie profesji i czarów to będzie ładnie kopniecie
Różdżki też chcemy uczynić niezbędnymi do walki z grubszym zwierzem. |
|
07 sty 2017, 23:04
Miriam
Postów: 316
Pomógł: 3
Reputacja: 14
|
a wyszkolenie broni?
mialam wyszkolone luki 15lv
i zmiana artemida z bonusem rasowym i ladnie zmaxowana zadawalam syrenie 21 ran
teraz zainwestowalam w eqzekutora,zmiana rasy dla bonusu,szkole miecz
i za m-c bede mogla bic tylko szuwara
no bez przesady
Typ broni Poziom Bonus Punktów
Miecze 2-ręczne 3 2.25% 16820
czas wyszkolenia 2 m-ce
|
|
07 sty 2017, 23:08
Sunrise
Skąd: Grunwald
Postów: 19
Pomógł: 63
Reputacja: 140
|
na chwile obecną są tylko 2 rodzaje miagii na dużych różdżkach , mogła by być opcja w produkcji wyboru magii przez dobór odpowiednich kamyków, no i opis monstr jak już jest mógłby być uzupełniony o odporności i co z nich wypada bo nie jest to kompletne |
|
07 sty 2017, 23:13
Miriam
Postów: 316
Pomógł: 3
Reputacja: 14
|
Statystyka! rębajło Miriam Paru przeciwników: Jeleń
Poziom. 41 6
Atak 353 + 840 65 + 0
mam te 700+ ataku |
|
07 sty 2017, 23:26
Miriam
Postów: 316
Pomógł: 3
Reputacja: 14
|
Sunrise napisał/a ( 2017-01-07 23:08:17):
na chwile obecną są tylko 2 rodzaje miagii na dużych różdżkach , mogła by być opcja w produkcji wyboru magii przez dobór odpowiednich kamyków, no i opis monstr jak już jest mógłby być uzupełniony o odporności i co z nich wypada bo nie jest to kompletne
nigdy opis nie byl kompletny
Potworna Otchłań
Znajduje się ona na Wyspie Magów niedaleko Gildii Magów. Jest to mroczna studnia, z której wydobywają się przerażające odgłosy. Są to dusze poległych monstrów, ich demoniczne wcielenia, które zostały zepchnięte do Potwornej Otchłani. Jeśli chcesz poznać informacje dotyczące monstrów, musisz zapłacić za nią posępnym demonom, które cenią sobie tylko przedmioty z cennego kruszcu.
|
|
07 sty 2017, 23:33
Sunrise
Skąd: Grunwald
Postów: 19
Pomógł: 63
Reputacja: 140
|
czytaj ze zrozumieniem , tak ciut poniżej ego to może dotrze |
|
08 sty 2017, 15:23
Mano De Dios
|
witam
nie wiem czy Pierna wspominal, ale Styczen 2017 stoi w Smoczych pod znakiem Magii :)
bedzie troche zmian, prosimy wybaczyc ze nie wszystkie beda zapowiedziane z wyprzedzeniem, ale wierzymy, ze raczej korzystne.
pierwsza zmiana ktora wlasnie zostala wprowadzona to:
kazdy rodzaj magii zabiera teraz nie 5, a 3 PW!
graczom, którzy mieli wyszkolony 1 czar zostało oddane 2PW, a tym, którzy 2 - 4PW. więcej nikt nie miał.
zamierzamy niedługo również zmienić/wprowadzić:
1. możliwość użycia kilku czarów w jednej walce (będziecie decydować które są aktywne, a nie wybierać tylko 1 aktywny)
2. księgi będą potrzebne do "odblokowania" kolejnego poziomu czaru, gdy już będziemy mieć dość doświadczenia by to zrobić. 1 księga na każdy kolejny poziom. księgi nie będą już dodawać 500 doświadczenia, jak to miało miejsce do tej pory
3. adrenalina będzie czarem "ostatniego ratunku", tzn będzie używana w momencie spadnięcia zdrowia do/poniżej zera i gdy już nie mamy leku, lub lek był niewystarczającej mocy
4. wprowadzimy więcej monstrów dla magów, tzn duża obrona fizyczna i/lub duże ataki magiczne
pozdrawiam!
|
|
01 lut 2017, 23:17
Mano De Dios
|
witam ponownie!
szybki update:
podpunkty 1, 2 i 3 z posta powyżej zostały właśnie wprowadzone w życie.
detale niebawem.
pozdrawiam :) |
|