|
forum gry mmorpg
Temat: Magia
02 lut 2017, 00:05
Nemeczek
Skąd: mała mieścina bez znaczenia, lat 50
Postów: 30
Pomógł: 3
Reputacja: -6
|
Użyto księgi magii. Czar Waleczność zostaje podniesiony po poziomu 2!
Nemeczek używa zdolności: Waleczność - zwiększono obronę własną i pancerza o 0%
Manę zjada, ale nie działa. Mam wyszkolony czar na poziomie 7.
Zadziała dopiero jak wbiję wszystkie poziomy? |
|
02 lut 2017, 00:25
Nemeczek
Skąd: mała mieścina bez znaczenia, lat 50
Postów: 30
Pomógł: 3
Reputacja: -6
|
Nie działa pas. Zarówno dla leków jak i kondycji. |
|
02 lut 2017, 13:57
Mano De Dios
|
Nemeczek napisał/a ( 2017-02-02 00:05:01):
Użyto księgi magii. Czar Waleczność zostaje podniesiony po poziomu 2!
Nemeczek używa zdolności: Waleczność - zwiększono obronę własną i pancerza o 0%
Manę zjada, ale nie działa. Mam wyszkolony czar na poziomie 7.
Zadziała dopiero jak wbiję wszystkie poziomy?
nie, błąd był. zadziała z mocą na poziomie jaki masz aktualnie. |
|
02 lut 2017, 13:58
Mano De Dios
|
Nemeczek napisał/a ( 2017-02-02 00:25:08):
Nie działa pas. Zarówno dla leków jak i kondycji.
chyba już naprawione, choć niektórzy twierdzą, że nadal nie działa, więc sprawę badam... |
|
06 sie 2017, 08:45
Verticus
Postów: 25
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Witajcie Diosi,
kilka pomyslow co do magii,
Dla ciulaczy:
dusigrosz moze zmniejszac procentowo (chwilowo) koszty produkcji, o 1% na poziom, max 20% , typowa magia dla ciulaczy,
oraz Deszcz pieniedzy- zwieksza procentowo kase za zwierzeta, o 1,5% na poziom
Dla zlodzieji:
Kieszonkowiec - zwieksza procentowo prawdopodobienstwo kradziezy, 1,5% na poziom
Lepka rreka - zwieksza procentowo kase za kradziez 1% na poziom
no i monstrodzieje:
Lamacz pawezy : zwieksza procentowo szanse uniku, 1,5% na poziom
Krwawy cios : zwieksza procentowo szanse na cios krytyczny (o ile cos takiego jest) 1% na poziom
pozdr |
|
06 sie 2017, 13:16
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Dobre :-) Obgadamy z Mano te pomysły. Dzięki! |
|
17 paź 2017, 17:10
Verticus
Postów: 25
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Mano De Dios napisał/a ( 2017-01-08 15:23:30):
witam
nie wiem czy Pierna wspominal, ale Styczen 2017 stoi w Smoczych pod znakiem Magii :)
bedzie troche zmian, prosimy wybaczyc ze nie wszystkie beda zapowiedziane z wyprzedzeniem, ale wierzymy, ze raczej korzystne.
pierwsza zmiana ktora wlasnie zostala wprowadzona to:
kazdy rodzaj magii zabiera teraz nie 5, a 3 PW!
graczom, którzy mieli wyszkolony 1 czar zostało oddane 2PW, a tym, którzy 2 - 4PW. więcej nikt nie miał.
zamierzamy niedługo również zmienić/wprowadzić:
1. możliwość użycia kilku czarów w jednej walce (będziecie decydować które są aktywne, a nie wybierać tylko 1 aktywny)
2. księgi będą potrzebne do "odblokowania" kolejnego poziomu czaru, gdy już będziemy mieć dość doświadczenia by to zrobić. 1 księga na każdy kolejny poziom. księgi nie będą już dodawać 500 doświadczenia, jak to miało miejsce do tej pory
3. adrenalina będzie czarem "ostatniego ratunku", tzn będzie używana w momencie spadnięcia zdrowia do/poniżej zera i gdy już nie mamy leku, lub lek był niewystarczającej mocy
4. wprowadzimy więcej monstrów dla magów, tzn duża obrona fizyczna i/lub duże ataki magiczne
pozdrawiam!
a czary kuglarza tez beda dzialac? |
|
|
|