18 sie 2011, 18:28
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Pierna de Dios
2011-08-13 16:08:32
Od teraz kamienny strażnik, olbrzymi szkielet, wipper, skurczybyk oraz cyklop są monstrami, z którymi mogą walczyć gracze wyłącznie do poziomu 25.
------------------------------------------------------------------------
Chciałem zostać straganiarzem, pohandlować, zarobić, dobić 25 lv gdzie czeka wóz straganiarza, żeby móc jeszcze bardziej pohandlować - przez duże H i zarobić na porządny sprzęt.
I tu pojawia się problem, bo jeśli tak będę targował, produkował, handlował, zbierał kasę, potem sprzęt, to pewnego dnia zechcę zostać wykidajłą a następnie rębajłą.
Problem jest taki, że aby zostać wykidajłą, to trzeba zrobić quest i ubić skurczybyka, który to skurczybyk jest po 25 lv niedostępny.
To niech autor powie - gdzie tu sens?
Po co dążyć do 25 lv po wóz straganiarza, żeby tym samym zamknąć sobie drogę do wojownika?
Moja propozycja - po prostu dać ujemny modyfikator na atak na te "mniejsze" monstra dla wysokich poziomów, powiedzmy -30% ataku przy atakowaniu takiego skurczybyka dla poziomów 25 i wyższych. Może byc i -80% to go zamulam na kondycję, ale przynajmniej będę miał taką szansę.
Jeszcze lepsze rozwiązanie, to przypisać monstrom poziomy.
Np kamienny strażnik, olbrzymi szkielet, wipper, skurczybyk oraz cyklop dostają poziom umowny 20.
Każdy kto ma poziom wyższy niż poziom monstrum, czyli tutaj będą to poziomy 20-25, dostaje na te monstra modyfikator do ataku -15 %.
Każdy kto ma poziom 25-30 dostaje na te monstra ujemny modyfikator do ataku -30%
I tak dalej ... pogrupować wszystkie monstra przypisując im poziomy, aby każdy gracz wiedział, że ubicie jest trudniejsze ale możliwe.
Można też obciąć takim samym procentowym systemem expa za nie.
Przychodzi starszy, przeszkadza mu monstrum? Klepie, ale drogo wyjdzie i pożytek z expa niewielki - taki naturalny regulator :) |
|
22 sie 2011, 19:21
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
kolia Hekate
wystawionych: 0
Na bazarze, w medalionach. |
|
23 sie 2011, 22:23
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
4 x srebro [2] +
3 x węgiel [0] + 45 szt. zł.
teraz na sztabkę
było więcej srebra i węgla o 1 potrzeba
jak się nie mylę
i teraz jest u metalurga u samej góry a nie jak była wcześniej stal |
|
23 sie 2011, 23:12
Ezrahir
Postów: 44
Pomógł: 1
Reputacja: 2
|
A nie wbiłeś czasami metalurga fachowca Perci? :) Bo on ma 4srebra i 3węgla do produkcji sztabki. A o 1 więcej każdego mają wcześniejsze poziomy. |
|
23 sie 2011, 23:30
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
haha
fakt nie dopatrzenie moje ;)
wymazać nie ma żadnej zmiany :)
wszystko jest po staremu |
|
24 sie 2011, 17:34
YBerion
Postów: 13
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Właściwie to jest to nowość bo do tej pory fachowiec i mistrz w metalurgu nie mieli przypisanej ścieżki produkcyjnej (tzn. produkowali tak jak czeladnik). Dopiero teraz jakoś niedawno zostało to dodane więc słusznie się Percivalowi rzuciło w oczy. ☺ |
|
25 sie 2011, 09:37
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 36
|
Zapraszam na wyspę Ala - ad Din.
Lita skała kryjąca niesłychane bogactwa i golem - okrutny strażnik tego urokliwego miejsca czekają na odkrywców. |
|
25 sie 2011, 19:46
Ariwa
Postów: 82
Pomógł: 13
Reputacja: 30
|
nie zawsze nowości to cos dobrego :/ |
|
28 sie 2011, 16:17
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 36
|
Parę nowości pojawiło się od wczoraj w uzbrojeniu :-)
Przejrzyjcie uważnie smokopedię ;-) |
|
28 sie 2011, 16:22
Attagen
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
to kiedy będzie można ropić te nowe amulety? |
|