|
forum gry mmorpg
Temat: Nowości w grze!
14 wrz 2011, 18:54
Marriacci
Skąd: Relámpago
Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
|
Percival : chyba tak zazwyczaj wstaje
Solaufein : dobra spadam , uważajcie pod nielicznymi monstrami bo w tłoku niechcący mozna sobie krzywdę zrobić :D
Nemeczek : Monstrum Wywerna Królewska odrodziło się już 2011/09/14 18:33:57., nawet godziny nie leżała, ona zawse tak ma?
a no zwiekszyc! godzina to za dlugo :D |
|
14 wrz 2011, 19:07
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Bardzo dobrze Autorzy rozwiązali sprawę z zakładaniem klanów. Kto chce to zakłada, sam, czy z kimś. Wedle swojego widzimisię rozbudowuje.
A może po prostu zrobić, aby można budować nowe bazary i magazyny, handlować ich powierzchnią, gospodarować na nich, ustalać podatki, rozbudowywać je, tworzyć nowe miejsca do wystawiania towaru ... ?.
Żeby jednak nie każdy samotny Ziutek mógł coś takiego zrobić, można wprowadzić zasadę albo kilka klanów, albo kilkoro ludzi, np 5 osób się dogada, każdy przytarga po kamieniu węgielnym (przykładowo), wybiorą lokację i stworzą bazar, lub magazyn.
Tylko od nich będzie zależało, czy będa pobierać opłaty i jaki będzie dalszy los bazaru.
Ewentualnie taki bazar może pobierać od właścicieli opłatę do systemu, w razie gdyby nie mieli gotówki i migali się od opłaty, system będzie im "zjadał" kawałek powierzchni bazaru ;) |
|
14 wrz 2011, 19:21
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Marriacci
2011-09-14 20:54:16 Percival : chyba tak zazwyczaj wstaje
Solaufein : dobra spadam , uważajcie pod nielicznymi monstrami bo w tłoku niechcący mozna sobie krzywdę zrobić :D
Nemeczek : Monstrum Wywerna Królewska odrodziło się już 2011/09/14 18:33:57., nawet godziny nie leżała, ona zawse tak ma?
a no zwiekszyc! godzina to za dlugo :D
...........................
Marriacii - jesli nie wiesz... wywerna tak wstaje...
A golem jeszcze cześciej...Golem - ten od litej skały..
Ale nie wiem dlaczego na totutama 2 dni trzeba czekać??
meduza - podobnie...
Itp itd... |
|
14 wrz 2011, 19:29
LesneOko
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
tym razem zgodzę sie z Nemeczkiem
dobrze kombinuje
mozna zrobic 1klan = 1bazar i mozna by od razu bazar w siedzibie klanu |
|
14 wrz 2011, 19:42
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Od NEMECZKA:
Bardzo dobrze Autorzy rozwiązali sprawę z zakładaniem klanów. Kto chce to zakłada, sam, czy z kimś. Wedle swojego widzimisię rozbudowuje.
A może po prostu zrobić, aby można budować nowe bazary i magazyny, handlować ich powierzchnią, gospodarować na nich, ustalać podatki, rozbudowywać je, tworzyć nowe miejsca do wystawiania towaru ... ?.
Żeby jednak nie każdy samotny Ziutek mógł coś takiego zrobić, można wprowadzić zasadę albo kilka klanów, albo kilkoro ludzi, np 5 osób się dogada, każdy przytarga po kamieniu węgielnym (przykładowo), wybiorą lokację i stworzą bazar, lub magazyn.
Tylko od nich będzie zależało, czy będa pobierać opłaty i jaki będzie dalszy los bazaru.
Ewentualnie taki bazar może pobierać od właścicieli opłatę do systemu, w razie gdyby nie mieli gotówki i migali się od opłaty, system będzie im "zjadał" kawałek powierzchni bazaru ;)
GENIALNY pomysł :-)
1. Taki bazar miałby zabezpieczenie, by nie stał się darmowym magazynem (10% wartości za wyciągnięcie przedmiotu)
2. Bazar byłby dostępny tylko dla jednego, najlepszego klanu
3. Postawienie go kosztowałoby dużo ... NAPRAWDĘ dużo
4. Można by rozbudowywać go o kolejne "kategorie" - surowce, porakmu/leki, eliksiry, narzędzia, cenne. Byłoby to BARDZO drogie
5. Można by go rozbudowywać o większą pojemność, ale by to było .... jakie? ... BARDZO drogie :-)
Pogadam z Serduszkiem i Ręką, a Wy RZECZOWO dyskutujcie na temat tego co napisałem teraz :-) |
|
14 wrz 2011, 20:09
Nemeczek
Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
|
Jednakowoż wstrzymałbym się z wdrażaniem b. drogich pomysłów do czasu aż zacznie funkcjonować prawdziwy handel, a to będzie wtedy, gdy ludzie bardziej będą wystawiać żeby sprzedać, a nie żeby przechować.
Ad.1.
10 % od wartości przedmiotu to jednak sporo, pobierałbym 3% (na początek) przy wstawianiu przedmiotu na bazar. Byłoby to od razu jakieś zabezpieczenie przed przechowywaniem przedmiotów po wysokich cenach.
Trzeba by było też wprowadzić grosze (niestety).
Ad.2. Myślałem raczej o tym, że właściciele dostawaliby do "kieszeni" owe 3%, w zamian musieliby wnosić tygodniową opłatę do systemu, zależną od wiekości bazaru. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, aby funkcjonowało kilka takich bazarów (różni właściciele) w różnych miejscach, zakładane wg pomysłu fundatorów. |
|
14 wrz 2011, 23:01
Solaufein
Postów: 552
Pomógł: 27
Reputacja: 65
|
A te istniejace bazary niech pozostaną nie zmienione i niech ludzie wybierają rozwiązanie które im jest wygodniejsze :D |
|
24 wrz 2011, 22:40
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
takie moje spostrzeżenia z kilku dni pacania najsłabszych monstrów
karaczan
Atak 125 + 0
Obrona 168
ps. zielony smoka obrony ma nie dużo więcej ;D (ale to już w ogóle inny temat)
rozumie podkręcenie monstrów było potrzebne gdyż padały jak muchy jeden po drugim
ale to już trochę za daleko idzie chyba
ja na swoim poziomie i jak chce pomęczę się i zabije go
ale czy młodszy wikidajło nawet z brzytwą ile go będzie bić ?
i to nie jest wyjątek wszystkich monstrów to chyba dotyczy
mówię oczywiście o tych z najniższej półki ;D
o silniejszych nie wspominam bo już chyba wykidajło na 20 poziomie nie ma po co podchodzić bez dwudniowych przygotowań i zapasów jak na zimę
zmiana ogólnie potrzebna ale chyba zbyt drastyczna ;) |
|
24 wrz 2011, 22:51
Marriacci
Skąd: Relámpago
Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
|
wykidajlo, rebajlo, monstrodziej - trzy profki w tej kategorii i wydaje mi sie ze to nawet logiczne ze monstra sa ciezkie do bicia
osobiscie uwazam ze powinny bhyc jeszcze silniejsze i dostepne w wiekszosci tylko monstrodziejom bo 2 nizsze poziomy wojownika chyba mialy byc do walk pvp a nie z monstrami
no ale nie widzi mi sie psucie zabawy innym - wyrazam tylko swoj poglad na to ;)
(chyba moge?) |
|
24 wrz 2011, 22:59
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
jasne Marracci
mi to nie przeszkadza bo ja zabije jeśli potrzebuje albo chce ;)
chciałem tylko zwrócić uwagę na pewną sprawę
była walka o młodych aby mogli również się bawić
zabrano exp wysokopoziomowym więc ekspiarze juz nie biją jak leci
więc droga wolna dla młodych ale jak podejdzie do czegoś takiego jak taki karaczan lub behemot który kiedyś był uważany za liche monstrum teraz ma atak prawie 150
to nawet rębajło ma z nim dużo zabawy
więc popadamy ze skrajności w skrajność :)
próbowano dać możliwości mniejszym a wyszło na to że coraz bardziej mają to utrudniane
takie coś zaobserwowałem przynajmniej ja |
|
|
|