o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Nowości w grze!

Autor / Czas Treść
26 wrz 2011, 16:06
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
a ja mam pytanie
jakie w taki razie monstrum dla mnie jest odpowiednie skoro baboch który był uważany za mocnego przeciwnika
za 35k zdjętego zdrowia dał 250 expa

po co ta ściema
"jeśli walczymy z silnym monstrum możemy liczyć na duże doświadczenie (szczególnie jeśli mamy niski poziom)."

piszcie jasno jak informujecie o zmianach że gracze np. od poziomu któregoś tam mają zredukowany exp za monstra i byłoby wszystko jasne

a co wykręcania się młodymi
zacząłem temat gdyż o to chodziło autorom odsunięcie dużych i pozwolenie zabić monstra mniejszym
no i prawie się udało ale jednak postanowiliście i te słabe podkręcać pod najsilniejszych wojowników proszę bardzo podkręcajcie

lecz nie zapominajcie o kupcach ich to też niepotrzebnie dotyka

a mali jak mieli źle tak mają hymm chociaż czy jeszcze jacyś mali wojownicy zostali ? :D

małe świństwo ktoś zrobił Wobo z Nocnym Markem to że był w zasięgu i można było go bić na ko chociaż i tak kosztowne to po dwóch zabitych bardzo szybko podkręcono mu ko aby już to uniemożliwić brawo ;)


tyle ode mnie

nie mam zamiaru z nikim o tym dyskutować wyraziłem tylko swoją opinie :)
26 wrz 2011, 16:23
LesneOko
kobieta LesneOko

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
myślę, że powinno być tak:
obniżenie expa dla monstra tak, ale adekwatnie do lvla danego gracza - jak to zrobić ?

propozycja rozwiązania - nadanie monstrom lvla (nie musi on być widoczny)
exp = exp_normalny * lvl_monstra / lvl_gracza

gdzie lvl_monstra ustalony na poziomach 1,2,3,4,5
monstra mają jawny lub ukryty lvl

stąd gracz na 10lvl i skurcz na 1lvl (dla przykładu daje 6000 expa)
exp = 6000 * 1 / 10 = 600 (dla 10lvl to sporo expa)
a gracz na 30lvl
exp = 6000 * 1/30 = 200 (dla 30lvl to śmieszny exp)

można też poziomować lvle monster np. skurcz 1lvl lub 2lvl (ten będzie nieco silniejszy)

to tylko propozycja wzorcowa - autorzy powinni określić poziom expa danego monstum względem trudności jego ubicia oraz lvl

współczynnik expa powinien iść w parze z prawdopodobieństwem uzyskania trofki
26 wrz 2011, 16:32
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
LesneOko ale kręcisz
z tego co wiem monstra już w systemie gry mają przypisane poziomy my ich tylko nie znamy

mi chodzi tylko o jasne informacje ze strony autorów
bo już nie wiem jakie monstrum dla gracza z poziomem powyżej 30 jest silne jeśli baboch nie ;)
chyba że to nowy rozkłąd expa i te 250 to już dużo za walkę
ale to tylko gdybania bo po zmianach nie ma konkretnej informacji
kiedyś jakieś 700 expa (nie pamiętam dokładnie)za taką walkę było
26 wrz 2011, 16:42
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
LesneOko
2011-09-26 18:23:44 myślę, że powinno być tak:
obniżenie expa dla monstra tak, ale adekwatnie do lvla danego gracza - jak to zrobić ?
----
taki system działa od kilku dni.
Każde monstrum ma swój poziom, adekwatny do poziomu gracza "dla którego jest przeznaczone".
Jeśli gracz ma poziom wyższy od monstrum to exp spada o 10% na każdy poziom różnicy między tymi poziomami (do 10%, poniżej już nie spada :)
Odwrotnie, jeśli gracz ma poziom niższy od poziomu monstrum - dostaje on o 10% więcej expa za każdy poziom różnicy. I tu ograniczenia max nie ma.
26 wrz 2011, 16:44
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
dzięki Mano o to dokładnie mi chodziło jasno i klarownie ;)
26 wrz 2011, 18:59
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
Midas przez 5 min zregenerował się o 1% bazowego zdrowia jeśli się nie mylę

panowie troche to przesada

ja zabieram mu 20k a on mi się regeneruje 5k wiec wychodzi 15k zdjętego zdrowia

troche zaczyna to przypominać walkę z wiatrakami nie dość że ma sporo do zdrowia to jeszcze taka regeneracja ?
26 wrz 2011, 19:01
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
i fajno, powod do krucjat na monstra^^
26 wrz 2011, 19:19
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
Tak tak

To po (piii) został stworzony najnowszy quest ?
Rozmawiałem z jednym autorem i namawiał mnie do podjęcia wyzwania i uczyniłem to.
Dwa dni latałem zbierałem eliksiry.
Jestem prawie gotowy do walki

ale tu o to taka zmiana i za (piii) nie dam rady tego chyba zrobić podejmę wyzwanie jak już się przygotowałem
ale takie zmiany są bardzo nieprzemyślane i naprawdę ostro zniechęcają

a krucjaty oczywiście

tylko z kim ? :)
jest 2,5 rębajły z uzbrojeniem go towym walczyć ze smokiem midasem czy markiem

liczę siebie za 0,5 bo nie mam nawet pełnego uzbrojenia jeszcze

więc gdzie tu sens dwuosobowych krucjat ? :)
Przekazywać przedmioty co walkę ? troche nie wygodne
26 wrz 2011, 19:40
Marriacci
mężczyzna Marriacci
Skąd: Relámpago

Postów: 548
Pomógł: 5
Reputacja: -60
a nie pomyslales zeby najpierw zdobyc sprzet wspolpracujac i innymi i bic wspolnie sredniaki?^^
no chyba ze tutejsi wojacy nie umieja sie dogadac i wspolpracowac


chlopaki dlaczemu Wy tak ciezko myslicie? (bez obrazy)
26 wrz 2011, 19:53
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
brak mi już słów na Ciebie

a co ja napisałem wyżej ?
i skąd możesz wiedzieć jakie są stosunki między nami ale jak tak bardzo chcesz to proszę

z Wobo dobrze mi się współpracuje z Dunkanem też nie narzekam

i nie zaczynaj znowu dyskusji ja czekam na odp. Autora moze być na priv jeśli tak woli

raz podał mi rękę w rozmowach na temat kolejnego kroku w queście a teraz taki numer wykręca
to jest najbardziej denerwujące raz dają raz zabierają

każdy bije tak jak chce

a jesli autorzy chcą doprowadzić do tego aby trzeba było bić grupami to niech napiszą o tym otwarcie że podkręcają monstra w takim a nie inny celu
bedzie mnie nerwów dla obu stron

Marriacci nie zamierzam już dale z Tobą ciągnąć tego tematu


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved