06 lis 2011, 13:53
Aviapro
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Mozna by jeszcze dodac
Ile energi zuzywa chodzenie bo roznych miejscach typu
droga 1
bagna 20
itd |
|
06 lis 2011, 15:00
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Złotnik i metalurg jeszcze nie są poprawione, ale może zaraz to zrobię :-)
Thror: Mam jeszcze pytanie kiedy jakies zmiany beda apropo bonusow klasowych bo nie bardzo to wyglada jak krasnolud biega z lukiem :) wolalbym toporek i miec ten bonus :)
- Nie za prędko, gdyż jesteśmy zaobsorbowani bardzo dużą zmianą szykowaną od miesięcy ;-) |
|
12 lis 2011, 23:31
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
zmiana z nową wytrzymałością...
kolejna bez sensu
panowie proszę ruszcie troche głową przy zmianach
w czym to ma pomóc grze ?
nawet to już śmieszne nie jest .... |
|
13 lis 2011, 14:11
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Płacz byłby taki sam, gdybym z pierwotnej wytrzymałości naramiennika 600/600 zmienił na 300/300. W tych przypadkach pierwotne wartości były nieco inne, ale skala płaczu ta sama jak widzę :-)
Buty, rękawice, nagolenniki i naramienniki mają mniejszą wytrzymałość, ponieważ bardzo wolno się zużywają w czasie walki, co sprawia, że posiadanie większej liczby np butów maga lub rękawiczek Zołzy mija się z celem. A taki cel powinni mieć wojownicy, którzy chcą toczyć długie zacięte boje z monstrami.
Poprawiłem za to wytrzymałość większości napierśników, gdzie ciosy są najczęściej otrzymywane. Najlepsze z nich posiadają bardzo wysoką wytrzymałość. Tego nie zauważył nikt :-) |
|
13 lis 2011, 14:16
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Pierna odpowiesz na moje pytanie ?
Chcecie przyciągnąć więcej graczy
ale te zmiany tylko w nich trafiają :)
|
|
13 lis 2011, 15:07
bolko
Skąd: Gäteborg
Postów: 157
Pomógł: 1
Reputacja: 7
|
nie jestem z wami dlugo,ale-
czy mozna by wprowadzic wszystkie zmainy w jednym czasie?
powiedzmy raz na m-c czy raz na 2 m-ce
zanim poznam gre ona sie zmieni i tak w kolko
tak sobie mysle ze jak poziomy wbije to gra sie tak zmieni ze nie bedzie sensu grac-byc moze,nie mowie ze na pewno
ZA DUZO ZMIAN |
|
13 lis 2011, 15:12
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Idealnie bolko określił to co czuje :)
było tak ukierunkowałem się na to a tu zmiana to zmieniam i znowu zmiana ;p
i pewnie inni podobnie odczuwają |
|
13 lis 2011, 15:18
mistrzu
Postów: 133
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
o to ma być wogóle za zmana z wytrzymką???
Stanowczo protestuje teraz nawet przy chodzeniu uzbro sie szybko nisczy
a Jesli chodzi o cytuje :Poprawiłem za to wytrzymałość większości napierśników, gdzie ciosy są najczęściej otrzymywane.
to srednio mnie interesuje ze jakis pancerz karaczana którego chyba nikt nie nosi został ulepszony, widze natomiast koleną negatywną zmiane czyli zmniejszenie wytrzymki szaty czarnoksieznika
Wiec stwierdzam ze STANOWCZO ZA DUZO ZMIAN
|
|
13 lis 2011, 15:52
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Pamietajcie, moi drodzy, że jest to gra rozwijająca się i niektóre zmiany są Wam na rękę, niektóre nie. Niestety zawsze jest krzyk, gdy zmieniamy coś z uzbrojeniem. Nie zmieniałem znacząco ich statystyk, czasem nawet je poprawiając, a mimo to jesteście ślepo skupieni na chęci zysku, jak najszybszego ekspienia itp.
Bolko - jak napisałem wcześniej, zmiany ze ścieżkami produkcyjnymi i ekspem w zawodzie dobiegły już końca :-) Dokończę jeszcze tylko tarcze i chyba coś jeszcze i będzie to również koniec zmian z uzbrojeniem.
Słusznie zauważył mistrzu, że np pancerz karaczana jest nieużywany, zatem będę dążył do jego uatrakcyjnienia, jak i innych podobnie nieużywanych przedmiotów. |
|
13 lis 2011, 15:56
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
ja bym może proponował zmniejszenie zużycia ko i dodania obrony przed jakaś magią która by działa na całą postać
to może uatrakcyjnić może takie "śmieciowate" uzbrojenie
albo chociaż będzie jakaś próba tego uczynienia |
|