o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Pytania

Autor / Czas Treść
23 mar 2014, 21:06
Jodhaa Akbar
kobieta Jodhaa Akbar
Skąd: lubelskie - miasto sitarzy :), lat 38

Postów: 376
Pomógł: 20
Reputacja: 59
Czy gdzieś będą dostępne dane na temat walk konkursowych?
24 mar 2014, 19:27
Nemeczek
mężczyzna Nemeczek

Postów: 914
Pomógł: 7
Reputacja: 22
Kiedy będzie bilans broni co był obiecany kilkanaście miesięcy temu?
25 mar 2014, 09:41
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Na tym serwerze nigdy.
30 mar 2014, 21:05

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Statystyka rębajło Wobo rębajło Immo
Poziom 36 ...............................31
Atak 199 + 662 ...............139 + 533
Obrona 121 ................................131
Zręczność 82 ...................................139
Szansa trafienia 306 ...................330
Szansa uniku 316 ..........................243
Szybkość 102 ..................................52
Zdrowie 139 .................................160
Kondycja 391 ................................133
Strata kond. atak 9 .....................5
Strata kond. obrona 2 ............................2
Przebieg walki
Runda: 1
Immo trafił cię w stopę i zadał ci 419 obrażeń + 7 obrażeń od magii ognia
Wobo: kondycja 389, zdrowie -287
Immo: kondycja 128, zdrowie 160
Wobo użył przedmiot z pasa: Mieszanka Ziołowa Większa.
Przegrałeś z Immo
Zabrano ci 1 sztuk złota
Otrzymujesz -15 doświadczenia.
Statystyka Wobo Immo
Ataki 0 / 0 1 / 1
Procent trafień - 100%
Zadane obrażenia 0 426
Stracona kondycja 2 5


Aż taka losowość w walkach????
To nie jedyna - i bez względu kto atakuje - on czy ja zawsze przegrywam.
30 mar 2014, 21:07

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Zaatakowałeś Immo. Przegrałeś. Zabrano ci 1 sztuk złota. Otrzymujesz -15 doświadczenia.
2014-03-30 22:59:57
Zaatakował cię Hellboy666. Przegrałeś. Zabrano ci 2 sztuk złota. Otrzymujesz -2 doświadczenia.
2014-03-30 22:55:15
Zaatakowałeś Hellboy666. Przegrałeś. Zabrano ci 1 sztuk złota. Otrzymujesz -3 doświadczenia.
2014-03-30 22:51:46
Zaatakował cię Immo. Przegrałeś. Zabrano ci 1 sztuk złota. Otrzymujesz -10 doświadczenia.
2014-03-30 22:50:42
Zaatakowałeś Immo. Przegrałeś. Zabrano ci 1 sztuk złota. Otrzymujesz -15 doświadczenia.
30 mar 2014, 21:09

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
I kolejne pytanie - do czego służy i jak działa radar??
Pokazuje postać - której nie widzę,kolejnej nie pokazuje a mnie atakuje.
Aż takie są różnice w tym co kto widzi??
31 mar 2014, 09:44
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Strata kond. obrona 2 - tu masz jedno wyjaśnienie w sprawie przegranych walk.
31 mar 2014, 16:54

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
No przecież on ma tyle samo
01 kwi 2014, 22:25

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
Drąże temat dalej

Szybkość - odpowiada za prawdopodobieństwo ofensywy w walce (im większa, tym częściej będziesz osobą atakującą podczas starcia), odpowiada też znacząco za szanse uniku i częściowo za szanse trafienia w walce.

szansa uniku = 2 * szybkość + zręczność

Szybkość 102 ..................................52

Moja szybkość jest 2x większa,więc to ja powinienem zadać cios jako pierwszy.

A dygresja - swego czasu grasował niejaki Marriacii...stosował niewidzialność...wyszło mimo,ze szedł w zaparte..
Nie ma przypadkiem teraz podobnej sytuacji???
01 kwi 2014, 23:16
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Wobo,

Corazonowi chodziło zapewne o to, że nie masz na sobie praktycznie żadnego pancerza (Twoja obrona to potwierdza). Dlatego jasne jest, że przeciwnik z tak wysokim atakiem pokona Cię już przy pierwszym trafieniu.

Jeśli chodzi o to kto pierwszy zaatakuje to rzeczywiście masz rację co do szybkości, ale jest jeszcze jeden czynnik, którego nie wziąłeś pod uwagę. A mianowicie fakt, że osoby walczące bronią dystansową zdąża zaatakować kilka razy postać walczącą wręcz zanim ta się do nich zbliży. Immo zapewne walczy łukiem...

Mam nadzieję, że to wyjaśniło sprawę.

Co do faktu, że łuk okazał się być najlepszą bronią w grze i ciężko walczyć przeciwko jego użytkownikom... cóż, mamy tego świadomość i m.in. dlatego prowadzone są prace nad zbilansowaniem gry.

Pozdrawiam!


Smoczy Jeźdźcy 2008-2025 All Rights Reserved