21 sie 2011, 11:55
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Mam pytanie
czy autorzy czytają posty związane z ograniczeniem monstrów
oraz te z wiązane z monstrami na wyspie nowicjuszy
wydaje mi się że nie
było pisane, że Szkielet nie przeszkadza bo można go minąć bokiem i jeśli chcecie to niech będzie na nim ograniczenie
rozchodziło się ciągle o kamiennego przez którego jeśli wybiera się ktoś na babocha musi stracić czas i płynąć zamiast przejść podziemiami.
Ktoś pisał że jest tylu słabszych graczy że będzie ciągle padać ale chyba to nie prawda bo sam ubiłem 2 kamienne jak chciałem sprawdzić czy stoi baboch a byłem jeszcze na 30 poziomie
i ostatnio też chciałem sprawdzić czy jest to kamienny stał i trzeba czekać aż ktoś ubije :) |
|
21 sie 2011, 13:10
Corazón de Dios
|
Percival
2011-08-21 13:55:26 Mam pytanie
czy autorzy czytają posty związane z ograniczeniem monstrów
oraz te z wiązane z monstrami na wyspie nowicjuszy
wydaje mi się że nie
było pisane, że Szkielet nie przeszkadza bo można go minąć bokiem i jeśli chcecie to niech będzie na nim ograniczenie
rozchodziło się ciągle o kamiennego przez którego jeśli wybiera się ktoś na babocha musi stracić czas i płynąć zamiast przejść podziemiami.
Ktoś pisał że jest tylu słabszych graczy że będzie ciągle padać ale chyba to nie prawda bo sam ubiłem 2 kamienne jak chciałem sprawdzić czy stoi baboch a byłem jeszcze na 30 poziomie
i ostatnio też chciałem sprawdzić czy jest to kamienny stał i trzeba czekać aż ktoś ubije :)
------
Kamienny Strażnik i Olbrzymi Szkielet zostały zamienione miejscami. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem. |
|
21 sie 2011, 13:27
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Nie chce nic mówić i krakać.
Jestem ciekawy kiedy "słabsi" się odezwą że teraz oni mają utrudniony dostęp do Kamiennego i ewentualnych diamentów nie ukrywajmy to jest główna przyczyna bicia kamiennego .
A ubicie dwóch monstrów jedną brzytwą bez naprawy może być trudne ;)
Coraz większe motanie z tymi monstrami :) |
|
21 sie 2011, 13:48
Corazón de Dios
|
Percival
2011-08-21 15:27:23 Nie chce nic mówić i krakać.
Jestem ciekawy kiedy "słabsi" się odezwą że teraz oni mają utrudniony dostęp do Kamiennego i ewentualnych diamentów nie ukrywajmy to jest główna przyczyna bicia kamiennego .
A ubicie dwóch monstrów jedną brzytwą bez naprawy może być trudne ;)
Coraz większe motanie z tymi monstrami :)
------
Kamienny Strażnik
Atak 88
Obrona 98
Zrecznosc 70
Szybkosc 50
Szansa Trafienia 40
Szansa Uniku 30
Kondycja 8000
Zdrowie 130000
Zuzycie Ko Atak 5
Zuzycie Ko Obrona 3
Max Poziom Gracza do podjęcia walki = 30
Olbrzymi Szkielet
Atak 66
Obrona 77
Zrecznosc 50
Szybkosc 60
Szansa Trafienia 90
Szansa Uniku 80
Kondycja 6000
Zdrowie 90000
Zuzycie Ko Atak 6
Zuzycie Ko Obrona 3
Max Poziom Gracza do podjęcia walki = brak
Jak widać Olbrzymi Szkielet jest łatwiejszy do pokonania. Można dostać się łatwo do Złego Babocha. Nie trzeba walczyć z Olbrzymim Szkieletem, aby dostać sie do Kamiennego Strażnika, gdyż jest możliwość dopłynięcia do niego szybkim rejsem. Nie widzę zatem żadnego problemu. |
|
21 sie 2011, 13:56
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
hehe wy widzicie cyferki
a my wiemy jak to jest w konfrontacji z grą
zobaczymy czy się przyjmie ta zmiana :)
aa i teraz zaprzeczasz słowom Mano który pisał że słabe monstra mają być dla niższych poziomów :)
a tu pokazujesz że słabego szkeleta może bić każdy
a przeciętnego kamiennego tylko do 30 :)
widać konsekwencje w działaniu :) |
|
21 sie 2011, 14:30
Corazón de Dios
|
Więc roszada monstrów była zbędna, gdyż wystarczyło zrobić roszadę samego ograniczenia. Dobrze Cię zrozumiałem?
Napiszcie, proszę, czy takie rozwiązanie będzie według Was dobrym. Jeżeli tak, zastosuję tą ostatnią zmianę w tej kwestii. |
|
21 sie 2011, 17:49
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Nie chce sam tu decydować ale chyba od początku o to chodzi w temacie monstrów że zmiana z blokadą była nie potrzeba
wykazała to sytuacja z skurczybykiem (został odblokowany)
temat diamentów, zostanie teraz jakoś naprawiony odblokowaniem kamiennego i jednocześnie umożliwienie szybkiego dostępu na wyspę.
Niedługo ktoś pewnie poruszy temat Wippera na razie skóry wippera nie są aż tak potrzebne ale w przyszłości ? Mogą być potrzebne i zacznie się dyskusja :) |
|
27 sie 2011, 14:53
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Witam graczy :-)
Od dłuższego czasu dręczy nas, bogów, sprawa naprawy amuletów i pierścieni w miejscu naprawy broni.
Jest to bardzo nielogiczne, żeby wisiorki zrobione z klejnotów naprawiać przy użyciu stali. Chyba sie zgodzicie? :-)
Ponadto chcielibyśmy wprowadzać potężniejsze amulety, pierścienie, z większą wytrzymałością. Nie chcemy jednak tego robić, dopóki naprawa stalą będzie robić z nich przedmioty wielorazowego użytku, nieśmiertelne zabawki dla najlepszych :-)
Co do surowców, postaram się, aby potężniejsze artefakty były możliwe do wyprodukowania z "flaków" z monstrów będących w Waszym zasięgu.
Stworzyłem niedawno lokację "Lita Skała", która daje możliwość pozyskania klejnotów. Istnieje kasyno, gdzie do wygrania jest diament. Wypadają one jako miły efekt uboczny kopania surowców. Wypadają z monstrów. Jest ich naprawdę wiele, a to dość osobliwe, by klejnotów było jak kamieni na drodze :-)
Dorzucę lepsze amulety pod warunkiem, że się zgodzicie na zablokowanie ich naprawy.
Proszę o wypowiedź graczy! :-) |
|
27 sie 2011, 15:02
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Pamiętajcie, że za tym pójdzie np zwiększenie wytrzymałości już istniejących amuletów i pierścieni :-)
|
|
27 sie 2011, 15:04
dexak
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
logiczne, naprawiam sprzę t teraz 250 stali na uzbrojenie, a na amulety drugie tyle , paranoja.Niech będą w zasięgu, możliwa trudność w zdobyciu detali ,ale niższe poziomy na zrobienie artefaktu, lub na odwrót łatwiejsze zdobycie ale trudniejsze zrobienie , tak jak w garbarzu zrobienie pasa wipera. Nie wiem chyba pasa artemidy to sie w grze nie doczekam, słabo z moją cierpliwością :) |
|