o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W GRZE...

Autor / Czas Treść
21 sie 2011, 11:55
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
Mam pytanie
czy autorzy czytają posty związane z ograniczeniem monstrów
oraz te z wiązane z monstrami na wyspie nowicjuszy
wydaje mi się że nie
było pisane, że Szkielet nie przeszkadza bo można go minąć bokiem i jeśli chcecie to niech będzie na nim ograniczenie
rozchodziło się ciągle o kamiennego przez którego jeśli wybiera się ktoś na babocha musi stracić czas i płynąć zamiast przejść podziemiami.

Ktoś pisał że jest tylu słabszych graczy że będzie ciągle padać ale chyba to nie prawda bo sam ubiłem 2 kamienne jak chciałem sprawdzić czy stoi baboch a byłem jeszcze na 30 poziomie
i ostatnio też chciałem sprawdzić czy jest to kamienny stał i trzeba czekać aż ktoś ubije :)
21 sie 2011, 13:10
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Percival
2011-08-21 13:55:26 Mam pytanie
czy autorzy czytają posty związane z ograniczeniem monstrów
oraz te z wiązane z monstrami na wyspie nowicjuszy
wydaje mi się że nie
było pisane, że Szkielet nie przeszkadza bo można go minąć bokiem i jeśli chcecie to niech będzie na nim ograniczenie
rozchodziło się ciągle o kamiennego przez którego jeśli wybiera się ktoś na babocha musi stracić czas i płynąć zamiast przejść podziemiami.

Ktoś pisał że jest tylu słabszych graczy że będzie ciągle padać ale chyba to nie prawda bo sam ubiłem 2 kamienne jak chciałem sprawdzić czy stoi baboch a byłem jeszcze na 30 poziomie
i ostatnio też chciałem sprawdzić czy jest to kamienny stał i trzeba czekać aż ktoś ubije :)

------

Kamienny Strażnik i Olbrzymi Szkielet zostały zamienione miejscami. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.
21 sie 2011, 13:27
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
Nie chce nic mówić i krakać.
Jestem ciekawy kiedy "słabsi" się odezwą że teraz oni mają utrudniony dostęp do Kamiennego i ewentualnych diamentów nie ukrywajmy to jest główna przyczyna bicia kamiennego .
A ubicie dwóch monstrów jedną brzytwą bez naprawy może być trudne ;)
Coraz większe motanie z tymi monstrami :)
21 sie 2011, 13:48
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Percival
2011-08-21 15:27:23 Nie chce nic mówić i krakać.
Jestem ciekawy kiedy "słabsi" się odezwą że teraz oni mają utrudniony dostęp do Kamiennego i ewentualnych diamentów nie ukrywajmy to jest główna przyczyna bicia kamiennego .
A ubicie dwóch monstrów jedną brzytwą bez naprawy może być trudne ;)
Coraz większe motanie z tymi monstrami :)

------

Kamienny Strażnik
Atak 88
Obrona 98
Zrecznosc 70
Szybkosc 50
Szansa Trafienia 40
Szansa Uniku 30
Kondycja 8000
Zdrowie 130000
Zuzycie Ko Atak 5
Zuzycie Ko Obrona 3
Max Poziom Gracza do podjęcia walki = 30

Olbrzymi Szkielet
Atak 66
Obrona 77
Zrecznosc 50
Szybkosc 60
Szansa Trafienia 90
Szansa Uniku 80
Kondycja 6000
Zdrowie 90000
Zuzycie Ko Atak 6
Zuzycie Ko Obrona 3
Max Poziom Gracza do podjęcia walki = brak

Jak widać Olbrzymi Szkielet jest łatwiejszy do pokonania. Można dostać się łatwo do Złego Babocha. Nie trzeba walczyć z Olbrzymim Szkieletem, aby dostać sie do Kamiennego Strażnika, gdyż jest możliwość dopłynięcia do niego szybkim rejsem. Nie widzę zatem żadnego problemu.
21 sie 2011, 13:56
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
hehe wy widzicie cyferki
a my wiemy jak to jest w konfrontacji z grą

zobaczymy czy się przyjmie ta zmiana :)

aa i teraz zaprzeczasz słowom Mano który pisał że słabe monstra mają być dla niższych poziomów :)
a tu pokazujesz że słabego szkeleta może bić każdy
a przeciętnego kamiennego tylko do 30 :)

widać konsekwencje w działaniu :)
21 sie 2011, 14:30
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Więc roszada monstrów była zbędna, gdyż wystarczyło zrobić roszadę samego ograniczenia. Dobrze Cię zrozumiałem?
Napiszcie, proszę, czy takie rozwiązanie będzie według Was dobrym. Jeżeli tak, zastosuję tą ostatnią zmianę w tej kwestii.
21 sie 2011, 17:49
Percival
mężczyzna Percival

Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
Nie chce sam tu decydować ale chyba od początku o to chodzi w temacie monstrów że zmiana z blokadą była nie potrzeba
wykazała to sytuacja z skurczybykiem (został odblokowany)
temat diamentów, zostanie teraz jakoś naprawiony odblokowaniem kamiennego i jednocześnie umożliwienie szybkiego dostępu na wyspę.

Niedługo ktoś pewnie poruszy temat Wippera na razie skóry wippera nie są aż tak potrzebne ale w przyszłości ? Mogą być potrzebne i zacznie się dyskusja :)
27 sie 2011, 14:53
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Witam graczy :-)

Od dłuższego czasu dręczy nas, bogów, sprawa naprawy amuletów i pierścieni w miejscu naprawy broni.

Jest to bardzo nielogiczne, żeby wisiorki zrobione z klejnotów naprawiać przy użyciu stali. Chyba sie zgodzicie? :-)

Ponadto chcielibyśmy wprowadzać potężniejsze amulety, pierścienie, z większą wytrzymałością. Nie chcemy jednak tego robić, dopóki naprawa stalą będzie robić z nich przedmioty wielorazowego użytku, nieśmiertelne zabawki dla najlepszych :-)

Co do surowców, postaram się, aby potężniejsze artefakty były możliwe do wyprodukowania z "flaków" z monstrów będących w Waszym zasięgu.

Stworzyłem niedawno lokację "Lita Skała", która daje możliwość pozyskania klejnotów. Istnieje kasyno, gdzie do wygrania jest diament. Wypadają one jako miły efekt uboczny kopania surowców. Wypadają z monstrów. Jest ich naprawdę wiele, a to dość osobliwe, by klejnotów było jak kamieni na drodze :-)

Dorzucę lepsze amulety pod warunkiem, że się zgodzicie na zablokowanie ich naprawy.

Proszę o wypowiedź graczy! :-)
27 sie 2011, 15:02
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Pamiętajcie, że za tym pójdzie np zwiększenie wytrzymałości już istniejących amuletów i pierścieni :-)

27 sie 2011, 15:04
dexak
kobieta dexak

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
logiczne, naprawiam sprzę t teraz 250 stali na uzbrojenie, a na amulety drugie tyle , paranoja.Niech będą w zasięgu, możliwa trudność w zdobyciu detali ,ale niższe poziomy na zrobienie artefaktu, lub na odwrót łatwiejsze zdobycie ale trudniejsze zrobienie , tak jak w garbarzu zrobienie pasa wipera. Nie wiem chyba pasa artemidy to sie w grze nie doczekam, słabo z moją cierpliwością :)


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved