27 sie 2011, 15:09
Percival
Postów: 921
Pomógł: 0
Reputacja: 2
|
Dex dobra
ale poziomy ponad 25 nie mogą bić słabych monstrów
bez amuletów i pierścieni daleko nie ujedziesz
do smoka, badocha, a nawet głupiego olbrzyma nie podjedziesz bez nich
a jak to się rozsypie no to po zabawie
wiadomo naprawa jest uciążliwa
ale lepiej wymyślić coś lepszego do naprawy świecidełek
a nie zabierać je nam
jeśli chcecie zmieniać to tylko przemyślcie to tak abyśmy nie zostali bez świecidełek przez pochopne zmiany |
|
27 sie 2011, 15:09
Tiri
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
kasyno odpada. Tajemnicą nie jest , że zostało zmniejszone wygrywanie :P Teraz zjada kasę jak szalone. Bo gracze płakali , że to rozwali gre. A Ci co najbardziej płakali NAJPIERW obłowili się tam mamoną po pachy, a jak już zapewnili sobie bogactwo zaczeli płacz.
Beksy.
(i tak was okradnę)
Nie przeczę, że nie było w tym racji bo troszkę to grę rozwalało, ale przynajmniej było fajnie :D
A z czego ja teraz będę żyć? ;)
Kasyno mi zamkneli bo był płacz.
Nabijanie samogonem kradzieży zmniejszyli bo płacz.
Moje dwa główne źródła dochodów się urwały a nie będę zawalać przy kopaniu kamieni bo to nudne. Dlatego będę Was wszystkich okradać jak leci :P
;) ;)
A co do rozwalania się amuletów i ich naprawy... to nie zostało powiedziane czym je naprawiać jeśli nie stalą. Może lepiej żeby one się nie rozwalały? ;)
Zgadzam się, że nielogiczne alby je naprawiać stalą, ale czym np?
Ps
gdzie ta lita skała ]:-> |
|
27 sie 2011, 15:10
dexak
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
a tak mi sie coś pomyślało , a może jakieś questy na zdobycie artefaktu w postaci amuletu lub pierścienia bo za kase to sie nie opłaca , sam sobie zarobię :/, a jeśli by jakiś kamyk do amuletu, lub cały, tak jak łza syreny( nie wiem do czego wogóle ten amulet) lub tylko przez zrobienie questa, jakiś detal do amuletu, to co innego :) |
|
27 sie 2011, 15:13
dexak
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
a tak dodam za Tiri może faktycznie czymś minnym naprawiać i czym innym płacić , lub jakaś magia może do zreperowania, pozyskanie umiejętności do naprawy, to by było coś :)
|
|
27 sie 2011, 15:18
Voldemort
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
ooo! dobre, a tak dodam , może pękająca oprawa amuletu naprawa za złoto u jubilera, oj dobrze dobrze :) , albo wymiana kamienia szlachetnego, w końcu kamień filozoficzny by do czegoś służył he he :) |
|
27 sie 2011, 15:28
Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
|
Pociągnę drugi wątek:
Drastyczne zmniejszenie doswiadczenia za monstra.
Wiem, że obecnie z takiego cyklopa można "zdjąć" nawet i 1000 doświadczenia i jeszcze dostać za to trofkę :-)
To doświadczenie zostałoby zmniejszone pięciokrotnie (może więcej).
Druga opcja, TRUDNA do zrobienia, to uzależnienie ilości zdobywanego doświadczenia od poziomu gracza. Zatem taki "przysłowiowy Dunkan" dostanie z cyklopa np 100 - 150 ekspa, natomiast gracz, wykidajło na 15 poziomie około 400 - 500.
Pozytywnym efektem tej zmiany byłoby odblokowanie większości monstrów.
Co o tym myślicie? |
|
27 sie 2011, 15:34
Attagen
Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
|
Jako os. która nabiła exp bijąc i biegając myśle że moge się wypowiedzieć
Uważam, że opcja uzależnienia exp od profesji i poziomu jest lepszym pomysłem
Bo znajomy ostatnio ubił skurcza na pizkim poziomie bodaj 14 czy 13 i dostal za niego drastycznie mało exp
Ograniczenie takei spowolni rozwój ludzi którzy głównei biją co też nie jest dobre. Jak zaczną mnie kupcy co całą energie marnują na przerabianie i na tym zarabiają zaczną mnie doganiać w poziomach to będzie średnio jako że bicie monstrów z którymi ja mam szanse nie dają tak wysokich zarobków (jednak jakeistam czasami są jednak..) jak produkcja stali czy prowiantu.. lub eliksirów |
|
27 sie 2011, 16:04
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Jestem przeciwny wszelkim zmianom tego co jest..
Odwoływanie sie do logiki w grze jest bez sensu..
Smoka co prawda jeszcze nie ma,ale - będzie paszą karmiony - jako ze jest z działu lokomocja..
A powinien być dziewicami jakimi..
Noo starymi babami..niech będzie..
Amuletu typu amulet wściekłości,czy pierścień Herkulesa,- tylko teraz są do zdobycia(kupienia) przez niskopoziomowych graczy.
Produkcja - jednak dużo droższa niż naprawa...
A jeśli będzie - jednorazówka.. - nie sądze abym był w stanie - ja czy kto inny,zdobywac tyle pierścieni Herkulesa,zebym mógl odsorzedawac..
Nowości - jeśli będą - a prosze bardzo - niech będą jednorazowe..z dużą czy mała wytrzymką... - wedle woli bogów.
Jeszcze o zmianach...
Podobno - ograniczenie poziomowe..miało zwiększyć dostępnośc bicia dla młodszych graczy.. - czy zwiększyło??
Chyba nie..
Są już nastepni w kolejce do bicia..i monster nadal mało.
Monstra na wyspie - Feniks...Byłyby fajne gdyby dawały co atrakcyjnego...
Sam fakt,że są - nie zacheca bardzo do ich bicia..
Do czego serce golema zastosować?Na razie blokuje miejsce w magu...
Apeluję - nie zmieniać tego co jest..
Dokładać nowe..ale w przemyślany sposób..
Expa za bicie...- też bez zmian...
Jak ktoś bije to ma,a jak nie to figa z makiem... |
|
27 sie 2011, 16:07
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Pierna de Dios
2011-08-27 17:28:24 Pociągnę drugi wątek:
Drastyczne zmniejszenie doswiadczenia za monstra.
Wiem, że obecnie z takiego cyklopa można "zdjąć" nawet i 1000 doświadczenia i jeszcze dostać za to trofkę :-)
To doświadczenie zostałoby zmniejszone pięciokrotnie (może więcej).
Druga opcja, TRUDNA do zrobienia, to uzależnienie ilości zdobywanego doświadczenia od poziomu gracza. Zatem taki "przysłowiowy Dunkan" dostanie z cyklopa np 100 - 150 ekspa, natomiast gracz, wykidajło na 15 poziomie około 400 - 500.
Pozytywnym efektem tej zmiany byłoby odblokowanie większości monstrów.
...................
Cyklop daje diament...więc powyzsze pozostanie zyczeniem,że Dunkan czy ja,czy jeszcze kto inny nie będzie go bił... |
|
27 sie 2011, 17:49
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Trafiłeś Magus Surivus w stopę i zadałeś mu 292 obrażeń i 10 obrażeń od magii wody
Oooo.. to jest zmiana:)))
To rozumiem:)))
Super:)))
Dziękuję:)))) |
|