|
forum gry mmorpg
Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY
15 paź 2014, 12:29
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
pamiętaj, że tarczownik wydaje 10 PW, to jak elf z łukiem i czarem, wszystko zależy jak postać zbudujesz |
|
15 paź 2014, 12:34
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Żaden czar nie daje ponad 100 do obrony... Albo robimy postacie zbilansowane pod PvP albo nie...na razie jest duża przewaga tarczownika. |
|
15 paź 2014, 12:47
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
No i odało mi się wygrać elfem łucznikiem z tarczownikiem, rozdając innaczej punkty, nie zawsze wygrywa, ale chyba o to chodzi |
|
15 paź 2014, 12:50
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Nie zawsze, przynajmniej 40% ^^ |
|
15 paź 2014, 13:04
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
nie, koło 20, ale to jeszcze do dopracowania, źle kombinujesz, po co elfowi dawać do obrony, jeżeli to on pierwszy atakuje, więcej w atak, tak aby na zasięgu tarczownika zdjął, niestety nie znam działania czarów, więc wykorzystanie PW nie będzie równe |
|
15 paź 2014, 13:14
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Jak dasz do symulacji to z chęcią sprawdzę ;) |
|
15 paź 2014, 13:50
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
elf Khel |
|
15 paź 2014, 15:12
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Żywiołem i owszem...ale zwykłym się nie przebijesz ;) |
|
15 paź 2014, 21:38
Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 38
Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
|
Monstra również czasem łatwiej z żywioła :) |
|
29 paź 2014, 15:01
Mano De Dios
|
Witam wszystkich
Mam do przekazania smutną informację. Przynajmniej dla mnie. Niestety nie będę w stanie zakończyć bilansu w ciągu najbliższych kilku dni (czy nawet tygodni), tak jak planowałem.
Świat okazał się zbyt złożony i założenia, które przyjąłem na początku niekoniecznie muszą być właściwe. Nie mówię, że takie nie są, ale nie mam pewności również, że są. To co już zostało zbilansowane, tzn uzbrojenie, monstra i NPC, prawdopodobnie takie już (mniej więcej) zostanie.
Do zakończenia bilansu zostało ustawienie produkcji, wytrzymałości wszystkich elementów uzbrojenia, dopracowania magii, ustawienie parametrów eliksirów i prawdopodobnie również częściowo amuletów i pierścieni. Niby niewiele, ale żeby całość gry miała ręce i nogi, trzeba to zrobić porządnie. Ja obecnie nie mam już dość czasu by zrobić to porządnie, a byle jak nie zamierzam. Smoczy Jeźdźcy pomimo systemu mikropłatności nadal nie są grą przynoszącą jakiekolwiek korzyści finansowe, a żyć z czegoś trzeba... Dlatego z wielkim żalem zawieszam na razie sprawę bilansu, a wrócę do niej gdy tylko będę mógł. Prawdopodobnie temat znów ożyje za około 3 miesiące, choć nie wykluczam możliwości, że znajdę czas i energię, by zakończyć go w międzyczasie pracy nad projektem komercyjnym.
Jeśli chodzi o inne prace w SJ to możecie spodziewać się w najbliższym czasie kilku małych, hmm.. udogodnień, które zostały zaprogramowane już wcześniej, a teraz czekają tylko na przetestowanie. Pozostałe tematy, podobnie jak bilans, zostają wstrzymane.
Oczywiście gdyby pojawiły się jakieś krytyczne błędy w grze, będę interweniował.
Chciałbym zapewnić Was jeszcze odnośnie jednej rzeczy - bilans na pewno zostanie zakończony, a gra wciąż będzie udoskonalana i rozwijana, a po zakończeniu i wprowadzeniu bilansu zaczniemy również kampanię marketingową, abyśmy wszyscy zobaczyli wreszcie jak Maeteria zapełnia się tysiącami postaci :)
Serdeczne pozdrowienia |
|
|
|