|  | 
						forum gry mmorpg
	Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY
		
			
										
							| 15 paź 2014, 12:29 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | pamiętaj, że tarczownik wydaje 10 PW, to jak elf z łukiem i czarem, wszystko zależy jak postać zbudujesz |  |  
							| 15 paź 2014, 12:34 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Żaden czar nie daje ponad 100 do obrony...  Albo robimy postacie zbilansowane pod PvP albo nie...na razie jest duża przewaga tarczownika. |  |  
							| 15 paź 2014, 12:47 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | No i odało mi się wygrać elfem łucznikiem z tarczownikiem, rozdając innaczej punkty, nie zawsze wygrywa, ale chyba o to chodzi |  |  
							| 15 paź 2014, 12:50 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Nie zawsze, przynajmniej 40% ^^ |  |  
							| 15 paź 2014, 13:04 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | nie, koło 20, ale to jeszcze do dopracowania, źle kombinujesz, po co elfowi dawać do obrony, jeżeli to on pierwszy atakuje, więcej w atak, tak aby na zasięgu tarczownika zdjął, niestety nie znam działania czarów, więc wykorzystanie PW nie będzie równe |  |  
							| 15 paź 2014, 13:14 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Jak dasz do symulacji to z chęcią sprawdzę ;) |  |  
							| 15 paź 2014, 13:50 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | elf Khel |  |  
							| 15 paź 2014, 15:12 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Żywiołem i owszem...ale zwykłym się nie przebijesz ;) |  |  
							| 15 paź 2014, 21:38 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | Monstra również czasem łatwiej z żywioła :) |  |  
							| 29 paź 2014, 15:01 
   
  Mano De Dios | Witam wszystkich 
 Mam do przekazania smutną informację. Przynajmniej dla mnie. Niestety nie będę w stanie zakończyć bilansu w ciągu najbliższych kilku dni (czy nawet tygodni), tak jak planowałem.
 
 Świat okazał się zbyt złożony i założenia, które przyjąłem na początku niekoniecznie muszą być właściwe. Nie mówię, że takie nie są, ale nie mam pewności również, że są. To co już zostało zbilansowane, tzn uzbrojenie, monstra i NPC, prawdopodobnie takie już (mniej więcej) zostanie.
 
 Do zakończenia bilansu zostało ustawienie produkcji, wytrzymałości wszystkich elementów uzbrojenia, dopracowania magii, ustawienie parametrów eliksirów i prawdopodobnie również częściowo amuletów i pierścieni. Niby niewiele, ale żeby całość gry miała ręce i nogi, trzeba to zrobić porządnie. Ja obecnie nie mam już dość czasu by zrobić to porządnie, a byle jak nie zamierzam. Smoczy Jeźdźcy pomimo systemu mikropłatności nadal nie są grą przynoszącą jakiekolwiek korzyści finansowe, a żyć z czegoś trzeba... Dlatego z wielkim żalem zawieszam na razie sprawę bilansu, a wrócę do niej gdy tylko będę mógł. Prawdopodobnie temat znów ożyje za około 3 miesiące, choć nie wykluczam możliwości, że znajdę czas i energię, by zakończyć go w międzyczasie pracy nad projektem komercyjnym.
 
 Jeśli chodzi o inne prace w SJ to możecie spodziewać się w najbliższym czasie kilku małych, hmm.. udogodnień, które zostały zaprogramowane już wcześniej, a teraz czekają tylko na przetestowanie. Pozostałe tematy, podobnie jak bilans, zostają wstrzymane.
 Oczywiście gdyby pojawiły się jakieś krytyczne błędy w grze, będę interweniował.
 
 Chciałbym zapewnić Was jeszcze odnośnie jednej rzeczy - bilans na pewno zostanie zakończony, a gra wciąż będzie udoskonalana i rozwijana, a po zakończeniu i wprowadzeniu bilansu zaczniemy również kampanię marketingową, abyśmy wszyscy zobaczyli wreszcie jak Maeteria zapełnia się tysiącami postaci :)
 
 Serdeczne pozdrowienia
 |  |  |  |