o grze
smokopedia
forum gry
darmowa gra
rasy
profesje
przedmioty
uzbrojenie
produkcja
inne
broń jednoręczna
broń dwuręczna
różdżki dwuręczne
łuki
tarcze
hełmy
napierśniki
naramienniki
nagolenniki
rękawice
buty
pasy
płaszcze
środki transportu
amulety
pierścienie
AMULETY
srebrny łańcuch
Obrona:
+10
Szansa trafienia:
+20
Szansa uniku:
+30
Wytrzymałość:
2500
medalion kociej zwinności
Szansa trafienia:
+25
Szansa uniku:
+25
Wytrzymałość:
2000
naszyjnik ochronny
Obrona:
+10
Szansa uniku:
+15
Wytrzymałość:
1000
amulet feniksa
Obrona przed magią ognia:
50
Wytrzymałość:
2000
Wymagany poziom: 12
amulet wulkaniczny
Obrona przed magią ziemi:
50
Wytrzymałość:
2000
Wymagany poziom: 12
łza syreny
Obrona przed magią wody:
50
Wytrzymałość:
2000
Wymagany poziom: 12
medalion tchnienia
Obrona przed magią wiatru:
50
Wytrzymałość:
2000
Wymagany poziom: 12
amulet wściekłości
Atak:
+25
Zdrowie:
+20
Szansa trafienia:
+50
Wytrzymałość:
7500
Wymagany poziom: 16
tęczowy medalion
Obrona przed magią ognia:
50
Obrona:
+30
Kondycja:
+30
Zdrowie:
+40
Szansa trafienia:
+20
Szansa uniku:
+30
Wytrzymałość:
10000
Wymagana inteligencja: 23
Wymagany poziom: 18
kolia Hekate
Obrona przed magią wody:
50
Obrona przed magią wiatru:
50
Obrona:
+30
Kondycja:
+40
Zdrowie:
+60
Szansa trafienia:
+50
Szansa uniku:
+50
Wytrzymałość:
12500
Wymagana inteligencja: 23
Wymagany poziom: 18
amulet dzikiego szału
Atak:
+50
Szansa trafienia:
+100
Wytrzymałość:
12500
Wymagany poziom: 18
złota kolia
Obrona przed magią wody:
50
Obrona przed magią wiatru:
50
Obrona przed magią ziemi:
50
Obrona:
+60
Zdrowie:
+100
Szansa uniku:
+100
Wytrzymałość:
17500
Wymagany poziom: 22
Smoczy Jeźdźcy
2008-2025 All Rights Reserved