CENNE SUROWCE
Nazwa
Bonus
Skąd wziąć
Do czego potrzebny
topaz
Magia wody: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia złota - Górski potok Jako trofeum z monstrum: - Cyklop - Behemot - Meduza - Zły Baboch - Smoczyca - Golem Jako składnik w produkcji:
- łza syreny - deszczowiec - pierścień percepcji - sygnet władcy ametyst
Magia wiatru: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia żelaza - Lita skała Jako trofeum z monstrum: - Rzeźnik Szuwarek - Kościany Smok - Gryf - Feniks Jako składnik w produkcji:
- medalion tchnienia - cienka wiatrówka - srebrny łańcuch diament
Obrażenia fizyczne: 20%
Do wydobycia w:
- Kamieniołom - Wyschnięte jezioro - Lita skała Jako trofeum z monstrum: - Zielony Smok - Kościany Smok - Minotaur - Kamienny Strażnik - Zły Baboch - Wywerna Królewska - Golem - Centaurus Jako składnik w produkcji:
- amulet wściekłości - amulet dzikiego szału rubin
Magia ognia: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia siarki - Lita skała Jako trofeum z monstrum: - Magus Surivus - Bagienny Smok - Kościany Smok - Totutotam - Minotaur - Behemot - Feniks - Cementar - Centaurus Jako składnik w produkcji:
- amulet wściekłości - amulet feniksa - płaszcz przeciwsłoneczny - pierścionek Szanelle - Płomień Maeterii szmaragd
Magia ziemi: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia węgla - Lita skała Jako trofeum z monstrum: - Gryf - Minotaur - Behemot - Olbrzymi Szkielet Jako składnik w produkcji:
- amulet wulkaniczny - topór bojowy - kufajka kamieniarza - tęczowy medalion - pierścionek Szanelle - rękawice płytowe Biała Perła
Magia wody: 15%
Do wydobycia w:
- Zapomniane łowisko Jako trofeum z monstrum: - Nocny Marek - Syrena Jako składnik w produkcji:
- zbroja biała - tęczowy medalion Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 30%
Do wydobycia w:
- Morskie Łowisko Jako trofeum z monstrum: - Wywerna Królewska - Czarny Smok - Manitou Smoczy Agat
Magia ognia: 15%
Do wydobycia w:
- Kopalnia siarki Jako trofeum z monstrum: - Manitou - Centaurus - Czerwony Smok Jako składnik w produkcji:
- Płomień Maeterii Oko Cyklonu
Magia wiatru: 15%
Do wydobycia w:
- Kopalnia żelaza Jako trofeum z monstrum: - Manitou Jako składnik w produkcji:
- lekka zbroja elfów - włócznia Prometeusza Serce Maeterii
Magia ziemi: 15%
Do wydobycia w:
- Pole zboża Jako trofeum z monstrum: - Nocny Marek - Manitou Jako składnik w produkcji:
- Łamacz Czaszek - włócznia Prometeusza większy topaz
Magia wody: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 topazy i 60MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większy ametyst
Magia wiatru: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 ametysty i 60MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większy diament
Obrażenia fizyczne: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 diamenty i 60MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większy rubin
Magia ognia: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 rubiny i 60MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większy szmaragd
Magia ziemi: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 szmaragdy i 60MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większa Biała Perła
Magia wody: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 białe perły i 100MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większa Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 40%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 czarne perły i 110MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większy Smoczy Agat
Magia ognia: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 smocze agaty i 100MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większe Oko Cyklonu
Magia wiatru: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 oka cyklony i 100MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
większe Serce Maeterii
Magia ziemi: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 serca Maeterii i 100MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży topaz
Magia wody: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe topazy i 120MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży ametyst
Magia wiatru: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe ametysty i 120MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży diament
Obrażenia fizyczne: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe diamenty i 120MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży rubin
Magia ognia: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe rubiny i 120MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży szmaragd
Magia ziemi: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe szmaragdy i 120MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duża Biała Perła
Magia wody: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe białe perły i 200MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duża Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 55%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe czarne perły i 220MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duży Smoczy Agat
Magia ognia: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe smocze agaty i 200MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duże Oko Cyklonu
Magia wiatru: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe oka cyklonu i 200MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
duże Serce Maeterii
Magia ziemi: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe serca Mateterii i 200MM
do ulepszania broni i uzbrojenia
|