CENNE SUROWCE

Nazwa
Bonus
Skąd wziąć
Do czego potrzebny
topaz
topaz
Magia wody: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia złota
- Górski potok

Jako trofeum z monstrum:
- Cyklop
- Behemot
- Meduza
- Zły Baboch
- Smoczyca
- Golem

 
Jako składnik w produkcji:
- łza syreny
- deszczowiec
- pierścień percepcji
- sygnet władcy

 
ametyst
ametyst
Magia wiatru: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia żelaza
- Lita skała

Jako trofeum z monstrum:
- Rzeźnik Szuwarek
- Kościany Smok
- Gryf
- Feniks

 
Jako składnik w produkcji:
- medalion tchnienia
- cienka wiatrówka
- srebrny łańcuch

 
diament
diament
Obrażenia fizyczne: 20%
Do wydobycia w:
- Kamieniołom
- Wyschnięte jezioro
- Lita skała

Jako trofeum z monstrum:
- Zielony Smok
- Kościany Smok
- Minotaur
- Kamienny Strażnik
- Zły Baboch
- Wywerna Królewska
- Golem
- Centaurus

 
Jako składnik w produkcji:
- amulet wściekłości
- amulet dzikiego szału

 
rubin
rubin
Magia ognia: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia siarki
- Lita skała

Jako trofeum z monstrum:
- Magus Surivus
- Bagienny Smok
- Kościany Smok
- Totutotam
- Minotaur
- Behemot
- Feniks
- Cementar
- Centaurus

 
Jako składnik w produkcji:
- amulet wściekłości
- amulet feniksa
- płaszcz przeciwsłoneczny
- pierścionek Szanelle
- Płomień Maeterii

 
szmaragd
szmaragd
Magia ziemi: 20%
Do wydobycia w:
- Kopalnia węgla
- Lita skała

Jako trofeum z monstrum:
- Gryf
- Minotaur
- Behemot
- Olbrzymi Szkielet

 
Jako składnik w produkcji:
- amulet wulkaniczny
- topór bojowy
- kufajka kamieniarza
- tęczowy medalion
- pierścionek Szanelle
- rękawice płytowe

 
Biała Perła
Biała Perła
Magia wody: 15%
Do wydobycia w:
- Zapomniane łowisko

Jako trofeum z monstrum:
- Nocny Marek
- Syrena

 
Jako składnik w produkcji:
- zbroja biała
- tęczowy medalion

 
Czarna Perła
Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 30%
Do wydobycia w:
- Morskie Łowisko

Jako trofeum z monstrum:
- Wywerna Królewska
- Czarny Smok
- Manitou

 
 
Smoczy Agat
Smoczy Agat
Magia ognia: 15%
Do wydobycia w:
- Kopalnia siarki

Jako trofeum z monstrum:
- Manitou
- Centaurus
- Czerwony Smok

 
Jako składnik w produkcji:
- Płomień Maeterii

 
Oko Cyklonu
Oko Cyklonu
Magia wiatru: 15%
Do wydobycia w:
- Kopalnia żelaza

Jako trofeum z monstrum:
- Manitou

 
Jako składnik w produkcji:
- lekka zbroja elfów
- włócznia Prometeusza

 
Serce Maeterii
Serce Maeterii
Magia ziemi: 15%
Do wydobycia w:
- Pole zboża

Jako trofeum z monstrum:
- Nocny Marek
- Manitou

 
Jako składnik w produkcji:
- Łamacz Czaszek
- włócznia Prometeusza

 
większy topaz
większy topaz
Magia wody: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 topazy i 60MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większy ametyst
większy ametyst
Magia wiatru: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 ametysty i 60MM  
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większy diament
większy diament
Obrażenia fizyczne: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 diamenty i 60MM  
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większy rubin
większy rubin
Magia ognia: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 rubiny i 60MM  
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większy szmaragd
większy szmaragd
Magia ziemi: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 szmaragdy i 60MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większa Biała Perła
większa Biała Perła
Magia wody: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 białe perły i 100MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większa Czarna Perła
większa Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 40%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 czarne perły i 110MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
większy Smoczy Agat
większy Smoczy Agat
Magia ognia: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 smocze agaty i 100MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
większe Oko Cyklonu
większe Oko Cyklonu
Magia wiatru: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 oka cyklony i 100MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
większe Serce Maeterii
większe Serce Maeterii
Magia ziemi: 20%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 serca Maeterii i 100MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duży topaz
duży topaz
Magia wody: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe topazy i 120MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
duży ametyst
duży ametyst
Magia wiatru: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe ametysty i 120MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duży diament
duży diament
Obrażenia fizyczne: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe diamenty i 120MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duży rubin
duży rubin
Magia ognia: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe rubiny i 120MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
duży szmaragd
duży szmaragd
Magia ziemi: 45%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe szmaragdy i 120MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duża Biała Perła
duża Biała Perła
Magia wody: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe białe perły i 200MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia 
duża Czarna Perła
duża Czarna Perła
Obrażenia fizyczne: 55%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe czarne perły i 220MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duży Smoczy Agat
duży Smoczy Agat
Magia ognia: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe smocze agaty i 200MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duże Oko Cyklonu
duże Oko Cyklonu
Magia wiatru: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe oka cyklonu i 200MM 
do ulepszania broni i uzbrojenia  
duże Serce Maeterii
duże Serce Maeterii
Magia ziemi: 30%
powstaje po przetopieniu w Transformatorze Maeterii za 3 większe serca Mateterii i 200MM  
do ulepszania broni i uzbrojenia  
Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved