ELIKSIRY
Nazwa
Działanie
Czas działania
Skąd wziąć
![]() amok
Zwiększa:
Atak: +15 Szansa trafienia: -5
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- kamieniarz ![]() cieciorkówka
Zwiększa:
Obrona przed magią ziemi: +30
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- gorzelnik ![]() dekokt anonima
Pozwala zmianę nazwy postaci. Należy się udać do chaty wiedźmy Nienawidki
n/d
Do wyprodukowania u:
- zielarz ![]() dekokt drapieżnika
Zwiększa:
Atak: +50 Szansa trafienia: +100 Zdrowie max w walce: -50
6000 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() eliksir demencji
Pozwala zapomnieć wyszkolenie danej broni i odzyskać stracone PW
n/d
Jako trofeum z monstrum:
- Rzeźnik Szuwarek ![]() eliksir żądzy krwi
Zwiększa:
Atak: +20
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik Jako trofeum z NPC: - Kanibal ![]() flamina
Zwiększa atak magią ognia u smoków
n/d
Do wyprodukowania u:
- zielarz ![]() kawa
Zwiększa:
Zdrowie max w walce: -25 Kondycja max w walce: +150
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- plantator ![]() koktajl homo-niewiadomo
Pozwala zmienić płeć. Należy się udać do chaty wiedźmy Nienawidki.
n/d
![]() koktajl tabula rasa
Powoduje wyzerowanie statystyk postaci w celu ich ponownego przydzielenia. Należy się udać do chaty wiedźmy Nienawidki.
n/d
![]() krew lisa
Zwiększa:
Szybkosc: +50
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- myśliwy ![]() meskalina
Zwiększa:
Obrona: +15 Szybkosc: -10
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- destylarz ![]() mięsna herbata
Zwiększa:
Atak: +25 Szansa trafienia: -50 Zdrowie max w walce: +300 Kondycja max w walce: +300
6000 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() mikstura kamiennej skóry
Zwiększa:
Obrona: +20
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() mikstura reinkarnacji
Sprawia, że gracz zmienia rasę na wybraną przy okazji zerując statystyki. Należy się udać do chaty wiedźmy Nienawidki.
n/d
![]() mikstura zapomnienia
Pozwala zapomnieć wybrany zawód i odzyskać 3 punkty wiedzy. Należy się udać do chaty wiedźmy Nienawidki
n/d
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() nalewka babuni
Zwiększa:
Obrona: +30 Szybkosc: -20
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- gorzelnik ![]() namaszczenie Meduzy
Zwiększa:
Obrona przed magią wody: +30
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() napar degradacji
Pozwala zapomnieć profesję
n/d
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() napar końskiego zdrowia
Zwiększa:
Zdrowie max w walce: +200
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- hodowca ![]() napar korzenny
Zwiększa:
Kondycja max w walce: +100
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- zielarz Jako trofeum z NPC: - Obłąkany Pustelnik ![]() napar rejterady
Pozwala opuścić klan do którego gracz aktualnie należy.
n/d
Jako trofeum z monstrum:
- Gryf ![]() skleroza kuglarza
Pozwala zapomnieć wyuczone czary i odzyskać stracone PW
n/d
![]() śliwowica
Zwiększa:
Obrona przed magią wiatru: +30
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- gorzelnik ![]() smocze łzy
Zwiększa:
Obrona przed magią ognia: +30
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() smoczy owoc
Zwiększa:
Obrona: +50 Szansa trafienia: +200 Szansa uniku: +200 Obrona przed magią ognia: +40
6000 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() sokoli wzrok
Zwiększa:
Szansa trafienia: +80
600 sek.
Do wyprodukowania u:
- alchemik ![]() szał rzeźnika
Zwiększa:
Atak: +20 Szansa trafienia: -10 Szansa uniku: -10
300 sek.
Do wyprodukowania u:
- masarz ![]() tabaka
Zwiększa:
Szansa uniku: +80
600 sek.
Do wyprodukowania u:
- plantator |