Wampir:

 Ta tajemnicza rasa powstała, gdy świat Maeterii narodził się na nowo. Owe katharsis żyjący nazwali "bilansem świata", lecz to był koniec dominacji starych ras, a narodziny nowego rodzaju istot, nazywanych w legendach wampirami. Część z nich jest zwykłymi potworami pijącymi krew mniejszych stworzeń oraz ludzi (jeśli uda im się zakraść niepostrzeżenie), jednak powstał również bardzo inteligentny odłam tej rasy, potrafiący porozumiewać się z innymi niczym nie ustępując innym "myślącym" mieszkańcom Maeterii. 

Jednocześnie wampiry zachowały niesamowite zdolności regeneracyjne, przez co charakteryzują się sporą witalnością, porównywaną do troli. Niektórzy uważają, że wampiry zawdzięczają to jedynie piciu krwi pokonanych przeciwników, lecz ile w tym prawdy? Nie wiadomo. Ta tajemnicza rasa woli ukrywać się przed światem - nie posiada własnego miasta, gdyż woli się wtopić w tłum ludzi (których najbardziej przypomina, póki nie zajrzy się im w paszczę przyozdobioną długimi siekaczami). Nowa rasa w Smoczych Jeźdźcach ma zatem do zapisania w historii zupełnie nową kartę!

Bonusem tej rasy jest:
  • 3 punkty witalności oraz inteligencji za każdy punkt rozwoju
  • w czasie walki, część zadanych obrażeń odzyskuje w postaci zdrowia
  • zadawanie większych obrażeń przy użyciu broni jednoręcznych
Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved