|
forum gry mmorpg
Temat: Domagalnia
12 sty 2015, 11:05
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Czy dałoby radę napisać gdzieś (Wiki, smokopedia) jakie trofki z jakich monstrów wypadają ? |
|
12 sty 2015, 11:06
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Heh nie widać mojego posta, to muszę coś napisać jeszcze. |
|
12 sty 2015, 11:27
Lian-Chu
Postów: 109
Pomógł: 6
Reputacja: 17
|
Wobo napisał/a ( 2015-01-07 20:46:33):
Pierna..skoro mam rybaka mistrza to żądam PRZYWRÓCENIA poławianych ryb w podwyższonych ilościach..tzn - x3 czy x2
Niech sobie łowią ci bez zawodu,ale skoro zawód mam to - jw...
Wykończysz gre takimi zmianami całkiem...
Tym tropem poszedłbym dalej, zlikwidować przy Hebanowcu i Olchowym zagajniku wymagalność zawodu drwal, niech każdy może podejść sobie do lasku i naciąć drewna, chociażby na podniesienie warowni.
I tak jak Wobo pisze niech w tych lokacjach (łowiska i lasy) osoby z wyszkolonym zawodem mają podwyższone wydobycie x2,x3 cała reszta x1szt. |
|
13 sty 2015, 19:17
bolko
Skąd: Gäteborg
Postów: 157
Pomógł: 1
Reputacja: 7
|
katakumby dla mas
37 level 3k lekow
a alhemicy nie wszyscy maja tyle
a po piasek tez tylko podziemiami
|
|
14 sty 2015, 00:30
Tomosixien
lat 32
Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
|
Tutaj też się to nada:
Pajęczy kokon 3k
Tęczowy Medalion 10k
I uwaga HIT!
Pierścień Herkulesa... uwaga uwaga... 1667! M I S T R Z O S T W O
Z takimi wytrzymałościami pierścieni czy kokonów byłoby super... gdyby traciły 1 wytrzymy na WALKĘ, a nie na rundę.
PRZYWRÓCIĆ WYTRZYMAŁOŚĆ BIŻUTERII. I tym bardziej usunąć MM na ich produkcję, bo według słów bolka MM na nie potrzeba.
Mimo wszystko ta gra to chyba nie Pay4play? |
|
14 sty 2015, 07:12
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Domagam się aby koszty naprawy w smarowidłach wróciły do kosztów sprzed bilansu....albo wprowadzić smary do sklepów bo nie ma czym naprawiać sprzętu. |
|
14 sty 2015, 13:06
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Skrócić czas oczekiwania na walkę z monstrum do 1min. Przy tak dużej ilości potrzebnych ataków by ubić monstrum czekanie 200-300 minut to jakieś nieporozumienie ;) |
|
14 sty 2015, 13:39
Black Hunter
Skąd: Śląsk
Postów: 111
Pomógł: 24
Reputacja: 61
|
Nuca de Dios napisał/a ( 2014-05-20 08:41:24):
Dostałam ostatnio pytanie odnośnie podziału broni ze względu na typy, które możemy szkolić. Przedstawiam "notatkę roboczą" na ten temat:
Miecze 2-ręczne: brzytwa Zoltana, miecz dwuręczny, pogromca smoków
Miecze 1-ręczne: gladius, ognisty miecz, szczerbiec goblinów
Broń obuchowa 2-ręczna: ciężki młot bojowy, maczuga Herkulesa, młot runiczny, łamacz czaszek
Broń obuchowa 1-ręczna: kiścień, morgrnstern, trujący nadziak
Kłująca broń drzewcowa: dzida, trójząb Posejdona, włócznia Longinusa, włócznia myśliwska
Kłująca broń sieczna: mroczny sztylet, partyzana, sztylet
Łuki: długi łuk bojowy, havekarska kusza, łuk Artemidy, łuk Astrachański, łuk kompozytowy, łuk prosty, łuk refleksyjny, łuk Zefira
Topory 2-ręczne: egzekutor, tasak Szuwarka, topór bojowy, topór Minotaura
Topory 1-ręczne: siekierka, toporek rycerski
Różdżki 1-ręczne: magiczny patyk, palec Boga, prosta różdżka, różdżka adepta, rózga szamana, zwykła różdżka
Różdżki 2-ręczne: kostur Magnusa, włócznia Prometeusza
proszę "bogów" o aktualizację w tym temacie. |
|
14 sty 2015, 14:16
Tomosixien
lat 32
Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
|
Elendil napisał/a ( 2015-01-14 13:06:16):
Skrócić czas oczekiwania na walkę z monstrum do 1min. Przy tak dużej ilości potrzebnych ataków by ubić monstrum czekanie 200-300 minut to jakieś nieporozumienie ;)
Nie no nie przesadzajmy
minuta to trochę nie halo :P |
|
14 sty 2015, 15:18
Avi ☺
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Black Hunter napisał/a ( 2015-01-14 13:39:25):
Nuca de Dios napisał/a ( 2014-05-20 08:41:24):
Dostałam ostatnio pytanie odnośnie podziału broni ze względu na typy, które możemy szkolić. Przedstawiam "notatkę roboczą" na ten temat:
Miecze 2-ręczne: brzytwa Zoltana, miecz dwuręczny, pogromca smoków
Miecze 1-ręczne: gladius, ognisty miecz, szczerbiec goblinów
Broń obuchowa 2-ręczna: ciężki młot bojowy, maczuga Herkulesa, młot runiczny, łamacz czaszek
Broń obuchowa 1-ręczna: kiścień, morgrnstern, trujący nadziak
Kłująca broń drzewcowa: dzida, trójząb Posejdona, włócznia Longinusa, włócznia myśliwska
Kłująca broń sieczna: mroczny sztylet, partyzana, sztylet
Łuki: długi łuk bojowy, havekarska kusza, łuk Artemidy, łuk Astrachański, łuk kompozytowy, łuk prosty, łuk refleksyjny, łuk Zefira
Topory 2-ręczne: egzekutor, tasak Szuwarka, topór bojowy, topór Minotaura
Topory 1-ręczne: siekierka, toporek rycerski
Różdżki 1-ręczne: magiczny patyk, palec Boga, prosta różdżka, różdżka adepta, rózga szamana, zwykła różdżka
Różdżki 2-ręczne: kostur Magnusa, włócznia Prometeusza
proszę "bogów" o aktualizację w tym temacie.
Do mieczow dwurecznych mozesz dodac egzekutora |
|
|
|