o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
28 sty 2015, 19:45

mężczyzna Dziadek Szelma

Postów: 6
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Przypomniałem sobie. Ale i tak uważam, że z notatnikiem byłoby łatwiej.
3. Wprowadzić w questach możliwość ukrywania tych już (hłe, hłe...) zaliczonych. (Coś jak w dzienniku zdarzeń.)
UZASADNIENIE:
... bo się przejrzystość zwiększy, a poza tym wnerwia mnie ciągłe przewijanie...
28 sty 2015, 22:09
Tomosixien
mężczyzna Tomosixien
lat 32

Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Najlepiej na razie nie grać, póki Diosi się nie zainteresują tym wątkiem.
29 sty 2015, 11:38
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Domagam się by uporządkować system expa za walki. Proponuję uzależnić to od zabranych potworowi ran / kondycji. Najbardziej widać tę niesprawiedliwość w przypadku monstrów. Przegrywając z monstrum dostaje się tylko 8 expa, a nie brane jest to pod uwagę, że zabrało mu się np 10k ran...to już za głupiego orka z 300 ran dostaje się więcej expa. Za zabicie monstrum powinna być dodatkowa nagroda...80 expa to trochę mało...zwłaszcza, że masarz za zabicie krowy dostaje 67 expa :D a gdzie mu do monstrobujcy. Podobnie na bagnach w lesie i gdziekolwiek wyskakują potwory. Nie ma zbytnio różnicy czy zabija się jednego wilkołaka z 300 ran czy kilka wilkołaków mających 3000 ran. Ogólnie pomimo zmian expienie dla wojów stało się nieefektywne. Przed bilansem ciułaczowi było lepiej expić na bagnach niż w produkcji, teraz role się odwróciły i wojownik musi expić produkując...
Drugi problem to naprawy. Już wcześniej pisałem, że trzeba coś z tym zrobić, bo koszty expienia na bagnach / górach są porównywalne z kosztami bicia monstrum. Niby smary / stal miały wypadać w lokacjach ale przeskakałem kilkadziesiąt tysięcy energii i ani jedna mi nie wypadła. Poza tym trzeba zwiększyć ilość punktów naprawianych przez zestaw naprawczy, powiedzmy 3x, bo koszty naprawy się zwiększyły, konieczność napraw także, z powodu musu korzystania z pełnego uzbrojenia do walki a proces naprawczy pozostał nie zmieniony i to tez zabija expienie.
29 sty 2015, 12:12
Tomosixien
mężczyzna Tomosixien
lat 32

Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
może nie 3x naprawy więcej, bo po to zwiększono liczbę rzeczy na naprawę, by było nieco trudniej, ale 2x to na pewno!

NAPRAWIĆ ŁOWISKA DLA RYBAKÓW!!!!

NAPRAWIĆ WYTRZYMAŁOŚĆ BIŻUTERII!!!!
29 sty 2015, 13:20

mężczyzna Andretriado

Postów: 32
Pomógł: 1
Reputacja: 6
Skoro większe kamyki mają być teraz tak częste w użyciu do różnych rzeczy to może dajcie możliwość wydropienia ich z silniejszych monstrów? Bo polowanie na manitou i wypadnięcie z niego tylko czarnej perły jakoś mi się nie widzi. Już z tego monstra powinna duża co najmniej lecieć.
29 sty 2015, 14:43
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Tomosixien napisał/a (2015-01-29 12:12:18):
może nie 3x naprawy więcej, bo po to zwiększono liczbę rzeczy na naprawę, by było nieco trudniej, ale 2x to na pewno!

NAPRAWIĆ ŁOWISKA DLA RYBAKÓW!!!!

NAPRAWIĆ WYTRZYMAŁOŚĆ BIŻUTERII!!!!


Co zmieniasz....3x ma być. Kiedyś tylko łuk naprawiałeś i było ok, teraz musisz x9 naprawiać (hełm, naram, nagol etc), to te 3x to i tak rozsądnie, zwłaszcza, że jak expisz to wytrzymałość sprzętów szybko spada. Zgubienie 20k eny na bagnach to jakieś 100 smarów i stali w tej chwili :P
30 sty 2015, 21:16
Tomosixien
mężczyzna Tomosixien
lat 32

Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Elendil napisał/a (2015-01-29 14:43:26):
Tomosixien napisał/a (2015-01-29 12:12:18):
może nie 3x naprawy więcej, bo po to zwiększono liczbę rzeczy na naprawę, by było nieco trudniej, ale 2x to na pewno!

NAPRAWIĆ ŁOWISKA DLA RYBAKÓW!!!!

NAPRAWIĆ WYTRZYMAŁOŚĆ BIŻUTERII!!!!


Co zmieniasz....3x ma być. Kiedyś tylko łuk naprawiałeś i było ok, teraz musisz x9 naprawiać (hełm, naram, nagol etc), to te 3x to i tak rozsądnie, zwłaszcza, że jak expisz to wytrzymałość sprzętów szybko spada. Zgubienie 20k eny na bagnach to jakieś 100 smarów i stali w tej chwili :P


Racja, zapomniałem, że teraz we wszystkim trzeba biegać. zatem x3 to rozsądny przelicznik.


Co nie zmienia faktu, że łowiska i wytrzymałość biżuterii oraz pelerynek w dalszym ciagu jest (piiii)
01 lut 2015, 08:34
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Co to za chora zmiana, że teraz broń traci od kilku do kilkunastu wytrzymałości za jedną turę ataku? Domagam się powrotu do starego systemu 1 runda walki 1 wytrzymałość.
01 lut 2015, 20:24

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
No właśnie - DLACZEGO????? broń tyle traci?
Pogromca - 13 pkt na celny cios
01 lut 2015, 23:24
Tomosixien
mężczyzna Tomosixien
lat 32

Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
Od 14 stycznia nie mogę doczekać sie odpowiedzi w żadnej sprawie. Czy naprawdę "zarząd" ma już tą grę w poważaniu?


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved