o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Domagalnia

Autor / Czas Treść
02 lut 2015, 20:07

mężczyzna Wobo

Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
"Od 14 stycznia nie mogę doczekać sie odpowiedzi w żadnej sprawie. Czy naprawdę "zarząd" ma już tą grę w poważaniu?"

Wiesz Tomosixien odpowiedź jest prosta.

SJ to nie jest żadna gra.SJ to narzędzie badawcze.(ktoś zrobił magistra,a teraz doktorat klepie)

Uzasadniam:

W jakiej grze Autorzy dają graczom kaskę?(Za odznaki dostajemy MM)

W jakiej grze Autorzy piszą,że gra jest deficytowa,ale jednocześnie nie robią NIC,A NIC aby było inaczej?
Baa..robią wszystko aby tak zostało.
Przykład pierwszy z brzegu:
Aby sobie "poprawić "uzbrojenie trzeba kamieni,a jeszcze lepiej perełek - to wie każdy.Najlepiej duzych - a to już zarobek związany z ich transformacją.
I co?A jeden z Autorów praktycznie likwiduje ich połów - bo niby ktoś się za bardzo "dorobił"

Co to znaczy "dorobił" - za dużo złowił?No to ma farta jeśli siedzi i klika....I chwała mu za to.
Będzie - jak nie on to Ci którym sprzeda kupowali MM...

Zmiany - wszystkie na niekorzyśc graczy.Gdzie logika w tym???
CO NIBY MA do tej gry zachęcić,co ma spowodować,że gracz zostanie dłużej...

Itp,itd...

03 lut 2015, 07:37

mężczyzna Dziadek Szelma

Postów: 6
Pomógł: 0
Reputacja: 1
A ja sobie zaapeluję o przyciski x5, x10 przy wydobyciu, bo zaklikać się można...
03 lut 2015, 16:12
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Lian-Chu napisał/a (2015-01-12 11:27:39):
Wobo napisał/a (2015-01-07 20:46:33):
Pierna..skoro mam rybaka mistrza to żądam PRZYWRÓCENIA poławianych ryb w podwyższonych ilościach..tzn - x3 czy x2

Niech sobie łowią ci bez zawodu,ale skoro zawód mam to - jw...

Wykończysz gre takimi zmianami całkiem...


Tym tropem poszedłbym dalej, zlikwidować przy Hebanowcu i Olchowym zagajniku wymagalność zawodu drwal, niech każdy może podejść sobie do lasku i naciąć drewna, chociażby na podniesienie warowni.
I tak jak Wobo pisze niech w tych lokacjach (łowiska i lasy) osoby z wyszkolonym zawodem mają podwyższone wydobycie x2,x3 cała reszta x1szt.


z powodu licznych głosów tego typu postanowiliśmy przywrócić podwyższoną wydobywalność na łowiskach dla zawodu rybaka, zmiana wejdzie niebawem
03 lut 2015, 16:14
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
bolko napisał/a (2015-01-13 19:17:10):
katakumby dla mas
37 level 3k lekow
a alhemicy nie wszyscy maja tyle

a po piasek tez tylko podziemiami


katakumby jako lokacja do expienia i pozyskania surowców takich jak pajęczyny pozostaną zarezerwowane dla wysokich poziomów.

jeśli ktoś potrzebuje tylko użyć katakumb jako przejścia, istnieje opcja wyłączenia zdarzeń losowych w profilu gracza.
03 lut 2015, 16:16
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Tomosixien napisał/a (2015-01-24 00:27:13):
Widzę, że możemy się domagać, a łowiska, wytrzyma biżuterii i wirusy w banerkach dalej są...


wytrzymałość biżuterii została zmieniona. w większości na plus.

o łowiskach pisałem wyżej, a co to za wirusy w bannerkach?
03 lut 2015, 16:17
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Avi ☺ napisał/a (2015-01-25 15:00:19):
Na #@$#%% ten podatek pie..... Moze wreszcie usuniecie to bo to nic do gry nie wnosi a tylko uprzykrza gre Jak sie chce cos wystawic za cene ktora nie jest po mysli system ....


podatek bazarowy został wycofany.
03 lut 2015, 16:22
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Elendil napisał/a (2015-01-29 11:38:57):
Domagam się by uporządkować system expa za walki. Proponuję uzależnić to od zabranych potworowi ran / kondycji. Najbardziej widać tę niesprawiedliwość w przypadku monstrów. Przegrywając z monstrum dostaje się tylko 8 expa, a nie brane jest to pod uwagę, że zabrało mu się np 10k ran...to już za głupiego orka z 300 ran dostaje się więcej expa. Za zabicie monstrum powinna być dodatkowa nagroda...80 expa to trochę mało...zwłaszcza, że masarz za zabicie krowy dostaje 67 expa :D a gdzie mu do monstrobujcy. Podobnie na bagnach w lesie i gdziekolwiek wyskakują potwory. Nie ma zbytnio różnicy czy zabija się jednego wilkołaka z 300 ran czy kilka wilkołaków mających 3000 ran. Ogólnie pomimo zmian expienie dla wojów stało się nieefektywne. Przed bilansem ciułaczowi było lepiej expić na bagnach niż w produkcji, teraz role się odwróciły i wojownik musi expić produkując...
Drugi problem to naprawy. Już wcześniej pisałem, że trzeba coś z tym zrobić, bo koszty expienia na bagnach / górach są porównywalne z kosztami bicia monstrum. Niby smary / stal miały wypadać w lokacjach ale przeskakałem kilkadziesiąt tysięcy energii i ani jedna mi nie wypadła. Poza tym trzeba zwiększyć ilość punktów naprawianych przez zestaw naprawczy, powiedzmy 3x, bo koszty naprawy się zwiększyły, konieczność napraw także, z powodu musu korzystania z pełnego uzbrojenia do walki a proces naprawczy pozostał nie zmieniony i to tez zabija expienie.


zwiększone zostało doświadczenie zdobywane na grupach przeciwników NPC, nawet do 60%.

jeśli chodzi o monstra temat będzie jeszcze analizowany, gdy tylko życie pozwoli...

co do kwestii napraw - głupia pomyłka, jeden ze skryptów nie został zaktualizowany wraz z innymi podczas bilansu i stal oraz smarowidła nie pojawiały się jako znaleziska na wyżynie i bagnach. teraz powinno być ok.
03 lut 2015, 16:29
Immo
mężczyzna Immo
Skąd: Ślesin, lat 34

Postów: 48
Pomógł: 0
Reputacja: 0
proponowałbym rybakom przywrócić możliwość połowu po 2x, 3x na raz, żeby Ci co posiadają zawód nie byli pokrzywdzeni że są na równi z osobami bez zawodu i łowią tak samo
03 lut 2015, 16:42
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Elendil napisał/a (2015-02-01 08:34:46):
Co to za chora zmiana, że teraz broń traci od kilku do kilkunastu wytrzymałości za jedną turę ataku? Domagam się powrotu do starego systemu 1 runda walki 1 wytrzymałość.


W tej kwestii NIC się nie zmieniło od lat... broń i uzbrojenie od samego początku istnienia gry traciły zmienną ilość wytrzymałości zależną od uzbrojenia przeciwnika. Np jeśli broń trafia na bardzo silny pancerz traci więcej wytrzymałości niż przy uderzeniu w nieuzbrojonego szczura itd.
03 lut 2015, 18:29
Immo
mężczyzna Immo
Skąd: Ślesin, lat 34

Postów: 48
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Jak sie zalogguje i sobie poustawiam to pole z wyskakiwanymi zdarzeniami, czat ogólny i klanowy, mapke z questami i przychodzi moment gdy musze sie wylogować i marzy mi sie że po ponownym zalogowaniu wszystko będzie tak samo a jest wszystko znów porozdupczane po całym ekranie nie tam gdzie wcześniej ustawiałem. Czy da sie coś z tym zrobić?? to jest jeden z powodów wprowadzania reszty, że jestem online bo rzadko sie wylogowuje żeby mi sie znów burdel nie porobił:P


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved