03 lut 2015, 18:49
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Poza tym trzeba zwiększyć ilość punktów naprawianych przez zestaw naprawczy, powiedzmy 3x, bo koszty naprawy się zwiększyły, konieczność napraw także, z powodu musu korzystania z pełnego uzbrojenia do walki a proces naprawczy pozostał nie zmieniony i to tez zabija expienie.
Czy ta część również została zmieniona ? |
|
03 lut 2015, 18:49
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
I dodatkowo mam pytanie czy został naprawiony błąd ze zmianą zdjęcia, bo w chwili obecnej nie można zmienić raz załadowanego zdjęcia na inne ? |
|
03 lut 2015, 19:01
Mano De Dios
|
Andretriado napisał/a ( 2015-01-29 13:20:22):
Skoro większe kamyki mają być teraz tak częste w użyciu do różnych rzeczy to może dajcie możliwość wydropienia ich z silniejszych monstrów? Bo polowanie na manitou i wypadnięcie z niego tylko czarnej perły jakoś mi się nie widzi. Już z tego monstra powinna duża co najmniej lecieć.
W przypadku tego monstrum kamienie szlachetne traktujemy jako trofki "śmieciowe". Celem walki z tym potworem jest zdobycie Złodzieja Dusz - najpotężniejszego topora w grze. |
|
03 lut 2015, 19:02
Elendil
Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
|
Mano De Dios napisał/a ( 2015-02-03 16:42:59):
Elendil napisał/a ( 2015-02-01 08:34:46):
Co to za chora zmiana, że teraz broń traci od kilku do kilkunastu wytrzymałości za jedną turę ataku? Domagam się powrotu do starego systemu 1 runda walki 1 wytrzymałość.
W tej kwestii NIC się nie zmieniło od lat... broń i uzbrojenie od samego początku istnienia gry traciły zmienną ilość wytrzymałości zależną od uzbrojenia przeciwnika. Np jeśli broń trafia na bardzo silny pancerz traci więcej wytrzymałości niż przy uderzeniu w nieuzbrojonego szczura itd.
Sprawdziłem to empirycznie w walce z myszami. Miałem 4 walki z myszami. Myszy miały pancerz 4, 3, 4, 4, a moja broń traciła odpowiednio 8, 5, 9 i 7. Trochę dużo jak na mysz bez pancerza. Z tego co pamiętam i sprawdzałem kiedyś to nawet walcząc z olbrzymem moja artemida za rundę walki traciła 1 punkt wytrzymałości. |
|
03 lut 2015, 19:26
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Statystyka! rębajło Wobo Paru przeciwników: Mysz
Poziom. 37 1
Atak 131 + 504 19 + 0
Obrona 124 2
Miecz - pogromca smoków traci na myszy 13 pkt wytrzymałości.
Mano - wczesniej na rundę walki bez względu na przeciwnika tracił jeden pkt wytrzymałości.
Na bank tak było.
A jeśli nawet tracił więcej,to może jakie kilka procent na całą walkę z wyjątkowo silnym przeciwnikiem.
Powiem więcej - w wyniku tej zmiany straciłem srebrny miecz z perłami(czarne zwykłe)
Nie jestem nowicjuszem w tej grze i gdybym o tym wiedział,na pewno tak by się nie stało.
W normalnej walce(przed zmianą) na pewno wytrzymał by - miał ponad 500 wytrzymałości,a walka trwała mniej niż 200 rund.
Tyle... |
|
03 lut 2015, 19:36
Avi ☺
Skąd: Yheria, lat 33
Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
|
Ja tez jestem na 100% pewien ze teraz inaczej przelicza zuzyta wytrzymalosc |
|
03 lut 2015, 21:35
Wobo
Postów: 620
Pomógł: 0
Reputacja: 5
|
Na szczurze strata wytrzymałości - tylko 4 pkt.
Ale - przyrost wyszkolenia tylko jeden.
Aktualnie:
Miecze 2-ręczne 5 10 44685
44000x(niech będzie to 4pkt)=170000
Nie pamiętam ile dokładnie miał wytrzymki poprzednio pogromca...przyjmijmy,że 3000
170000:3000=57
57 napraw(pełnych) - czyli x10Średnio = 570
Na pewno tyle ich nie zrobiłem...
Naprawiacz I
Odznaczenie zdobyte za naprawienie broni 100 razy
Nagroda za kolejny poziom odznaczenia: 500 exp i 5 MM
240
To co pokazuje w odznakach to także naprawa innego uzbrojenia.
Więc wniosek i prośba:
MANO - przywróć poprzednie zużycie broni.
Przy tym zużyciu - srebrny miecz nie wystarcza na skurczybyka.A to już chyba nieporozumienie a nie zabawa.... |
|
03 lut 2015, 22:02
Kwapi
Postów: 534
Pomógł: 387
Reputacja: 777
|
Ja również to dokładnie pamiętam i moim przedmówcy mają rację |
|
03 lut 2015, 22:13
Tomosixien
lat 32
Postów: 45
Pomógł: 1
Reputacja: 5
|
Elendil napisał/a ( 2015-02-03 19:02:55):
Mano De Dios napisał/a ( 2015-02-03 16:42:59):
Elendil napisał/a ( 2015-02-01 08:34:46):
Co to za chora zmiana, że teraz broń traci od kilku do kilkunastu wytrzymałości za jedną turę ataku? Domagam się powrotu do starego systemu 1 runda walki 1 wytrzymałość.
W tej kwestii NIC się nie zmieniło od lat... broń i uzbrojenie od samego początku istnienia gry traciły zmienną ilość wytrzymałości zależną od uzbrojenia przeciwnika. Np jeśli broń trafia na bardzo silny pancerz traci więcej wytrzymałości niż przy uderzeniu w nieuzbrojonego szczura itd.
Sprawdziłem to empirycznie w walce z myszami. Miałem 4 walki z myszami. Myszy miały pancerz 4, 3, 4, 4, a moja broń traciła odpowiednio 8, 5, 9 i 7. Trochę dużo jak na mysz bez pancerza. Z tego co pamiętam i sprawdzałem kiedyś to nawet walcząc z olbrzymem moja artemida za rundę walki traciła 1 punkt wytrzymałości.
POTWIERDZONE INFO, tak było. Broń na rundę traciła po 1 wytrzymy, a nie losowe ilości!
Nawet często obliczałem czy mogę walczyć jeszcze daną bronią tak, by mi nie pękła podczas walki! |
|
03 lut 2015, 23:26
Mano De Dios
|
Przepraszam za wprowadzenie zamieszania - rzeczywiscie algorytm sie zmienil. Zupelnie wylecialo mi to z glowy, a nie dopatrzylem sie dzisiaj tej zmiany jak sprawdzalem w skryptach. Widocznie juz dosc pracy na dzis...
Na dniach przyjrze sie temu problemowi i byc moze zmodyfikuje obecny algorytm lub przywroce poprzedni.
Pozdrawiam |
|