| 09 paź 2014, 10:02 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Chyba, nikt mnie nie chcę słuchać i dostałem blokadę...bo co napiszę posta to mi jakieś śmieci wysyła :/ |  | 
												
							| 09 paź 2014, 10:06 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Kontynuując: 
 z przedziału 30-40 nawet 3x dłuższy czas na ubicie monstrum.
 
 3) Przeglądałem uzbrojenie pod katem magicznej obrony i się zastanawiam czy ma to sens ? Na chwilę obecną potwory atakują ogień+wiatr, ogień+ziemia, ogień+woda....po co komuś obrona woda+ziemia. Może zamiast sztywnej obrony dać 2 dodatkowe miejsca na kamienie, ale z ograniczeniem nie możliwości włożenia czarnej perły i diamentu. Wtedy każdy robiłby zestawy wg potrzeb i mogłyby powstać ciekawe komplety.
 
 PS Brakuje mi na forum możliwości skasowanie swojego posta...jak coś już zostanie napisane to koniec.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 11:39 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Jeżeli ktoś nie wierzy, że uzbrojenie znacznie zwiększy czas walki z monstrum to może sobie sprawdzić w symulatorze: Elf_w zbroi_meduza vs syrena i Elf_syrena vs syrena. Różnica w zadawanych obrażeniach 5x, przy tych samych parametrach prócz użycia zbroi i związanego z tym zużycia kondycji.
 
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 15:03 
   
  Mano De Dios | " Elfy by mieć dostęp do "najsilniejszych" broni muszą szkolić 2 typy broni." 
 nie ma w grze szkolenia kusz. podpadają one pod kategorię "łuki", więc szkolisz tylko 1 typ broni.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 15:10 
   
  Mano De Dios | Elendil: "Jeżeli ktoś nie wierzy, że uzbrojenie znacznie zwiększy czas walki z monstrum to może sobie sprawdzić w symulatorze: Elf_w zbroi_meduza vs syrena i Elf_syrena vs syrena. "
 
 Odnoszę wrażenie że nie czytasz w ogóle tego co ja tutaj piszę, tylko cały czas starasz się udowodnić swoją rację :)
 
 Zacytuje swoje słowa z 1:40 dziś w nocy:
 
 "Jutro pojawia sie juz pierwsze zbilansowane monstra... a byc moze nawet propozycje wszystkich monstrow."
 
 Drogą prostej dedukcji - monstra które widzisz w symulatorze nijak mają się do tych które zobaczysz w grze gdy bilans wejdzie w życie...
 
 
 
 
 
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 19:12 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | dziś, 17:03 Mano De Dios
 mężczyzna Mano De Dios
 facebook
 " Elfy by mieć dostęp do "najsilniejszych" broni muszą szkolić 2 typy broni."
 
 nie ma w grze szkolenia kusz. podpadają one pod kategorię "łuki", więc szkolisz tylko 1 typ broni.
 
 Mano bez obrazy, ale czytaj ze zrozumieniem....najpotężniejsze bronie to bronie dwuręczne. Jeżeli wg Twoich kategorii monstrów w punkcie 1 był super wypasiony potwór wyłącznie dla broni dwuręcznych to Elf musi szkolić i łuki/kusze, które są w 1 grupie i np miecze, które należą do broni dwuręcznych.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 19:28 
   
  Mano De Dios | Wybacz, rzeczywiście nie zrozumiałem o co Ci chodziło :) 
 Po prawdzie to sprawa będzie chyba wyglądać nieco inaczej, tzn. raczej nie przewiduję sytuacji że dana rasa (typ broni) nie będzie w stanie walczyć z jakimś monstrum. Mowa tu oczywiście o postaci z odpowiednio wysokim levelem, dopasowanym do wymogów monstrum. Po prostu niektóre rasy bedą sobie lepiej radzić z danymi monstrami, a inne z innymi. Najlepiej zobaczyć o czym mowa na przykładzie grupy dla 30 lvl, o której napisałem w ostatniej aktualności. Jeśli ktoś "pobawi" się tymi postaciami i monstrami, zobaczy że praktycznie każda postać może walczyć z każdym monstrum, ale jedne będą bardziej skuteczne "tutaj", a inne "tam"...
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 19:46 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Przeleciałem na szybko Waszą propozycję elfa z tymi monstrami....masakra. Potrzeba z 20-30 walk na monstrum, żeby je ubić....ale tutaj wszystkich zaskoczę i dobrze, bo ów elf nie ma najlepszej broni na swoim poziomie, eliksirów i leków itp. Pobawiłem się trochę swoimi modyfikacjami i powiem, że z zefirem wychodzi to zadowalająco :D Dla wyższych poziomów jest oczywiście łatwiej...tak 2x :D Pytanie jakie będzie zróżnicowanie monstrów...ile % będzie dla graczy z poziomu około 30, ile dla 40 a ile tylko dla 50 ? |  | 
												
							| 09 paź 2014, 20:25 
   
  Mosyr
								
								
																
								Skąd: Pomorskie, lat 48 Postów: 51
 Pomógł: 73
 Reputacja: 147
 
 | Więc co to będa za monstra które będzie mozna pokonac jednym pyknięciem? Smocza mysz? :) 
 Handel nie idzie bo wysokie lvl-e maja prawie wszystkie zawody i robia wszystko samemu. Produkty słabo schodza bo chociażby naprawa uzbrojenia jest bardzo prosta do wytworzenia.
 
 A teraz jeszcze monstra będzie mozna pokonac pyknięciem.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 20:32 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Robiłeś symulację, że się wypowiadasz ? |  |