| 08 paź 2014, 23:30 
   
  Mano De Dios | Elendil, wlasnie o to chodzi, ze nie mozemy wyrownac atakow bazowych broni 2-recznych i lukow/ kusz, bo w pvp uzytkownicy 2-recznych beda zawsze przegrywac. Khelgar i Dunkan rozumieja o co chodzi. 
 
 |  | 
												
							| 08 paź 2014, 23:32 
   
  Mano De Dios | Wzialem natomiast pod uwage Twoje spostrzezenia odnosnie roznic w uzbrojeniu obronnym z poziomow 18-24 i 30-36. Zostaly one troche zwiekszone. Nieznacznie, bo nie nalezy zapominac ze bronie te maja gniazda, a te powoduje jeszcze powiekszenie roznicy. |  | 
												
							| 08 paź 2014, 23:38 
   
  Mano De Dios | Zmienione zostaly wymagania poziomowe odnosnie broni i uzbrojenia "z najwyzszych polek". Poniewaz powyzej 30 poziomu postaci kazdy kolejny poziom przychodzi juz znacznie wolniej, nowe dostepne bronie beda sie tam pojawiac co 5, nie co 6 poziomow tak jak to bylo przedstawione w pierwotnej wersji szkicu.
 
 Rowniez zmienily sie wartosci wytrzymalosci uzbrojenia, gdyz zupelnie umknal nam ten temat wczesniej i wartosci te byly dosc chaotyczne.
 
 Dodatkowo zrobilismy troche zroznicowania wsrod napiersnikow.
 
 Generalnie bilans uzbrojenia przyjmuje powoli swoj koncowy wyglad, choc na pewno nalezy spodziewac sie jeszcze dodatkowych parametrow magicznych w wielu z nich (ten element nie jest jeszcze za dobrze opracowany, gdyz najpierw chcemy zakonczyc bilans calej magii).
 
 Podobnie z pierscieniami i amuletami - tutaj wciaz sprawa jest nie ruszona.
 
 No i oczywiscie pojawia sie prawdopodobnie jeszcze wymagania odnosnie sily, zrecznosci i byc moze inteligencji do uzycia uzbrojenia.
 |  | 
												
							| 08 paź 2014, 23:42 
   
  Mano De Dios | Jesli chodzi o caloksztalt bilansu to mamy juz zrobione wszystkie NPC. Dojdzie im jeszcze tylko obrona magiczna i niektorym byc moze rowniez atak magia. 
 Jesli chodzi natomiast o pozostale parametry to mozna juz je testowac w symulatorze.
 
 Jutro pojawia sie juz pierwsze zbilansowane monstra... a byc moze nawet propozycje wszystkich monstrow.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 07:46 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | w ramach podpowiedzi stworzył bym cały komplet smaoczy, są smocze mitynki, piszczele. I każdy aby coś od ognia dodawał do obrony. |  | 
												
							| 09 paź 2014, 07:48 
   
  Khelgar
								
								
																
								Skąd: Sheffield, lat 38 Postów: 108
 Pomógł: 385
 Reputacja: 767
 
 | można by dać brakujące przedmioty do produkcji dla rzemieślników (wykorzyctać przy okazji czarne i zielone łuski smoków, bo w tej chwili nie ma co z nimi robić) 
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 09:26 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | dziś, 01:30 Mano De Dios
 mężczyzna Mano De Dios
 facebook
 Elendil, wlasnie o to chodzi, ze nie mozemy wyrownac atakow bazowych broni 2-recznych i lukow/ kusz, bo w pvp uzytkownicy 2-recznych beda zawsze przegrywac. Khelgar i Dunkan rozumieja o co chodzi.
 
 Moim zdaniem i tak będą przegrywać...ale to zobaczycie w praktyce. Chodziło mi o to, że wszystkie rasy mogą szkolić tylko 1 rodzaj broni i mają dostępne wszystkie rodzaje np miecze jednoręczne i dwuręczne. Elfy by mieć dostęp do "najsilniejszych" broni muszą szkolić 2 typy broni. Może wtedy zabierzmy kuszom zasięg albo zostawmy 1-2 a zrównajmy je z broniami dwuręcznymi.
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 09:31 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Poza tym chodziło mi tylko o dwie bronie - de facto kusza, a nie całą rodzinę ;) Miotacz Zagłady i havekarska kusza |  | 
												
							| 09 paź 2014, 09:37 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | No chyba, że koszt wyszkolenia broni dla wojowników będzie niższy np 2PR/broń to w sumie nie ma o czym mówić. 
 Nawiązując do tego  to magów cienko widzę jak każdy nauczony czar wymaga 5 PR ^^
 |  | 
												
							| 09 paź 2014, 09:57 
   
  Elendil Postów: 205
 Pomógł: 136
 Reputacja: 292
 
 | Jeszcze trzy rzeczy, na które chciałbym zwrócić uwagę: 
 1) Jeżeli chcemy doprowadzić do tego, żeby każdy chodził uzbrojony, a nie biegał na golasa to należy pomyśleć nad zmniejszeniem kosztów naprawy broni, bo w przeciwnym razie każdy bijący pół dnia będzie spędzał nad produkcją zestawów naprawczych.
 
 2) I ostatnia, moim zdaniem najważniejsza kwestia, bilans pomiędzy zużywaniem kondycji podczas walki broń + pancerze), zadawanymi obrażeniami i życiem przeciwników. W chwili obecnej wydaje mi się, że ubicie monstrum będzie wymagało 2x dłuższego czasu niż obecnie a dla poziomów
 |  |