o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY

Autor / Czas Treść
08 paź 2014, 23:30
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Elendil, wlasnie o to chodzi, ze nie mozemy wyrownac atakow bazowych broni 2-recznych i lukow/ kusz, bo w pvp uzytkownicy 2-recznych beda zawsze przegrywac. Khelgar i Dunkan rozumieja o co chodzi.

08 paź 2014, 23:32
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Wzialem natomiast pod uwage Twoje spostrzezenia odnosnie roznic w uzbrojeniu obronnym z poziomow 18-24 i 30-36. Zostaly one troche zwiekszone. Nieznacznie, bo nie nalezy zapominac ze bronie te maja gniazda, a te powoduje jeszcze powiekszenie roznicy.
08 paź 2014, 23:38
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Zmienione zostaly wymagania poziomowe odnosnie broni i uzbrojenia "z najwyzszych polek".
Poniewaz powyzej 30 poziomu postaci kazdy kolejny poziom przychodzi juz znacznie wolniej, nowe dostepne bronie beda sie tam pojawiac co 5, nie co 6 poziomow tak jak to bylo przedstawione w pierwotnej wersji szkicu.

Rowniez zmienily sie wartosci wytrzymalosci uzbrojenia, gdyz zupelnie umknal nam ten temat wczesniej i wartosci te byly dosc chaotyczne.

Dodatkowo zrobilismy troche zroznicowania wsrod napiersnikow.

Generalnie bilans uzbrojenia przyjmuje powoli swoj koncowy wyglad, choc na pewno nalezy spodziewac sie jeszcze dodatkowych parametrow magicznych w wielu z nich (ten element nie jest jeszcze za dobrze opracowany, gdyz najpierw chcemy zakonczyc bilans calej magii).

Podobnie z pierscieniami i amuletami - tutaj wciaz sprawa jest nie ruszona.

No i oczywiscie pojawia sie prawdopodobnie jeszcze wymagania odnosnie sily, zrecznosci i byc moze inteligencji do uzycia uzbrojenia.
08 paź 2014, 23:42
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Jesli chodzi o caloksztalt bilansu to mamy juz zrobione wszystkie NPC. Dojdzie im jeszcze tylko obrona magiczna i niektorym byc moze rowniez atak magia.

Jesli chodzi natomiast o pozostale parametry to mozna juz je testowac w symulatorze.

Jutro pojawia sie juz pierwsze zbilansowane monstra... a byc moze nawet propozycje wszystkich monstrow.
09 paź 2014, 07:46
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
w ramach podpowiedzi stworzył bym cały komplet smaoczy, są smocze mitynki, piszczele. I każdy aby coś od ognia dodawał do obrony.
09 paź 2014, 07:48
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
można by dać brakujące przedmioty do produkcji dla rzemieślników (wykorzyctać przy okazji czarne i zielone łuski smoków, bo w tej chwili nie ma co z nimi robić)
09 paź 2014, 09:26
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
dziś, 01:30
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
facebook
Elendil, wlasnie o to chodzi, ze nie mozemy wyrownac atakow bazowych broni 2-recznych i lukow/ kusz, bo w pvp uzytkownicy 2-recznych beda zawsze przegrywac. Khelgar i Dunkan rozumieja o co chodzi.

Moim zdaniem i tak będą przegrywać...ale to zobaczycie w praktyce. Chodziło mi o to, że wszystkie rasy mogą szkolić tylko 1 rodzaj broni i mają dostępne wszystkie rodzaje np miecze jednoręczne i dwuręczne. Elfy by mieć dostęp do "najsilniejszych" broni muszą szkolić 2 typy broni. Może wtedy zabierzmy kuszom zasięg albo zostawmy 1-2 a zrównajmy je z broniami dwuręcznymi.
09 paź 2014, 09:31
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Poza tym chodziło mi tylko o dwie bronie - de facto kusza, a nie całą rodzinę ;) Miotacz Zagłady i havekarska kusza
09 paź 2014, 09:37
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
No chyba, że koszt wyszkolenia broni dla wojowników będzie niższy np 2PR/broń to w sumie nie ma o czym mówić.

Nawiązując do tego to magów cienko widzę jak każdy nauczony czar wymaga 5 PR ^^
09 paź 2014, 09:57
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Jeszcze trzy rzeczy, na które chciałbym zwrócić uwagę:

1) Jeżeli chcemy doprowadzić do tego, żeby każdy chodził uzbrojony, a nie biegał na golasa to należy pomyśleć nad zmniejszeniem kosztów naprawy broni, bo w przeciwnym razie każdy bijący pół dnia będzie spędzał nad produkcją zestawów naprawczych.

2) I ostatnia, moim zdaniem najważniejsza kwestia, bilans pomiędzy zużywaniem kondycji podczas walki broń + pancerze), zadawanymi obrażeniami i życiem przeciwników. W chwili obecnej wydaje mi się, że ubicie monstrum będzie wymagało 2x dłuższego czasu niż obecnie a dla poziomów


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved