o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY

Autor / Czas Treść
26 paź 2012, 18:13
qaz
kobieta qaz

Postów: 462
Pomógł: 6
Reputacja: 18
ale czemu każdy nie możne grac jak chce i chcesz ograniczyć kosztowną zabawę ciułaczom ?

ja muszę poświecić 60 eliksirów żeby zabić monstrum które Ty możesz zabić nie używając żadnego eliksiru ,

ciułacz zarobi i co ma odkładać i odkładać ??

a dlaczego nie może sobie wydawać zarobionej kasy na kosztowne dla niego ubicie stwora bo ma taki

kaprys ?
26 paź 2012, 18:22
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
autorom gry chodzi o to żeby monstra bili wojownicy - będą je podnosić tak żeby ciułacz nie mógł ich bić (z tego co piszą takie jest założenie),

wyobraż sobie teraz jakie mocne musiałby być monstra abyś ich nie był w stanie zabić
(piszę do qaz który jest obecnie jednym z najlepszych graczy)

a teraz wyobraź sobie nowego gracza który chce zostać wojownikiem - kiedy on będzie w stanie zabić takie monstrum - kiedy naprodukuje i zarobi na rzeczy (broń i armor) aby móc się do niego zbliżyć, bo skąd weźmie trofki ?

obecny stan mi w niczym nie przeszkadza - jak dla mnie każdy może bić monstra !!!

cały czas podsuwam pomysły, które mają na celu ogrniczyć bicie monstr przez ciułaczy bo do tego dążą twórcy gry
26 paź 2012, 19:31
Matrioszka
kobieta Matrioszka

Postów: 305
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Na zaden nowy serwer nie ide.
26 paź 2012, 21:48
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
LaziTaki

dziś, 19:59 "sprawić, że tylko wojownicy i magowie będą mieli z nimi przyzwoite szanse"

po 1:
Na razie nie mamy magów, ba choćby jednego maga, a magiczne bronie to mogą połaskotać monstra, zróbcie coś z tym na początek !!!

po 2:
Sprzęt ma za duże znaczenie w grze - dobrze ubrany ciułacz jest lepszy od średnio ubranego wojownika. Więc zamiast podnosić cały czas statystyki monstr zróbcie ograniczenie na bronie, pancerze - tak że najlepsze może używać tylko wojownik, myślę że to lepsze rozwiązanie.


------


ZMIANY W GRZE:
- Zmiana parametrów uzbrojenia - nie tylko wartości ataku czy obrony, ale również wymagania np. siły, poziomu czy zużycia kondycji ulegną zmianie.


Wspominałem już przecież o tym. :)
26 paź 2012, 22:23
Hellboy666
mężczyzna Hellboy666
Skąd: Piszyce , lat 32

Postów: 311
Pomógł: 20
Reputacja: 24
to lepiej zrobić specjalną broń dla wojowników :P ( tylko i wyłącznie dla wojów )
26 paź 2012, 22:53
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Planujemy aby niektóre części uzbrojenia (broń, lokomocja itp) miały wymagania poszczególnych profesji. Na tej samej zasadzie, na jakiej działają już niektóre środki lokomocji czy różdżki. :)
27 paź 2012, 07:06
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
Patrzymy też na monstra przez pryzmat obecnych graczy - jest na garstka i prawie wszyscy regularnie grający mają 30-40 lvl.

Trzeba też pamiętać o nowych i o tym że te zmiany mają sprawić, że każdy kto tu zajrzy zechce pozostać tak więc należy zwiększyć tereny.

Może zostawić istniejące monstra, a zrobić nową wyspę lub kilka małych np dla graczy 30lvl+
27 paź 2012, 07:55
Dragon Eye
kobieta Dragon Eye
Skąd: Gliwice, lat 43

Postów: 383
Pomógł: 3
Reputacja: 17
Robienie nowych wysp i monstrow nie pomoze... po co ladowac sie w nowe rzeczy - lepiej dopracowac dobrze to co jest niz na glowe walić sobie kolejna startę kamieni. Podzial monstrów jest jak najbardziej dobrym pomysłem, sa przeciez monstra ktore trzeba ubić by zostać np rebajlo - skurczybyk. on musi byc slaby bo beda go nowicjusze bili tygodniami. Zrobić ograniczenie - monstra do 30 lvl i monstra powyzej 30 lvl jak i potem jak juz sie ktos dorobi 50 lvl to kolejne monstra mozna plodzic :P poki co dopracowanie tego co jest w chwili obecnej jest wazniejsze niż rozmnazanie monstrów na mapie - to moje zdanie.
27 paź 2012, 08:06
Elsider
mężczyzna Elsider

Postów: 127
Pomógł: 5
Reputacja: 10
Byl podzial ale byl taki placz i zgrzytanie zebami ze to sie nie godzi ze to zabijanie gry i wolnosci graczy. I po jakims czasie wszystko wrocilo do stanu jaki mamy teraz :)
27 paź 2012, 08:43
LaziTaki
mężczyzna LaziTaki

Postów: 290
Pomógł: 21
Reputacja: 47
Monstra słabsze powinien mieć prawo bić każdy wysokolvlowy gracz.

Jeżeli potrzebna mu trofka lub chce pomóc słabszemu koledze coś zdobyć (np. ciułaczowi w zamian za jego usługi/twary, nowemu graczowi) lub dla samego siebie.
np. glony z szuwarka - na 40lvl chce z ciułacza przejść na rębajle, a nigdzie nie ma tych trofek

Skoro będzie robienie broni pod rembajłów, to może robienie zawodów pod ciułaczy:
- rembajło za zawód płaci 6PW
- ciułacz za zawód płaci 3PW
skoro bogowie dążą do tego, aby ciułacz nie bił monstr to nie mach wiele zawodów, aby produkować i sprzedawać (skoro sam tego nie zużyje), a rembajło z ograniczoną liczbą zawodów będzie musiał robić zakupy.


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved