o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY

Autor / Czas Treść
18 lis 2013, 16:19
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Pomysły możecie pisać w domagalni. Tutaj chciałbym dowiedzieć się jakie macie zdanie odnośnie samego wprowadzenia bilansu w obecnej wersji gry i późniejszym resecie.
18 lis 2013, 17:21
Arrakis
mężczyzna Arrakis

Postów: 100
Pomógł: 6
Reputacja: 18
jestem całkiem za zbilansowaniem siły poszczególnych ras, magii oraz zawodów


niech troche wiecej zalezy od poziomow bo na tym chyba udoskonalanie postaci polega:)
18 maja 2014, 15:38
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Dzisiaj wprowadziliśmy zapowiadaną od paru dni nowość! Chodzi o szybsze przemieszczanie się postaci na planszy!

Szczegóły w aktualności: www.smoczyjezdzcy.pl/aktualnosci/szybsze-przemieszczanie-sie-postaci-w-grze/24

Dziękujemy za wszystkie komentarze, które można wpisywać w tym wątku.

Wszystkie błędy zgłaszamy w wątku błędów, po uprzednim wciśnięciu kilka razy klawisza F5 i upewnieniu się, że problem nie zniknął :)
10 sie 2014, 18:00
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Chcę przeznaczyć ten wątek na dyskusje dotyczące zmian w grze. Gracze mają możliwość wypowiadania się tutaj na temat proponowanych przez nas zmian, a wręcz gorąco Was do tego zachęcamy!

Dzisiaj wywiązała się na czacie dyskusja odnośnie ograniczenie liczby zawodów w grze, które wydaje nam się pogłębi współpracę między graczami.

Proszę o wszelkie wypowiedzi ZA i PRZECIW wraz z Waszą argumentacją.
Jeśli macie inne pomysły jak ożywić handel, proszę wpisujcie je tu.

10 sie 2014, 18:01
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Aha, pominąłem BARDZO istotny szczegół. Zmiana ta wejdzie w życie (jeśli wejdzie) dopiero gdy w grze będziemy regularnie mieć 50-100 lub więcej osób online.
10 sie 2014, 18:10
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Mam trochę inną propozycję....która niestety albo stety pogłębiłaby różnicę między szeroko rozumianą bracią kupiecką a wszystkimi wojownikami. Może wprowadzić zwiększenie punktów potrzebnych na zawód wojownikom, jednocześnie zmniejszając koszt PR w wyszkoleniu broni i np jednego czaru, a kupcom pozostawić jak do tej pory zawody ale zwiększyć PR na broń i czary ?

Pomysł do dyskusji.

Wracając do meritum...rozmawiałem z kilkoma wojownikami z wyższych poziomów i wiem, że im nie opłaca się produkować i stawiają na dobrze prosperujących straganiarzy i ciułaczy. Z tego co widzę to większość graczy dąży by być tymi wielkimi monstrobujcami, jeżeli zmienimy koszt posiadania zawodów to gra może się zapchać z powodu braku produkcji. Z innych gier, a jednej bardzo podobnej wiem, że liczyć na interakcję pomiędzy dużą ilością graczy może okazać się złudne. Porobią się małe zamknięte społeczności klanowe i tyle z tego będzie interakcji pomiędzy graczami....ceny na bazarach jak z kosmosu i pustki na półkach ;)
10 sie 2014, 18:11
Stary Hefesa
mężczyzna Stary Hefesa

Postów: 5
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Ograniczenie ilości zawodów "żeby grało Wam się lepiej". Widać mamy inne rozumienie tego "lepiej". Dla mnie to stworzenie możliwości dokonania wyboru jak chcę grać. Chcę grac z kimś to zakładam spółkę i mogę mieć ograniczone zawody, ale... jeżeli nie chcę grać z kimś ? Co jeżeli mam ochotę dzisiaj produkować X, a jutro Y ? Co jeżeli chcę przygotować się na do "walki" samodzielnie ? Nie prosząc nikogo o wyprodukowanie czegokolwiek i wystawienie na bazar ? Poza tym, w moim przekonaniu gra sprowadzi się to "dokoptywania" ludzi do klanu z odpowiednimi zawodami i reszta niech się bimba. Jesteśmy w stanie sami sobie zabezpieczyć niezbędne sprawy i zbytnio nas nie rusza sytuacja pozostałych. Niby super świetnie, ale co z tymi, którzy jednak będą chcieli coś dawać na bazar ? Kto to kupi, skoro będą samowystarczalne grupy ? Większość, albo przynajmniej część z nas doskonale to zna to innej gry.
Pytacie o pomysły... tak jak pisałem na czacie. Iść w drugą stronę. Zwiększyć możliwości zawodowe. Produkuje co chcę, jak chce i kiedy chcę. Jest popyt na A robię A, na Bo to znów z kolei B. Więcej towaru, większa konkurencja, niższe ceny. Przecież właśnie tak to działa. Nie odwrotnie.
Kończąc... stare przysłowie pszczół mówi: "pozwól graczowi decydować o tym, jak ma grać. Twoje "lepiej" nie musi znaczyć "lepiej" dla każdego.
10 sie 2014, 18:19
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Dziękuję Wam obu bardzo za głos w dyskusji. Pozwala mi to spojrzeć na problem z drugiej strony. O ile w ogóle jakiś problem tu istnieje...

SH, nie przypominam sobie, żebym użył gdzieś sformułowania "żeby grało Wam się lepiej", po prostu słyszałem wiele głosów na temat tego, że gracze mają za dużo zawodów przez co handel nie istnieje i wydawało mi się, że może tak rzeczywiście być. Po tym co słyszę z drugiej strony zaczynam mieć poważne wątpliwości :)

Czy ktoś jeszcze może dorzucić parę centów do tego tematu?
10 sie 2014, 18:24
Stary Hefesa
mężczyzna Stary Hefesa

Postów: 5
Pomógł: 0
Reputacja: 1
Cytat jako nie Twoje słowa, a ogólna myśl. Wszak wprowadzane zmiany z założenia mają poprawiać rozgrywkę ;)
10 sie 2014, 18:31
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
ok, teraz rozumiem... muszę być już mocno zmęczony ;)


Smoczy Jeźdźcy 2008-2025 All Rights Reserved